Seisooko kovempana kun on kulli peräsuolessa?

Anonyymi

Kun sinua pannaan suoleen niin onko itselläsi huomattavasti tanakampi seisakki kuin tavallinen seisakki? Entä laukeatko nopeammin? Onko orgasmi vahvempi?

67

3695

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puristaa tyvestä lujempaa eli seisoo kuin tukki.

      • Anonyymi

        Mitä vittua te peräkylän persut roikutte anaaliseksiketjuissa paheksumassa toisten seksuaalisuutta muna pystyssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua te peräkylän persut roikutte anaaliseksiketjuissa paheksumassa toisten seksuaalisuutta muna pystyssä?

        Mistähän havaitsit tuossa merkkiäkään paheksumisesta.
        Minusta ihan asiallinen vastaus.


      • Anonyymi

        Mää rupesin nauramaan seisoo kuin tukki kun sitä puristaa tyvestä lujaa....naiset nauraa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää rupesin nauramaan seisoo kuin tukki kun sitä puristaa tyvestä lujaa....naiset nauraa....

        Kyl kulli persiissä tekee niin hönttiä ettei siinä voihkinalta nauraa pysty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua te peräkylän persut roikutte anaaliseksiketjuissa paheksumassa toisten seksuaalisuutta muna pystyssä?

        tämä ketju on niille jotka asiasta tykkää onko nää ees kokeillut miltä tuntuu olla antaja tai ottaja kateellisia paskiaisia


    • Kun sinua pannaan suoleen niin onko itselläsi huomattavasti tanakampi seisakki kuin tavallinen seisakki? -Kyllä on
      Entä laukeatko nopeammin? -Riippuu panijan rytmistä. Laukean yleensä panijan loppukiihdytyksen alkaessa
      Onko orgasmi vahvempi? -On, se on taivaallinen

      • Anonyymi

        laukean yleensä siinä vaiheessa kun iso kulli pohjassa ja alkaa työnteko eestaas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laukean yleensä siinä vaiheessa kun iso kulli pohjassa ja alkaa työnteko eestaas

        Vielä en ole päässyt tätä kokeilemaan ja testaamaan :(
        Haluaisin kylläkin ;) Ei sen silti tarvitsisi olla mikään "muurinsärkijä"...
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä en ole päässyt tätä kokeilemaan ja testaamaan :(
        Haluaisin kylläkin ;) Ei sen silti tarvitsisi olla mikään "muurinsärkijä"...
        M49Tre

        Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena; seisoo paljon kovempana.

        Mutta ei koko aikaa. Siinä käy sillä tavalla että aluksi seisottaa kovana koska se kiihottaa, mutta pannessa se pehmenee ihan löysäksi ja se ei kovene. Siinä vaiheessa en pidä siitä jos toinen yrittää runkata pystyyn koska se pehmeys tarkoittaa vain sitä että jos sillä tahdilla jatketaan, kohta alkaa seisomaan niin että tuntuu että kusi on tulossa vaikka ei tule ja saan anaaliorgasmin joka on taivaallista.


      • Anonyymi

        Miehenä totean ettei juuri kellään ole juutikaan erektiota jota naidaan perseeseen!
        Se on ihan luonnollinen juttu sillä se myös auttaa nauttimaan molempia. sekä panomiestä että antautuvaa osapuolta.
        Anaalinen orgasmi tulee joka tapauksessa ja siemensyöksy tulee molemmilta joka tapauksessa! Yleensä jo eka kerralla... toistoina voi viipyä.
        Mutta ei haittaa naida kun voidaan useamman kerran vaikka.
        😜😘😍 >>> anaalin merkki👌


      • Kiitos, pidetään mielessä.


      • Anonyymi

        Hmm... eikös tämä numero ole aikas moneen keskusteluun lisäilty?


    • Anonyymi

      Tätä mietin itsekin, että kuinkahan siinä kävisi... että seisoisiko omakin kanki miten kovana mutta kokemusta tästä ei vielä ole... ;)
      t: M45-utelias-Tre

    • Anonyymi

      Kun mua pannaan suoleen, ei mulla ole oikein tanakkaa seisokkia ellei kädellä auta. Mutta kun saan painaa kullini transuystäväni suoleen, niin silloin seisokkini on tosi mahtava. Siihen varmaan vaikuttaa se, että puristus kullin ympärillä on silloin taivaallinen, paljon parempi kuin oikean naisen kanssa. Samoin orgasmi on paljon vahvempi, kun saa laueta ystäväni suoleen eikä hänen raskaaksi tulosta ole vaaraa.

      • Anonyymi

        Näin se on. Paras pillu maailmassa on transnaisen pylly. Sitä kun kerran kokeilee, niin ei ikinä muuta halua tai tarvitse.


      • Anonyymi

        Olet ihana!!t xxl Sissy!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Paras pillu maailmassa on transnaisen pylly. Sitä kun kerran kokeilee, niin ei ikinä muuta halua tai tarvitse.

        Ooh ihan punastuu tuolle kehulle!!t xxl transu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Paras pillu maailmassa on transnaisen pylly. Sitä kun kerran kokeilee, niin ei ikinä muuta halua tai tarvitse.

        mun ekalla transsulla oli ihan kamalan suuri kulli ihana tunne rinnt vasten selkää ja kulli pepussa


      • Anonyymi

        ne jotka antaa on oppinut myös puristelun mahtava lypsy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Paras pillu maailmassa on transnaisen pylly. Sitä kun kerran kokeilee, niin ei ikinä muuta halua tai tarvitse.

        yllättävää että monella transsulla myös iso kulli ja osaa käyttää hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun ekalla transsulla oli ihan kamalan suuri kulli ihana tunne rinnt vasten selkää ja kulli pepussa

        siitä tunteesta laukee itsestään käsin koskematta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne jotka antaa on oppinut myös puristelun mahtava lypsy

        se puristelu kannattaa harjotella ensimmäiseks kotona vaikka sauvalla sitten kun antaa ja puristelee kunnon lastin pepulla sana kiertää piireissä saat aina kullia kun haluat ihanaa antaa kun sen osaa kunnolla


    • Anonyymi

      Seisoo kovempaa jos on dildo peräaukossa. Kun alustaan kiinnitetyllä dildolla ratsastaa huolella niin pääsen lähelle orkkua käsin itseeni koskematta. Dildo lypsää eturauhasesta mehut.

      Vaimo kun joskus panee straponilla niin ou vau...

      • Anonyymi

        Masturboidessa ratsastan usein dildolla. Suljen silmäni ja kuvittelen olevani oiken kullin päällä. Mulla on yleensä vielä pvc mekko päällä ja peruukki. Naisten vaatteissa tuntee pääsevänsä lähelle syvimpiä halujaan. Olen miettinyt joskus laittautua oikein kunnolla naiseksi. Villeimmässä mielikuvituksessa mennä muiden tyttöilijöiden kanssa vaikka johonkin sopivaan baariin tai bileisiin. No nämä on vain mielikuvituksen laukkaa enkä tiedä miten oikeasti olisi miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masturboidessa ratsastan usein dildolla. Suljen silmäni ja kuvittelen olevani oiken kullin päällä. Mulla on yleensä vielä pvc mekko päällä ja peruukki. Naisten vaatteissa tuntee pääsevänsä lähelle syvimpiä halujaan. Olen miettinyt joskus laittautua oikein kunnolla naiseksi. Villeimmässä mielikuvituksessa mennä muiden tyttöilijöiden kanssa vaikka johonkin sopivaan baariin tai bileisiin. No nämä on vain mielikuvituksen laukkaa enkä tiedä miten oikeasti olisi miehen kanssa.

        Setan tiloissa on ainakin ollut joskus mahdollisuus miehillä naiseksi. laittautumiseen.


      • Anonyymi

        Sinä olet jo paikkasi sirkuksesta saanut.Kuvan perusteella ihan oikein PELLENÄ HOPLAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masturboidessa ratsastan usein dildolla. Suljen silmäni ja kuvittelen olevani oiken kullin päällä. Mulla on yleensä vielä pvc mekko päällä ja peruukki. Naisten vaatteissa tuntee pääsevänsä lähelle syvimpiä halujaan. Olen miettinyt joskus laittautua oikein kunnolla naiseksi. Villeimmässä mielikuvituksessa mennä muiden tyttöilijöiden kanssa vaikka johonkin sopivaan baariin tai bileisiin. No nämä on vain mielikuvituksen laukkaa enkä tiedä miten oikeasti olisi miehen kanssa.

        Kuka ostaa ja valitsee sun mekon ja peruukin?


      • Anonyymi

        vaimo ei päivisin kotona onneks straponin saa tuoliin kiinni siellä on ja syvälle saa istua


      • Anonyymi

        näitä strapon naisia on valitettavan vähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masturboidessa ratsastan usein dildolla. Suljen silmäni ja kuvittelen olevani oiken kullin päällä. Mulla on yleensä vielä pvc mekko päällä ja peruukki. Naisten vaatteissa tuntee pääsevänsä lähelle syvimpiä halujaan. Olen miettinyt joskus laittautua oikein kunnolla naiseksi. Villeimmässä mielikuvituksessa mennä muiden tyttöilijöiden kanssa vaikka johonkin sopivaan baariin tai bileisiin. No nämä on vain mielikuvituksen laukkaa enkä tiedä miten oikeasti olisi miehen kanssa.

        kun oikeen pukeutuu noissa baareissa voi saada useammankin mukaan parhaimmillaan 3 olihan juhlat


      • Anonyymi

        joo strapon ei myöskään veltostu vaimo tuottaa kolmekin orkkua illan aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet jo paikkasi sirkuksesta saanut.Kuvan perusteella ihan oikein PELLENÄ HOPLAAA

        poistu olet väärällä sivulla hölmö


      • Anonyymi

        vaimo kiinnitti straponin tuolin halus kasella kun ratsastan olin lähellä imasi suuhun tulin kuin tulivuori mahtavia leikkejä vaimon kans


    • Anonyymi

      Ekan kerran kun vaimo pani sauvalla ja otti suihin oli tosi kovana ja laukesin saman tien vaimokin yllätty kun tuli mälli suuhun. Nyt haluan sauvaa aika usein olis varmaan kiva saada sitä oikeeta

      • Anonyymi

        Lapista katsottuna etelässä.


      • Anonyymi

        Sinua tuo vaan jaksaa kiihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapista katsottuna etelässä.

        Haluatko oikeeta ... vaimosi katsellessa ... ;)


      • Anonyymi

        Hei urpo vaihda jo levyä samaa sontaa toistat.Olet siis täys idiootti.


      • Anonyymi

        Sua se jaksaa kiinnostaa peräsuolesi tila kannattaa mennä lääkäriin.Miten joku voi ollakin noin kiinnostunut peräsuolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua se jaksaa kiinnostaa peräsuolesi tila kannattaa mennä lääkäriin.Miten joku voi ollakin noin kiinnostunut peräsuolesta.

        Ei kannata provoille vastailla kun niiden viestit pyynnöstä poistetaan. Jää nuo vastausviestit keskustelua rumentamaan.


      • Anonyymi

        meillä kans vaimo huomas kuinka nautin tuo ens vkl työkaverinsa mua nussiin


    • Anonyymi

      Seisoo pehmeämmin mutta tuntuu muuten taivaalliselta.

    • Anonyymi

      Ainakin järki seisoo molemmilla osapuolilla kun eivät ymmärrä niinkin vanhaa asiaa että nainen ja mies kuuluu yhteen.

    • Anonyymi

      hei olen vanhempi mies tule luokseni pane minua niin saan tietää seisooko minulla ns kokematon olisi kiva kokeilla suutelisin kyllä kulliasi odotan sinua

    • Anonyymi

      Mulla oli tieninä sunhde pariskuntaan. Niiden suurinta hupia mun kanssa oli seuraava. Kaikkien leikkien jälkeen pääsin panee Rouvaa perinteisesti lähetyssaarnaaja asennossa. Kun mun siemenet oli sisällä Rouva otti mua pakaroista kiinni. Piti mut paikallaan. Isäntä tunki munansa mun anukseen. Siinä se sitten nai kunnes mulla otti eteen. Rouva tykkäs siitä kun mä lopulta huusin ja laukesin.

      • Anonyymi

        Tuo on ehkä paras asento ja kokemus koskaan.


    • Anonyymi

      Minulla ei seiso, kun muija panee dildolla, pikemminkin vetäytyy niin pieneksi kuin voi, mutta kun ruiskahtaa, niin tuntuu ihan älyttömän hyvältä.

      • Anonyymi

        Hölö hölö valhetta kaikki😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölö hölö valhetta kaikki😨

        Ääliöitten kommentit kuuluu omalle sivustolle🤓 Anna toisten keskustella rauhas.


    • Anonyymi

      Todellakin seisoo kovempaa. Yks nuori nainen sano että saat panna peppuun myös ja helkkari laukesin melkeen heti kun vähän työnsin.

    • Anonyymi

      Tais olla tiukk

    • Anonyymi

      Yleensä. Mulla on kulli puolovelttona, kun saan dildoa/kullia peppuun

    • Anonyymi

      Hei.kyllä minua kiihoittaa kovin kun tyttöystäväni pyytää välillä nussimaan perseeseen tai pyytää että runkkaan hänen molempia reikiä dildolla.se on myös ihanan ja kiihoittavan näköistä ja on ihanaa kun on sellakäinen muija kenen kanssa voi toteuttaa yhteisiä haaveita.joskus teen silleen että pyydän häntä laittamaan tapin heti perseeseen kun aloitellaan ja hieron pakarat rennoksi ja otan tapin pois hänen perseestä ja työnnän puolijäykän kyrvän valmiiksi avattuun kireeseen perseeseen.minusta tuntuu ihanalta kun perse käy tiukkenemaan kun kyrpäni kasvaa ja tyttöystäväni pitää tästä myös paljon.kyrpäni seisoo perseessä paremmin tai sitten se tuntuu siltä kun perse on niin tiukka muutenkin.orgasmit on aika hyviä molemmilla ja on tuonut meidän seksiin lisää kiihkoa.

    • Anonyymi

      vaimoni veli käy silloi tällöin ainakin vaimo väittää että olen kovempi kun on kunnon kyrpä pepussa

    • Anonyymi

      Kyllä , kyllä ja kyllä.

    • Anonyymi

      Ihania kommentteja nuo että meillä transuilla tiukka mutta tottahan se on!!itse treenaan sen tiukkuuta päivittäin!!terv xxl transu

    • Anonyymi

      vaimo ainakin tykkää katsoa kun saan isoa peppuun stondaa kovana vai imee tulee heti

    • Anonyymi

      Vielä en ole päässyt tätä kokeilemaan ja testaamaan :(
      Haluaisin kylläkin ;)
      M49Tre

    • Anonyymi

      ystä pariskunnalla oli ogelma nainen ei ottanut miestä peppuun kun oli liian iso minä lupasin antaa nussin juuri naista kun tunsin kovan kullin pepullani kovenin vielä lisää ja tulin melkein heti kyllä isokin mahtuu mutta liukuria ja aikaa vaatii

    • Anonyymi

      Joskus aikoja sitten runkatessa koitin työntää roll on pulloa peräaukosta sisään. Jalat menivät aivan hervottomiksi ja kullissa tuntui hyvältä.Piti lopettaa etten putoa vessan lattialle polvilleen kova kyrpä kädessä. Tuosta päättelin että peräaukon stimulointi saattaisi antaa vahvemman orgasmin ja reippaamman mällinlennon.

    • Anonyymi

      Mulla on sattumoisin erittäin tiukka nykyään, kun peräsuolen suun operaation kautta nyt ainakin se on xs kokoa!
      Vuosikymmeniä jo ennen on toki anaalia annettu mutta operaation jälkeen tuli erityisckehuja!
      Jopa isommat vaikea saada otetuksi sisään nykyään! Siksikin jäänyt vähälle käytölle... sopivan kaverin puutteessa myös!

      Mutta n. normaali 18-20 cm voi olla sopivin kuiteki? Mutta ei se suhde kullista ole kiinni! Muistakaa se!

    • Anonyymi

      kyllä iso varsinkin hieroo ihanasti vieläkö sais yhden suuhunsa kerran kokenut laukesin melko nopeesti runkkaamatta

    • Anonyymi

      Ainakin järki seisoo...

    • Anonyymi

      Ei seisonut lainkaan ja laukesi sitten aika pitkän session jälkeen

    Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe