Piispa Laajasalo on oikeassa: meidän on autettava

Anonyymi

On hienoa, kun kirkossa on ihmisiä, jotka ymmärtävät Raamatun sanoman eivätkä käytä pyhää kirjaa poliittisena käsikassarana kuten KD:n johtohenkilöt!

19

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valtionkirkon piispat ovat selkesti asettuneet Päivi Räsästä vastaan.
      Kirkko on oivaltanut ettei homoviha kuulu suvaitsevaisuuteen

    • Anonyymi

      Myös Essayjahin puheet tulisi ottaa syyttäjän tarkasteluun

    • Anonyymi

      Olen miettinyt pitkään kirkosta eroamista Päivi Räsäsen ja muiden fundamentalistien suvaitsemattomuuden takia. Kristillinen usko on lähimmäisen rakkautta. Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. En ole pitkiin aikoihin nähnyt Jeesuksen sanomaa näissä fundamentalistisissa ulostuloissa ja kristillisdemokraattisissa kammottavissa ulostuloissa... Piispan lausunto luo toivoa siitä, että kirkko on edelleen myös minun kirkkoni, ja että kirkko voi olla edelleen sitä, mitä evankeliumit ja Jeesuksen omat sanat ilmentävät.

    • Anonyymi

      Kiitos piispalle kannanotosta!

    • Anonyymi

      Päivi on mielestään ainoa, joka on oikeassa ja muut väärässä :/ Oikein hirvittää, minkä vihan hän kohta syytää niiden niskaan, jotka haluavat auttaa.

      • Äänestin. Sori. Voi vittu.


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Äänestin. Sori. Voi vittu.

        Äänestit kepua se tiedetään.


    • Anonyymi

      Piispa on menossa laumansa kanssa
      tuliseen järveen.Raamatussa sanotaan
      että viimeisten aikojen tullessa väärät
      profeetat opettavat kuin sudet lampaiden vaatteissa.Raamatun sanaa
      on halveerattu kirkon johtavien Piispojen toimesta ,joten voimme päätellä ,että kirkon malja on täyttynyt
      Ja vuotaa piispojen itteensä yli.
      Olkaa vahvat älkää seuratko syntistä
      johtajaa.

      • Anonyymi

        Sinne järveen olet matkalla. Oksut pääsee kun tuollaista sontaa joutuu lukemaan.


    • Valepiispa Laajasalo vetäköön käteensä.

    • Anonyymi

      Miksiköhän uskovaiset eroavat valtionkirkosta ja liittyvät vapaa-kirkoon?

    • Anonyymi

      Kiitos Laajasalolle kannanotosta. On onneksi Suomessa vielä kristittyjäkin! Samaa mieltä, Suomen autettava kansalaisiaan ja erityisesti lapsiaan.

    • Anonyymi

      Yrittääkö piispa puhdistaa mainettaan. Kuitti kikkailu on vielä hyvässä muistissa.

      • Anonyymi

        Skumppa kuitit kateissa kirkon kirjanpidosta, herran johdattama sattuma paimenelle.


    • Anonyymi

      Miten nää pedofiiliryhmät on saaneet mainettaan putsattua? On vähän eri mittaluokan asia...

    • Anonyymi

      KD:n kiihkoilijaryhmät solvaavat vihapuhein vähän joka toisella uskontopalstalla körttiläisiä, koska körttiläiset eivät harrasta halveksuttavia homovainoja.
      Että SE SIITÄ KD-PUOLUEEN IHMISYSTÄVÄLLISYYDESTÄ. Näiden solvaajien kommenti ovat kyllä kaikkien luettavissa ja tiedossa. KD on ihmiselle susi.

      • Anonyymi

        KD ei ole susi


    • Anonyymi

      Eipä ole yhtään kertaa maininnut Syyrian kristittyjen auttamisesta mitään!
      Ei yhtä ainutta myötätunnon sanaa. Ei ole kirkonkelloja soitettu heidän puolestaan.
      Syyrian kristityiltä on tullut median välityksellä uutisissa..ei kylläkään Suomessa...kuinka ovat todellisessa vaarassa.

      Piispa ei ainakaan minulle edusta enää minkäänlaista ev.lut. kirkon, Jumalan, palvelijaa. Vain yksityistä henkilöä, joka ratsastaa julkisuudessa papinkaapuun pukeutuneena.

    • Anonyymi

      Kristittyjen ja uskonnottomien vainoaminen ei loukkaa ihmisoikeuksia, joten miksi heitä pitäisi puolustaa?
      Isisin tappamista ja raiskaamista uhreista ja pakolaisiksi joutuneista ihmisistä ei olla huolissaan, sensijaan al Holin leirillä olevista sitäkin enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe