Sipilä lestadiolaiskollegioineen pitää Kulmunin puun ja kuoren välissä. Taisi tulla Katrille helvetin opettavainen puheenjohtajakausi. Keskustalaisia viedään näiden lahkolaisten toimesta kuin kuoriämpäriä. Mahtaako Katri pää kestää toistella Sipilä lauseita aamusta iltaan ja päivästä toiseen.
Voi Katri- raukkaa!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen maalaispoika Pohjois-Karjalasta. Keskustan äänestäjä aina viime kuntavaaleihin asti. Olin aikoinaan jopa Sipilän kannattaja ja hyväksyin hymyillen hänen "kakkaransa". Menneen kevään eduskuntavaaleihin tullessa olin kurkkuani myöten täynnä Sipilää ja Keskustaa, äänestin toisin kuin ennen.
Katri Kulmunin valinta Keskustan puheenjohtajaksi oli minulle varautumisen paikka, koska epäilin vielä hänen kykyään toimia politiikassa.
Epäilykseni oli oikea, kuten monesti ennenkin. Perheemme nuorempi jäsen nimittää Kulmunia selittelijäksi, jolla ei ole otetta asioihin. Olen todennut tuon saman. Kulmuni sooloilee ja sekoilee liikaa, milloin somessa milloin ruudussa. Ei hyvä näin.
Minulle riitti Kulmunin sekoilut.
Äänestän Keskustaa jatkossakin jos puheenjohtaja vaihtuu. Vaihto saisi tapahtua mieluiten heti.- Anonyymi
Missä päin Pohjois-Karjalaa Hakaniemi on?
- Anonyymi
Jos Kulmunin avustajat eivät ole Sipilän ja lestalahkolaisten myyriä, niin kyllä saattaa selvit'ä, kunhan ei yritä liikaa tuoda omaa mielipidettään julkisen median riepoteltavaksi.
Sit kantsis kyl vielä miettiä, kun sinne sosiaaliseen mediaan laittaa niitä juttuja, että joku tarkistaa niiden todenperäisyyden ja että ne on hallituksen yhteisen linjauksen mukaiset, ei keskustan ääripään kiusantekoa.
Kulmuni on aivan varmasti johdateltavissa, kotobakin neuvoja antaa reilut kymmenen vuotta vanhempi puoliso, jolla on se reilusti yli kymmenen vuotta enemmän elämänkokemusta ja kepulaista "elämänmenoa" (kun ei viitsi sanoa, että pyrkyryyttä ja kieroilua).
Kulmunin on nyt tosissaan päätettävä olla munimatta.
Näin Marinista kirjoitetaan eurooppalaisissa lehdissä:
"Sanomattakin on selvää, että Sanna Marinin Twitter-tili on ollut tulessa. Sunnuntaina Suomen sosiaalidemokraatit valitsivat hänen pääministerinsä, joten onnittelut ovat saaneet ympäri maailmaa. Se ei ole yllätys, koska Marin on ennätysaajassa saavuttanut paljon. 34-vuotias liikenneministeri ja toisen toimikauden pääministeri on maailman nuorin pääministeri ja kaikkien aikojen Suomen nuorin pääministeri. Kuva Marinista ja hänen neljästä hallituspuolueen johtajastaan, kaikista naisista, meni nopeasti levitykseen maailmalla. Suomalaiset nauttivat tietenkin jokaista minuutista kansainvälisessä huomiossa, mutta vaikka maailma viehättää Marinin nuoruus, Suomessa hänen taustansa on voinut antaa monille ihmisille voiman.
Hänen sosioekonominen tausta on harvinainen maan johtajalle. Marin on sanonut, että yksi hänen suurimmista inspiraatioistaan oli rock-yhtye Rage Against the Machine. ”Olen asunut hyvinvointivaltiossa ja olen kiitollinen siitä, kuinka yhteiskunta antoi minulle tukea elämäni vaikeina aikoina”, hän toisti ennen sunnuntain vaaleja. Hän on kotioloista, jolla ei ollut paljon rahaa, ja hän oli perheessään ensimmäinen, jolla oli yliopistotutkinto. Mutta se ei ole vain sitä. Myös sateenkaaren perheet voivat tuntea voimaantulonsa, koska Marin asui kahden äidin perheessä. Jotkut jakoivat viestit siitä, kuinka tärkeätä heille on osoittaa voidakseen lapsilleen, että pääministerimme kasvoi perheessä aivan kuten heidänkin.
Marin kuulostaa täydelliseltä valinnalta kaikille puolueille, jotka haluavat nykyaikaistaa imagoaan - ja se saattaa tuntua riskiltä monille. Ei Suomessa. Nuoresta iästään huolimatta Marin on saatettu tukemaan laivaa, pääministeri päätti palauttaa jäsenten välisen luottamuksen. Hän on luvannut noudattaa hallituksen ohjelmaa. Tämä tarkoittaa ennustettavuutta. Ja hänellä ei ole suurta kiinnostusta sekaantua ammattiliittojen kanssa, mikä osoittautui ongelmaksi edeltäjälleen".
Tämä ei siis ollut suomalaisten törkyiltapäivälehtien kirjoittamaa, niissä ei osata muuta kuin paskantaa omaan pesään.
Marin siis päätti, että luottamus keskustaan pyritään saamaan aikaiseksi, mutta onko Kulmuni itse siis kuitenkin taustajoukkoineen syypää koko hallituskriisiin? Postin juttu on vain" itikan paska Itämeressä."- Anonyymi
Kopioit Valhepidepankki liian pitkiä puheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopioit Valhepidepankki liian pitkiä puheita.
Persu ei toki voi lukea kuin kahden lauseen juttuja ja sama koskee kepujuntteja. Kolmatta olisi jo vaikea sisäistää ja luetun ymmärtäminen voisi olla vaikeaa.
- Anonyymi
Onko Marinilla tiukempi kuin Kulmunilla. Kokemukseni mukaan Tampereen duunari on piukempi kuin verevä piika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Marinilla tiukempi kuin Kulmunilla. Kokemukseni mukaan Tampereen duunari on piukempi kuin verevä piika.
Jos kosketus naisiin on vain Jallun kuvien kautta, on esittämäsi keskustelun taso juuri tuollaista.
- Anonyymi
Alkaa rupsahtaa ressin takia peruskepuemäntää nopeammin.
- Anonyymi
Voisi järjestää veikkauksen siitä, miten pitkään Katrin pönttö ylipäätään kestää puolueemme vanhoillisten järjetöntä ohjeistusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872