Löytyykö naisia jotka haluaisivat toteuttaa jonkin fantasiansa 50v miehen kanssa.
Fetissi mies
6
60
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina haaveillut pääseväni miehen orjaksi ja piiskattavaksi. Nöyryyttäisit minua pissaamalla suuhuni ja pakottaaisit nielemään kultaista nektaria.
- Anonyymi
Oletko itse mies?
Moi, minkäslainen nainen siellä ja mistäpäin? Täällä olisi juurikin tuollaista orjaa vailla oleva dominoiva mies
- Anonyymi
50v Ukm haluaisi kaverin miehestä,jos ok ja synkkaa,tutustuttaa myös muhkeamuotoiseen vaimoonsa,ja sitten näkisi,miten ja kuinka pitkälle tuttavuus etenee...😉
- Anonyymi
ukkomies kirjoitti:
Laitas sähköpostia mulle suomi24 niin jutellaan aiheesta tovi...
Pitäs olla leski/sinkkumies,että kyläilyt miehen luona ok,ja ei aikatauluongelmia ; ) t. 50 Ukm
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311506
- 321461
- 871370
- 151313