Sohvamaidan tarvitsee rahaa

Anonyymi

Sohvamaidan tarvitsee rahaa ylläpitoon. Kaikki avustukset kelpaavat, ensijassa isoja ja säännöllisiä tietysti toivotaan.

10

183

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sohvamaidan tarvitsee uudemman sohvan lujassa käytössä nuhjaantuneen tilalle.

• Anonyymi

Ja olisihan se kiva herkutella samalla kun sohvamaidanilla Mano kirjoittelee someen olevansa yhä päällikkö. Eli laittakaa nyt joulun kunniaksi herkkuja Manolle sohvamaidaniin.

• Anonyymi

Manon sohvamiekkareita tarvitsee katsojia. On se kumma kun ei kiinnosta.

• Anonyymi

Tuotanuinnii minulla on tiälä kempelleessä mänössä miadani jo kolomatta vuotta. Voitta olla varmoja etten oo sohvalta noussuna. No kerran piti nousta konneelle kun se tamperelainen män heittelemmään muslimeille pyhiäkirjoja ja sitä minä en tietenkkään suvaitse. Sitte tieysti muutaman kerran noustava hakemmaan ovelle kun mehmed tuopi sitä kepapia. Elekkää luullkokkaan että mitä tahansa kepapia, vuan isoja annoksi sitä halalia.

• Anonyymi

Sohva Kansa Ensin
      S. K. E.

Manon ja Arin sohvapolitikointi ei sytytä kuulijoita

• Anonyymi

Mano kertoo että on itse suurin syyllinen siihen, että hammasjuuret on nyt paskana. Kuulemma on vältellyt hammaslääkäriä lääkärin pelossa. Onneksi kuntavaaliehdokas kuitenkin vaatii hammaslääkäriä kansalaisille julkisen osapuolen pakottamana, että asia korjaantuu.

Tällainen hammaskalusto ei paljon riemastuta.
      https://t.ylilauta.org/7npg7.png

• Anonyymi

Eräällä palstalla on loppukiriä vailla äänestys: "Vuoden 2020 noloin, typerin ja säälittävin haittaisänmaallinen"

Mitkä ovat Manon mahdollisuudet pärjätä? Onko hän ollut liian näkymätön päästäkseen edes pistesijoille?

• Anonyymi

Aloituksessa mainittuun keräykseen tulee kaikkien SKE :n entisten ja uusien jäsenten ehdottomasti osallistua. Mutta nyt kun Manon järjestämät miakkarit ovat talvitauolla, voisimme tukea erilaisin lahjoituksin nyhveröä ja hänen nuuskivaa toimittajatar ystävätärtänsä.

• Anonyymi

Miksei Manon sohvamiekkari striimejä katso enään kukaan?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      103
      1279
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      89
      769
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      681
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      541
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      487
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      473
    Aihe