Painaako jokin mieltäsi?
Rakas rakas !
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Painaa.
On menny joulu niin kaupalliseks.
Kotona nyt vaan pattereilla toimiva sähkötakka ja jouluvaloja.
No muutama kynttilä pöydällä mutta ei ne jatkuvasti pala....
Koittaa jotenkin luoda joulunlämpöö .
Maalaaminen ja käsityöt,sen mitä osaan.
Maalaaminen on tosin uus 'harrastus' mulla mutta tälläistä olen itseltäni odottanutkin.
Millainen on Joulusi
??
Nyt mennään tosin vasta adventissa mutta joulun odotusta.
Viime jouluna tais valmistua pari suurempaa Askartelua,enkeli muunmuassa mutta mitähän tänä jouluna tulee syntymään. - Anonyymi
Monikin asia. Vaikeaa on. Liikaa kiireitä ja kaikkea sellaista.
- Anonyymi
Rauhotu ees jouluks.
- Anonyymi
Joo, painaa niin perkuleesti.
- Anonyymi
Masennus.
Pakko tehdä jotain ettei pahene. Tekemättä jättäminen vain pahentaa oloa, mutta tekeminen tuntuu usein tuskalta.
Harkkojenkin jälkeen jää yö valvotuksi kun ei edes jaksa nukkua.- Anonyymi
mutooks gei
- Anonyymi
Kyllä. Sinä.. 😖
- Anonyymi
Ei paina. On hiton kevyt olo ja perhanan hauskaa.
Tottakai.
- Anonyymi
Painaa. En halua enää kirjoitella tänne. Haluan, että luet tämän viestin. Lupaan, että en koskaan stalkkaa sinua tai ketään muutakaan enää. Ymmärrän sen vääräksi ja ahdistavaksi.
Haluan elää omaa elämääni ja haluan, että sinä saat elää omaasi. En puutu elämäsi enää.
Minulla on kaikki hyvin eikä minua paina mikään. Olen onnellinen.- Anonyymi
Tämä oli valhe. Et halua hänen olevan huolissaan sinusta. Täällä voin kirjoittaa tuon, koska tuskimpa kukaan tunnistaa sinua.
- Anonyymi
Joo. Koulu painaa
- Anonyymi
Mietin erästä neitiä. Kuinka kaunista se olisikaan jos tiemme kohtaisivat. Pyydän Jumalalta, että sopisiko se ihme Hänen kalenteriin. Mikään ei enää estä kaipaamasta kaikkein kauneinta. Voi että kun sitä on ollutkin tyhmä. Antanut muiden kertoa mistä elämässä on kyse ja uskonut kaikenlaista tyhmää. Yrittänyt sopia joukkoon johon ei kuulu. Hyvää yötä missä oletkin. Suukon kera aviomiehenään sen tahtoisin sanoa joskus.
- Anonyymi
Ei paina. Muuten vain itkeny viikon. Mutta hei kaikki on tosi loistavasti.
- Anonyymi
Kiitos jokaisesta sanasta. Asioilla on tapana järjestyä. Näin se vain on !
Tyyny hyvin, peitto rullalle ja hyvää ja kaunista yötä : ) - Anonyymi
Katsoitko yön hämärässä peiliin ja odotit näkeväsi uljaan prinssin? Näitkö sieltä kuitenkin katsovan itseäsi silmiin julman lohikäärmeen? Pelästyitkö sitä? Vai tiesitkö, mitä näkisit?
- Anonyymi
Ah, vai olitko pakahduttavan ylpeä, mikä uljas, musta ja voittamaton peto sieltä näkyikään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah, vai olitko pakahduttavan ylpeä, mikä uljas, musta ja voittamaton peto sieltä näkyikään?
Maistoitko jo veren suussasi samalla kun mahtailit mustuudellasi?
- Anonyymi
En kermisestä tiedä ei auta ku odottaa sieltä kaikki lähti ja kuolema odottaa, kuhan on valmis
- Anonyymi
Enkä tarkota romani kermistä, voin osuu hutiinki selsta paskaa on ollu matkassa että voi olla mitä vaan,
- Anonyymi
Kermiset ja romanit
- Anonyymi
Vittuako se sulle kuuluu!! Henkilökohtaiset asiat ovat henkilökohtaisia..
- Anonyymi
Kuitenkin pitää olla palstalla vittuilemassa aamu- kuudelta! Tuskinpa aloitus sulle oli henkilökohtaisesti joten miksi ottaa sitä niin. Eikä kai täällä oo pakko olla sinunkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin pitää olla palstalla vittuilemassa aamu- kuudelta! Tuskinpa aloitus sulle oli henkilökohtaisesti joten miksi ottaa sitä niin. Eikä kai täällä oo pakko olla sinunkaan.
Eipä niin. Jatkan unia. Mitäpä täällä. Tunnut tietävän kelle aloitus on.
- Anonyymi
Sullekin.
Hyvää mieltä tähän päivään.
- Anonyymi
Ai, että painaako??? Kiitti vitusti kaikesta!
- Anonyymi
Juu. Taas kerran olen väärään aikaan väärässä paikassa. Mulle on tehty selväks yhdessä paikassa etten tule porukkaan hyväksytyksi ja olen vaan pelleks tuonne valittu, naurun aiheeksi ja paskapuheitten kohteeksi. Tulipahan taas kerran paskaa niskaan koko rahan edestä. Ainoa hyvä puoli on ollut kurssiporukka, joka on tälläsen otuksen porukkaan hyväksynyt, harjoittelupaikassa taas on tehty selväks etten ole minkään arvonen, pelkkä kärpäsenpaska lattian raossa, mua ei olemassa sille porukalle, olen outsideri. Pitääkin vaihtaa harjoittelupaikkaa, mennä sinne mihin oikeasti kuulun ja kurssin päätyttyä miettiä uutta alaa ja suuntaan. Tuohon kurssin alaan olen jo liian vanha, se on jo useasti tehty selväks, joten ei hyödytä edes hakea sen alan paikkaa, eikä mulla ole edes tarpeeks ulkonäköä niihin töihin, sekin on tullut harjoittelupaikassa selväks. Ei mua kuin leuka rintaa vasten ja nokka kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi
Se unohtui mainita etten kenenkään rakas ole, ei kukaan mun näköisestä ole ikinä ollut kiinnostunut.
- Anonyymi
Mieltäni ei paina mutta pallit painaa muutaman kilon kpl.
- Anonyymi
On sulla painavat pallit! 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949