Aseita on toistakymmentä ja räjähteitä useita kiloja. Yksi takavarikoiduista aseista on Heinosen mukaan sarjatuliase. Joukossa on myös kiväärejä ja haulikkoja.
Kotoperäinen terroristisolu on saatu nalkkiin. Ainakin 7 henkilöä on nyt kiinni ja täällä pelätään naisia ja lapsia. Pliisi sanoo kyseessä olevan maailmanlaajuinen ja myös Suomessa toimiva terroristijärjestö.
On aikoihin eletty. Rajat kiinni heti.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006342751.html
Terrosti solu kiinni Soumessa.
Anonyymi
3
70
Vastaukset 3
Ketä on Soumi?
- Anonyymi
..epäilyt pääosin suomessa asuvia, ainakin nimellisesti, kelatilille kolikkoja mummolta kilahtaa kun irakissa luxuskämppään ahmetti vilahtaa.
- Anonyymi
minähän sanoin jo että ne on soumalaisia kaikki ja jotaki on tekiellä kun on räjäheitä kans
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493