Parasta olla vaa hiljaa

Anonyymi

Vaikka purkautuminen helpottaakin

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mut jos toine tekee kaike päi vituu sen elämässä
      ja luuöee et koiratekee onneliseks se tarvii hoitoo ja pysys ees omas koton
      ptiää maihinoujstatoise n kaupiunkeihi

• Anonyymi

toisen huomio, toisen vastaus on aina jottain omien nimeksees..........................
      toisen huomioiminen on kaukana kaikista kirjallisista, toisen nuiva olemus oli vain kirjallisia harharykimyyjäisiä....
      https://www.youtube.com/watch?v=drHzaYMwvbs

• 🥰💕oli kaunista.

• Anonyymi

ja jos oot ollu väkisi suhtees mikset ota eroo nyt?

• Anonyymi kirjoitti:

ja jos oot ollu väkisi suhtees mikset ota eroo nyt?

Kyllä minä Oon rakentanut perheen hänen kanssaan, selvitin ongelman, johon meni 7 vuotta ja muutin miehen käytöstä ja nyt on hyvä olla.
        Nyt se on viemässä minua naimisiin jo 12vuotta mutta en ole suostunut kun vasta nyt. Mutta hänellä on päivä tiedossa koska
        🥰

Kyllä mies tänää kiukutteli mutta johtuen siitä että ole. ihan jumissa ollut, hän tukee minua vastamäessä ja minä häntä
        .ollaan löydetty yhteinen sävel.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä minä Oon rakentanut perheen hänen kanssaan, selvitin ongelman, johon meni 7 vuotta ja muutin miehen käytöstä ja nyt on hyvä olla.
        Nyt se on viemässä minua naimisiin jo 12vuotta mutta en ole suostunut kun vasta nyt. Mutta hänellä on päivä tiedossa koska
        🥰

Kyllä mies tänää kiukutteli mutta johtuen siitä että ole. ihan jumissa ollut, hän tukee minua vastamäessä ja minä häntä
        .ollaan löydetty yhteinen sävel.

mie ite yritän saaha itelleni yht pakkomeilteisest vittuku se on vrmaa bi
        ja ehkä oon jutellu senkaa täällä mut ei oo tuottanu tulosta
        vittu se on nii outo tulee mu kotikaupunkii ja en tiää vittu jos en saa nii
        ei se vaaa mee nii ettei käy mitää on pakko yritän sit jotai muuta pakkomeilteimessi
        jos se sanoo ei en mi miekää psykopaati kuitekaa oop mut emt ei vaa haluu samoi vi4heit tehä uudestaa jotai muit virheitä ja en tiää lueks ees tätä valtakunta ku laito liia myöhää :(

• Anonyymi kirjoitti:

ei se vaaa mee nii ettei käy mitää on pakko yritän sit jotai muuta pakkomeilteimessi
        jos se sanoo ei en mi miekää psykopaati kuitekaa oop mut emt ei vaa haluu samoi vi4heit tehä uudestaa jotai muit virheitä ja en tiää lueks ees tätä valtakunta ku laito liia myöhää :(

Tottakai minä luen.

• Anonyymi kirjoitti:

Pakko mieleisesi kun aloin niin se oli vain parisuhde terapiaan saada jos se halusi olla minun kanssa hän ottaa yhteyttä sinne ei niin että minä otan.
        En pakottanut muuta kuin sopimaan ja ulkopuolinen auttoi katsomaan asiaa laajemmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Muuten sit olinkin vain itselleni vahingollinen koska aina kun hän rikkoi sopimuksen koin kovaa pettymystä ja lopulta uhkasin itseäni. Olin lähdössä monesti lopettaa itseäni mun muuta vaihtoehtoa ei ollut.

• valtakunta kirjoitti:

Pakko mieleisesi kun aloin niin se oli vain parisuhde terapiaan saada jos se halusi olla minun kanssa hän ottaa yhteyttä sinne ei niin että minä otan.
        En pakottanut muuta kuin sopimaan ja ulkopuolinen auttoi katsomaan asiaa laajemmin.

Siis pakkomielteisesti kun aloin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan minulla lisättiin niin paljon lääkkeitä että lopulta aloin unohtamaan lääkkeitä ja sit tulin raskaaksi ja elämän liekki syntyi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muuten sit olinkin vain itselleni vahingollinen koska aina kun hän rikkoi sopimuksen koin kovaa pettymystä ja lopulta uhkasin itseäni. Olin lähdössä monesti lopettaa itseäni mun muuta vaihtoehtoa ei ollut.

se mun kohde on vaa nii ylimielinen r kioskis on täl hetkel tän sivu mukaa
        ja sano et tulkaa joukol et se ei pelkää tajunnu mist o ees kyse
        huhuh kommunikointi vaikeuksii mie siirryn takas tyytöihi noei…
        huhuh ens vuon en enäää roiku tääl

• Anonyymi kirjoitti:

Inhoan sen vuoksi huonoa palvelua kun ihmiset eivät ymmärrä mistä asiat johtuu kun osattu tutkia tarkemmin. Annoin jatkuvasti kuvaa hän on hyvä ja kiltti mutta kerroin myös rehellisesti että valehtelee ja hän sen itsekin tiesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Puhuin totta. Se on totuus. Moraalini on aina ollut hyvä.
        En vaan siedä valheita en siedä ihmisiä jotka satuttaa en siedä rumaa käytöstä. sen vuoksi olin yksin lapsena opin kerrasta koska en sietänyt huonoa käytöstä kun rohkeutta löytyi ja olin vahvasti ujo.

Jos olisin satuttanut hän varmasti olisi eronnut mutta tiedän myös sen että olisin saanut turpaani jos olisin ärsyttänyt. Miksi tekisin niin kun en halua kukaan muukaa satuttaa. En pysty pelaan pelejä edes jossa joutuu kieroilee toista ihmistä vastaan.

Olen ihminen joka on heikko itseään ollut aina puolustaa ja sama tuntuu pojan kohdalla olen heikko puolustaa koska yritän ratkaista asiaa oikein eikä hätiköidä. Mutta pelkään olevani liian hidas.

Mielummin väistyn kuin taistelen ja pelkään todella paljon tekeväni virheitä yritän selviytyä koko elämän ajan ylpeydellä kadun jos koen tehneeni väärin.

• valtakunta kirjoitti:

Inhoan sen vuoksi huonoa palvelua kun ihmiset eivät ymmärrä mistä asiat johtuu kun osattu tutkia tarkemmin. Annoin jatkuvasti kuvaa hän on hyvä ja kiltti mutta kerroin myös rehellisesti että valehtelee ja hän sen itsekin tiesi.

Kun ei osattu tutkia paremmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en aina ole kellon nakutettuna paikan päälle. En siedä itselläni virheitä mutta siedän muilla virheitä kyllä minä sit lähden kun en kestä ja sanon ja lähden.
        En kyllä siedä jos mies voi paha olla, oon poissa täältä sit koska minulle hän on hyvin tärkeä

Yritän toimia oikein mutta myös olen armahtanut itseäni kun en ole vain kerennyt pysymään aikataulussa.

• Anonyymi kirjoitti:

se mun kohde on vaa nii ylimielinen r kioskis on täl hetkel tän sivu mukaa
        ja sano et tulkaa joukol et se ei pelkää tajunnu mist o ees kyse
        huhuh kommunikointi vaikeuksii mie siirryn takas tyytöihi noei…
        huhuh ens vuon en enäää roiku tääl

Ihmiset ei sit kestä omia virheitä kun sanon niistä ne levisi käsiin ja taas sit alkaa satuttaa minua. Joten en sitten enää yritä ihmisiä muuttaa pakolla vaan niitä joista välitän koska ihmiset jotka satuttaa on pahoja syvältä ja en jaksa riidellä vuosia tuntemattomien kanssa.

• valtakunta kirjoitti:

Ihmiset ei sit kestä omia virheitä kun sanon niistä ne levisi käsiin ja taas sit alkaa satuttaa minua. Joten en sitten enää yritä ihmisiä muuttaa pakolla vaan niitä joista välitän koska ihmiset jotka satuttaa on pahoja syvältä ja en jaksa riidellä vuosia tuntemattomien kanssa.

Se pahuus lähtee vain kun itse ymmärtävät mikä on oikein.

• Anonyymi

No eiku anna tulla vaan, älä pidättele ehe eh eh..

• Anonyymi

Ei käy uskonto! Eikä Jeesus! Vain laki käy! Ei PARISUHTEILLE.

Oikeudenkaaressa aikanaan ja ihmisoikeustuomioistuimessa myös.

Ttthhhrrjjjjjj

• Anonyymi

Ei kiinnosta, olen uskonnoton.

Tthhrrrjjj

• Anonyymi

Aika isoja ero lukuja. Eroakirkosta fi.

Tthhrrjjj

• En eroa, kirkko antaa yms tukitoimia mistä minä tykkään ja kirkollisverroin rahoittaa ihmiset minun pojan kerhon kun vaihdoin sinne pojan kerhon ja ilman kirkon kerhoa ei olisi muita vaihtoehtoja kun poika pelkäs mennä kunnalliseen kerhoon minua suututtaa ne tätit en edes itsekää halua enää mennä sinne.
        Teki lastensuojelun koska kuvittelee ettei lapsella ole tukitoimia kun hän on erityislapsi jolle ihan itse hankin diagnoosin.

• Anonyymi

No purkutuminen on aina helpottanut, vatsalle vai käteen.

• Anonyymi

ehkä niin. Oikeassa olet.

• Anonyymi

Kuinks ikänen rakkauden hedelmänne on, poikako, onks isukille tärkee. Voi sinua, kovan elämän kokenut, koeta jaksaa,pienen vuoksi. Ei huonosta miehest kantsii enää välitää, jätä mielestäs.

• Anonyymi

No näin, tuossa on viisaus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5415
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2206
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1800
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      144
      1758
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1535
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1338
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      212
      949
    Aihe