Vaimon himo

Anonyymi

Vaimo on viimeaikoina alkanut lähes jokakerta seksin yhteydessä nuolemaan minun persettä. Ensin ottaa kullia suuhun sitten pikkuhiljaa nostaa minun jalkoja ylös niin että perseeni on hyvin..... Nuolee ihanasti peppureikää ja runkkaa samalla kivikovaa kulliani.. Itse juttelen kaikkea rivoa mm. likaisesta perseestä, hän tulee aivan rajuun kiihkoon, siirtyy sitten ratsastamaan päälleni päästäen samalla pissaa jonka nuolee itse myös pois.. Ihana rivo vaimo.

5

1719

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tuohan on hyvä että sulle sattu kiimanen nainen kohdalle.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvätä

• Anonyymi

Meillä tuo on toiminut kyllä toisin päin vaan ei vaimo tykkää kun kieleni lipaisee rusina reikää. Ja jos nyt antaa hivenen lipoa niin pusuttelua ei enää tapahdu ennen kuin hampaat pesty.

• Anonyymi

Mitäs jauhat paskaa

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3050
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      7
      2103
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1722
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1051
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      946
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      754
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      50
      677
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      675
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      635
    Aihe