Vaimo on viimeaikoina alkanut lähes jokakerta seksin yhteydessä nuolemaan minun persettä. Ensin ottaa kullia suuhun sitten pikkuhiljaa nostaa minun jalkoja ylös niin että perseeni on hyvin..... Nuolee ihanasti peppureikää ja runkkaa samalla kivikovaa kulliani.. Itse juttelen kaikkea rivoa mm. likaisesta perseestä, hän tulee aivan rajuun kiihkoon, siirtyy sitten ratsastamaan päälleni päästäen samalla pissaa jonka nuolee itse myös pois.. Ihana rivo vaimo.
Vaimon himo
Anonyymi
5
1546
Vastaukset
- Anonyymi
No tuohan on hyvä että sulle sattu kiimanen nainen kohdalle.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvätä
- Anonyymi
Meillä tuo on toiminut kyllä toisin päin vaan ei vaimo tykkää kun kieleni lipaisee rusina reikää. Ja jos nyt antaa hivenen lipoa niin pusuttelua ei enää tapahdu ennen kuin hampaat pesty.
- Anonyymi
Mitäs jauhat paskaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619