Vaimo on viimeaikoina alkanut lähes jokakerta seksin yhteydessä nuolemaan minun persettä. Ensin ottaa kullia suuhun sitten pikkuhiljaa nostaa minun jalkoja ylös niin että perseeni on hyvin..... Nuolee ihanasti peppureikää ja runkkaa samalla kivikovaa kulliani.. Itse juttelen kaikkea rivoa mm. likaisesta perseestä, hän tulee aivan rajuun kiihkoon, siirtyy sitten ratsastamaan päälleni päästäen samalla pissaa jonka nuolee itse myös pois.. Ihana rivo vaimo.
Vaimon himo
Anonyymi
5
1612
Vastaukset
- Anonyymi
No tuohan on hyvä että sulle sattu kiimanen nainen kohdalle.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvätä
- Anonyymi
Meillä tuo on toiminut kyllä toisin päin vaan ei vaimo tykkää kun kieleni lipaisee rusina reikää. Ja jos nyt antaa hivenen lipoa niin pusuttelua ei enää tapahdu ennen kuin hampaat pesty.
- Anonyymi
Mitäs jauhat paskaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855