Ovat oikea ilo silmille, katsoitpa mihin tahansa liikkeeseen, niin löytyy vain kauniita naisia.
Lohen kauniit naiset
14
1010
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa, ovat myyjiä. Asiakkaita ei näy missään.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti sokea? Ravintolan oveltakin ihmisiä käännytettiin pois, kun kaikki pöydät olivat täynnä.
- Anonyymi
Niillä on liian kiire olla muualla kun tunnistaa meikän kaltasen tosiäijän, pakko lähtee meikän matkaan. Katkeria yksinäisiä jää, juoruja levittää kun tajuu jollain tasolla ettei oo karismaa eikä hilen hilettä mitään vetovoimaa niin pitää määkiä meikällekin kun ei pärjää hähähää.
- Anonyymi
Huomaa, että peruskoulusta on taas päästy lomalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että sinäkin yksinäinen oot siinä aukomassa päätä kun et uskalla kohdata tosimiestä. Oon muuten armeijassa ylikessuna karaistunut ja psykologian tutkinnon suorittanut ihan sinun tiedoksi että älä minulle ala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohohoooooo, ei vastausta yli kolmeen viikkoon?? Mitäs penska siihen? Ja ihan kekkurinkadun tosimies oon enkä teidän kaltainen gruotilapuotilarellestäjä mikälie sekava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohohoooooo, ei vastausta yli kolmeen viikkoon?? Mitäs penska siihen? Ja ihan kekkurinkadun tosimies oon enkä teidän kaltainen gruotilapuotilarellestäjä mikälie sekava!
Naiset vain repeis sulle, herra tosimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tosimies, sä paljastuit jo! Uho olikin vaan sitä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläks sä ihailet sitä sun vanha armeijakuvaa?? MAKKE SMÖÖSMÖÖSMIMEERUS OIKEIN ARMEIJAN MIES! XD
- Anonyymi
Lohen punaista tekisi täälläkin mieli ;p
- Anonyymi
Haluuko tosimies valittaa viel kuinka yksinäiset vie kaiken? :P
- Anonyymi
Oikein armeijan mies!! Kuuntelen jotain Prodigyn Spitfiree joka päivä volymellä että naapurit huutelee yömyöhään jumalauta nyt. Kun massit tulee, niin pizzatakki kulkee pari viikkoo yötä päivää. Viikonloppuisin remutaan porukalla, muuten puhuu itekseen ja kuuluvasti eikä tajua ettei oo ihan semmonen filosofinero kuin uskottelee itelleen. SItten alkaa puhelimeen tilutus kuinka pitäisi saada sitä maitoa ja röökiä ja tämä kun ei olla naapureilta pummaamassa röökiä ja kaljaa. Elostelee päänsä sisäisellä naistenmiesimagolla, ei tajua miten naisetkin nauraa selän takana. Sankari mikä sankari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein armeijan mies!! Kuuntelen jotain Prodigyn Spitfiree joka päivä volymellä että naapurit huutelee yömyöhään jumalauta nyt. Kun massit tulee, niin pizzatakki kulkee pari viikkoo yötä päivää. Viikonloppuisin remutaan porukalla, muuten puhuu itekseen ja kuuluvasti eikä tajua ettei oo ihan semmonen filosofinero kuin uskottelee itelleen. SItten alkaa puhelimeen tilutus kuinka pitäisi saada sitä maitoa ja röökiä ja tämä kun ei olla naapureilta pummaamassa röökiä ja kaljaa. Elostelee päänsä sisäisellä naistenmiesimagolla, ei tajua miten naisetkin nauraa selän takana. Sankari mikä sankari.
MÄ oon kuule vetäny tu neljä tutkintoo ja nyt jo viides meneillään ja Kauniaisessa siellä Akatemiassa mä olin KING!!! PAri lässyvauvaa tuli valittaa niin mä laitoin niiden turvat kii, läksytin et niillä ei oo mitään nmistä soittaa sitä turpaaa, pitäis päänsä kii. HAha, mä en koonnu mitään pizzalaatikoita nurkaaan niinku ne mun pari kämppistä, pälliä, väitti. Mä olin niin alfa että mua piti kunnioittaa, ne muut oli niitä jotka kokos pizzalaatikoita.
Mun exäkin väitti että mä oon yritäänyt kusettaa siltä tu rahoja mut se kusetti mua ja onneksi mun vuokraisäntä tajus mist oli kyse niin mun ei tarvinnut maksaa vuokrii tu KOLMEEN KUUKAUTEEEEEN HÄHÄHÄHÄÄÄ!!!!!! Se lusettaa nykyään sen omaa exää jonka kaa se vetää piriä!! NE tietää et ne ei pärjää mulle ja mun kavereille, itse tosimiehelle KUNNON KINGILLE niin se juoruu musta ympäri ämpräi!! OOnk ova jätkä ja kaikki tieätä sen!!!!!!!
- Anonyymi
joo, ei löydy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426