Jumala kutsui Moosesta, Johannes Kastajaa, Pietaria ja Paavalia Jumalan Valtakunnan työhön.
Hengessä koen että tänäpäivänä on pastoreita ja vanhimpia vastuunkantajina seurakunnissa joilla ei ole Jumalan kutsua.
Jokaisen vastuunkantajan olisi syytä todistaa seurakunnalleen että hänellä on Jumalan kutsu.
Raamatussa sanotaan että tuomio alkaa ensin Jumalan huoneesta.
Nimim. "Hengessä ja totuudessa"
Jeesuksen Kristuksen meidän Herramme nimessä. Aamen.
Jos Jumalan kutsua ei ole.....
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ne, jotka Kristusta Jeesusta elämässään kiittävät ja hänet julkisesti Herrakseen ja syntiensä Vapahtajakseen kutsuvat, ovat Isä Jumalan kutsumia ja valitsemia todistajia sekä sananjulistajia.
Jotenka olet velvollinen itse todistamaan väitteesi todeksi kahden tai jopa kolmen todistajan todistuksella.
Se hengessä kokemisesi ei todista asiaa, sillä paljon on keskuudessamme turhan puhujia ja eksyttäjiä, oletettuinen hengen tuntemuksineen.- Anonyymi
Ilm 2:29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.
Ilm 3:6 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. - Anonyymi
Aloittaja tarkoitti varmasti sitä, että Jumala ei ole kutsunut kaikkia siihen tehtävään, jossa he toimivat. Ei Jumala esim. minua ole kutsunnut profeetaksi tai seurakunnan kaitsijaksi. Toimisin siis väärin, jos koroittaisin itseni profeetaksi, jota en ole. Olen kyllä armosta pelastunut syntinen.
"Hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi" (Ef. 4:11). Siis seurakunnan Herra kutsuu uskovan kyseiseen tehtävään, eikä ihminen. Ihmisten asettamia paimenia ja muita valitettavasti varmasti on.
"Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja? (1 Kor. 12:29). Jos Ihmiset olisivat pyytäneet Moosesta siihen tehtävään, hän olisi kieltäytynyt. Ei hän sitä tehtävää halunnut. Pietarin kutsumuksesta käy ilmi, että tärkeintä oli se, että hän rakastaa Jeesusta. Silloin hän kykeni kaitsijaksi. Paavalin kutsumus oli kutsu kärsimykseen. Liha ei siitä tykkää. Liha haluaa Paavalin kunnian, mutta kuinka monesta meistä olisi edes Paavalin työtoveriksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tarkoitti varmasti sitä, että Jumala ei ole kutsunut kaikkia siihen tehtävään, jossa he toimivat. Ei Jumala esim. minua ole kutsunnut profeetaksi tai seurakunnan kaitsijaksi. Toimisin siis väärin, jos koroittaisin itseni profeetaksi, jota en ole. Olen kyllä armosta pelastunut syntinen.
"Hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi" (Ef. 4:11). Siis seurakunnan Herra kutsuu uskovan kyseiseen tehtävään, eikä ihminen. Ihmisten asettamia paimenia ja muita valitettavasti varmasti on.
"Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja? (1 Kor. 12:29). Jos Ihmiset olisivat pyytäneet Moosesta siihen tehtävään, hän olisi kieltäytynyt. Ei hän sitä tehtävää halunnut. Pietarin kutsumuksesta käy ilmi, että tärkeintä oli se, että hän rakastaa Jeesusta. Silloin hän kykeni kaitsijaksi. Paavalin kutsumus oli kutsu kärsimykseen. Liha ei siitä tykkää. Liha haluaa Paavalin kunnian, mutta kuinka monesta meistä olisi edes Paavalin työtoveriksi?Sopiva ja pätevä - ihmisten mielestä.
Näin se menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiva ja pätevä - ihmisten mielestä.
Näin se menee.Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan.
Tuomion aika tulossa seurakuntiin jos uskoo Jumalan Sanaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan.
Tuomion aika tulossa seurakuntiin jos uskoo Jumalan Sanaan.Monet ovat itkien lähteneet seurakunnista kun eivät enää saa puhua evankeliumia. Mutta tämä joukko onkin se Jumalan ase. He näkevät ja tietävät missä mennään. He ovat rukouksen ihmisiä jotka etsivät Hänen kasvojaan.
Seulonnan aika on alkanut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja? (1 Kor. 12:29). Jos Ihmiset olisivat pyytäneet Moosesta siihen tehtävään, hän olisi kieltäytynyt. Ei hän sitä tehtävää halunnut. Pietarin kutsumuksesta käy ilmi, että tärkeintä oli se, että hän rakastaa Jeesusta. Silloin hän kykeni kaitsijaksi. Paavalin kutsumus oli kutsu kärsimykseen. Liha ei siitä tykkää. Liha haluaa Paavalin kunnian, mutta kuinka monesta meistä olisi edes Paavalin työtoveriksi?>>>Olen kyllä armosta pelastunut syntinen.<<<
Syntiset eivät pelastu. Ei armosta eikä rakkaudesta, eikä mistään muustakaan
syystä. Vain vahurskaat pelastuvat. Sinun täytyy auttamattomasti tulla
vanhurskaaksi tämän elämäsi aikana, mikäli aiot taivaan porteista sisälle päästä.
Vertaa Room 5:1, 3:21-22, 26, Gal 2:16, 2 Kor 5:17,21 . Taivaan ovet eivät
aukene yhdellekään syntiselle. Taivaan ovet ovat auki vain ja ainoastaa
vanhurskaille ja pyhille ihmisille.
Room 1:7, 1 Kor 1:1-2, 2 Kor 1:1, Ef 1:1, Fil 1:1, Kol 1:1-2.
Piet 4:18 Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan
jumalaton ja syntinen?" Huuomaa, että VANHURSKAS pelastuu vaivoin.
Koska vanhurskas pelastuu vaivoin, Pieteri kysyy: Mihinkä joutuukaan
jumalaton (ihminen ilman Jumalaa sydämessään) ja syntinen.
Ei siellä Raamatussa sanota, että silloin "syntiset uskovat" tai "uskovat syntiset"
loistavat Isänsä valtakunnassa kuin aurinko. Syntisten hengellinen isä on toinen.
Jeesus sanoi sitä toista Perkeleeksi. "Te olette isästä Perkeleestä."
Raamattu ei tunne syntistä uskovaa. Ef 2:5, 8 jekeissa ei ole sanaa "syntinen".
Älkäämme lisätkö sitä sinne, sillä kaikki Sanaan lisäämiset Jumala kieltää.
Matt 13:43 "Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko.
Jolla on korvat, se kuulkoon.
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
- Anonyymi
Ei kukaan voi tulla Jumalan / Jeesuksen luo, ellei Isä itse häntä vedä. 💖
On kuitenkin myös vääriä uskovia, he ovat niitä nk. aidan ali lammastarhaan tulleita.
Sitä sopii itse kunkin itseltään kysyä, olenko minä oikea lammas lammastarhassa, vai aidan ali tullut susi. Sutta ei aina sudeksi tunnista. Toisaalta, miksei susikin saisi pelastua? Jos susi haluaa olla lammas, niin...
No, tässä vertauksessa ei pohdita tätä kysymystä, vaan ilmaistaan oikean ja väärän kristityn ero.
"Minä olen lammasten ovi." Tässä Jeesus jo aika selkeästi ilmaisee asian: joko me olemme Hänen valitseminaan ja kutsuminaan ja lammastarhaan eli pelastukseen päästäminään tulleet kristityiksi, tai sitten joistain omista motiiveistamme, tekokristityiksi eli tekopyhiksi, joista Jeesus sanoo: "Minä en tunne sinua..."
Aidoksi kristityksi uudestisynnytään Jumalan oman pelastustyön kautta. Tämä syntymä on se ahdas portti.- Anonyymi
Jeesus ei turhaan varoita susista lampaiden vaatteissa.
Tämä on vakava varoitus Jumalalta.
"He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä." - 1. Johannes 4:5
- Anonyymi
Mark.12:40 Biblia (1776) Jotka syövät leskein huoneet, ja muodoksi pitävät pitkät rukoukset. Nämät saavat sitä raskaamman kadotuksen. Luuk.20:47 Biblia. Jotka syövät leskein huoneet, ja muodoksi pitävät pitkät rukoukset: heidän pitää saaman sitä raskaamman tuomion. Jaak.3:1 Biblia. Älkäät, rakkaat veljeni, jokainen pyytäkö opettajana olla, tietäen, että me sitä suuremman tuomion saamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069