Jälkiviisaat perjantaiaamuna

Anonyymi

Katsoin osittain perjantaiaamuna TV 1 "jälkiviisaat"-ohjelman. Siinä oli yhtenä mukana myös toimittaja Anu Partanen, jos oikein muistan nimen. Olen pitänyt k.o. toimittajaa älykkäänä ja fiksuna ihmisenä, mutta nyt ihmettelen, miten ajattelemattomasti hän puhui suomalaisille tärkeästä asiasta.
Oli puhe Suomeen ehkä tuotavista leiriläisistä. Hänen mielestään ei äitien tuomisessa ole mitään riskiä. Niitä on vain 11 ja Suomessa Supo ja poliisi voivat hyvin niitä valvoa.
Miten hyvin??? Poliisilla on nykyisinkin on jo täysityö hoitaa nämä nykyiset 500 ihmistä, jotka jo ovat täällä ja vaativat erityistarkkailua.

Nämä ISISIN koulutuksen saanet naiset osaavat hoitaa tehtävänsä niin, että niitä on mahdotonta tarkkailla täysin. Salattu netti on eräs kanava hoitaa verkosto ja salakirjoitus apunaan. Voi verkottua monella lailla. Myös moskeijat hoitavat ainakin joissa maissa kanavana. Muualla tästä on näyttöä, mutta ei Suomessa ole tullut ilmi mitään kielteistä.
En itsekään usko, että nämä naiset itse lähtisivät puukolla missään riehumaan, sillä sitä varten löytyy muut likaisen työn tekijät. Turun marokkolainen teki jutun tutkimusten mukaan tosin yksin.
Näiden äitien joukossa on vain noin puolet kantasuomalaisia. Muut ovat muita, jotka ovat saaneet Suomen kansalaisuuden meidän huonojen ja puutteellisten vaatimusten seurauksena. Heidän kansalaisuuttaan en uskalla tässä kertoa, koska nyky-Suomessa sananvapautta on vihervasemmiston avulla rajoitettu olemattomiin.
Tästäkin kirjoituksesta saatan jo saada sakot. Näillä ei-kantasuomalaisilla ei ole mitään sympatia meitä muita kohtaan. Eipä silti eipä näillä ent. suomalaisilla taida olla muu kuin omat hullut ajatuksensa. Kaksoiskansalaisuus pitäisi ehdottomasti poistaa kaikilta muilta kuin täällä syntyneiltä. Venäjä tekee tässä viisasti, koska ei hyväksy sitä.
Arvaan, että Sinä lukijani jo ajattelet, että taas yksi persu on asialla. En ole koskaan äänestänyt heitä, koska en hyväksy heidän liian jyrkkää maahanmuuttokieltoaan. Samoin heidän kielteistä EU-kantaansa. Valitettavasti Suomi tarvitsee maahanmuuttajia. Pitäisi olla ns. siirtolaiskiintiö, jolla valittaisiin tulijat. Näin on monessa muussa maassa.
On suorastaan ihme, jos joku älykäs ihminen haluaa muuttaa tänne pohjan perille kylmään ja pimeyteen.
.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        106
        4572
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        29
        3393
      3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2380
      4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
        Ikävä
        39
        1418
      5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
        Ikävä
        36
        1343
      6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
        Ikävä
        38
        1196
      7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
        Sotkamo
        14
        1102
      8. 159
        1026
      9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
        Ikävä
        27
        978
      10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen