Niinistö: ”Tämä kehitys alkoi silmiin pistävästi viime vaalikaudella ja nyt mennään samaan suuntaan lujaa. ... Siinä on se ongelma, kun oikein kierroksille päästään, että se alkaa kehittyä vastapuolen vihaamiseksi ja se on vaarallista....Toivoisin, että se porukka, mitä minä kutsun tolkun ja maltin ihmisiksi nostaisi tolkun ja maltin kapinan. Ongelma on se, että juuri maltin ja tolkun ihmisten linja on se, että pysytään hiljaa. Mitäs jos me rupeamme kannustamaan sellaisia keskustelijoita, jotka ovat rakentavia, vaikka emme olisi samaa mieltä.”
Katainen: ”Olen miettinyt, että jos vaikka keski-ikäinen mieshenkilö uhkaa Twitterissä naiskansanedustajaa väkivallalla, niin mahtaako tämä perheenisä näyttää ylpeänä viestinsä perheen aamupalapöydässä kymmenvuotiaalle tyttärelleen. Mikä meihin aikuisiin on mennyt? Kymmenisen vuotta sitten oli vielä kohtuullisen selvää, mikä oli fiksua ja mikä ei”
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/sauli-niinisto-toivoi-tolkun-ja-maltin-kapinaa-kyselytunnilla-kun-oikein-kierroksille-paastaan-se-alkaa-kehittya-vastapuolen-vihaamiseksi-ja-se-on-vaarallista/5bc75fcf-0428-41c0-ab40-2a6db61d7f15
Pressa ja Katainen puhuvat asiaa maalittamisesta ja vihapuheesta
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 731140
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15976En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65841
- 60760
- 57720
- 61634
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34581- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 72486
- 18484
- 40467
- 24449