Taas kerran palstalla väitettään että kristyttyjä vainottaa. Asiaa kuvaa hyvin seuraava suora lainaus asiasta:
"Kristittyjä vainotaan ja istuu vankiloissa nyt jo joka puolella uskonsa takia. Seurakuntarakennuksia tuhotaan, jopa koteja ym. Samaa mitä raamatustakin luemme."
Mutta kun kysyy missä demokraattisessa maassa tätä tapahtuu, niin vastaus kysymykseen on pyöreä nolla. No kysytään sitten ihan oman aloituksena tätä samaa asiaa.
Eli kysytään ensiksi, että missä demokraattisessa maassa siis kristittyjä pistetään vankilaan pelkästään heidän oman uskontonsa vuoksi?
Toinen kysymys: Missä historiallisessa valtiossa sinä arvon fundamentalistikristitty olisit halunnut halunnut asua jos kerran nykyisessä lännessä on niin huono olla? Missä sinulla olisi siis ollut paremmat oltavat kuin nykyissä demokraattisissa länsivalloissa?
Kristittyjen vainot
19
84
Vastaukset
- Anonyymi
Katso Open Doorsin sivut !
- Anonyymi
Kysyin sinulta että missä demokraattisessa valtiossa ihminen on joutunut linnaan kristinuskon vuoksi? Ole hyvä ja luettele mitä näitä on? Plus että missä historiallisessa valtiossa haluaisit asua jos sinulla kerran on niin hirveää pitää majaa täällä läntisissä demokratioissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin sinulta että missä demokraattisessa valtiossa ihminen on joutunut linnaan kristinuskon vuoksi? Ole hyvä ja luettele mitä näitä on? Plus että missä historiallisessa valtiossa haluaisit asua jos sinulla kerran on niin hirveää pitää majaa täällä läntisissä demokratioissa?
Katso ne sivut ja lopeta kyseleminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso ne sivut ja lopeta kyseleminen!
en minä todellakaan lopeta vaan haluan vastauksen tähän...
PS. löytyykö noilta sivuilta myös vastaus siihen missä historiallisessa valtiossa sinä olisit halunnut asua jos sinulle ei kerran kelpaa nämä demokraattiset länsivaltiot.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en minä todellakaan lopeta vaan haluan vastauksen tähän...
PS. löytyykö noilta sivuilta myös vastaus siihen missä historiallisessa valtiossa sinä olisit halunnut asua jos sinulle ei kerran kelpaa nämä demokraattiset länsivaltiot....Katso sivut on vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso sivut on vastaus.
Joo, mä katsoin. Siellä mainittiin mm. Irania, Syyriaa ja Sudan. Yhtäkään länsimaista demokraattista oikeusvaltiota ei ollut listoilla.
Ovatko nämä valtiot - siis Irak, Syyria ja Sudan - sinun mielestäsi demokraattisia oikeusvaltiota? Onko niissä länsimainen sananvapaus ja sitä kautta uskonnonvapaus? Saavatko noissa valtioissa kansalaiset vapaasti käydä äänestämässä vapaissa vaaleissa? Onko noissa valtiossa riippumattomia, kansan valitsemia kansanedustajia?
PS. Onko sinulla minkäälaista käsitystä siitä miten moderni oikeusvaltio oikein toimii ja mikä on sananvapauden osuus tässä toiminnassa? Olisi sinunkin ehkä kannattanut lukea muutakin kuin raamatun jakeita... Anonyymi kirjoitti:
Kuka on väittänyt, että tätä tapahtuisi demokraattisissa maissa?
- Anonyymi
Tipale kirjoitti:
Kuka on väittänyt, että tätä tapahtuisi demokraattisissa maissa?
Juuri sinä väitit. Nimittäin minun aloituksessani luki näin:
"Mutta kun kysyy missä demokraattisessa maassa tätä tapahtuu, niin vastaus kysymykseen on pyöreä nolla. No kysytään sitten ihan oman aloituksena tätä samaa asiaa.
Eli kysytään ensiksi, että missä demokraattisessa maassa siis kristittyjä pistetään vankilaan pelkästään heidän oman uskontonsa vuoksi?"
Sinä vastasit näin:
"Katso Open Doorsin sivut !"
Oliko sulla muuta? Vai etkö sinä tosiaan ymmärrä mitä kysytään? Etkö sinä osaa lukea? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mä katsoin. Siellä mainittiin mm. Irania, Syyriaa ja Sudan. Yhtäkään länsimaista demokraattista oikeusvaltiota ei ollut listoilla.
Ovatko nämä valtiot - siis Irak, Syyria ja Sudan - sinun mielestäsi demokraattisia oikeusvaltiota? Onko niissä länsimainen sananvapaus ja sitä kautta uskonnonvapaus? Saavatko noissa valtioissa kansalaiset vapaasti käydä äänestämässä vapaissa vaaleissa? Onko noissa valtiossa riippumattomia, kansan valitsemia kansanedustajia?
PS. Onko sinulla minkäälaista käsitystä siitä miten moderni oikeusvaltio oikein toimii ja mikä on sananvapauden osuus tässä toiminnassa? Olisi sinunkin ehkä kannattanut lukea muutakin kuin raamatun jakeita...en tiedä kaikista kristillisistä, vaan aikanaan, siis . jo 1970-luvulla puhuivat helluntaiseurakunnassa, - kristittyjen vainoista . . .
Siellä sellaiset, - kaikki äärimmäisyydet . . . niinpä niin
ja näitä samankaltaisia saarnoja/puheita oli USEIN.
ja taas vainotaan, huh, huh
v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta kun kysyy missä demokraattisessa maassa tätä tapahtuu, niin vastaus kysymykseen on pyöreä nolla. No kysytään sitten ihan oman aloituksena tätä samaa asiaa.
Eli kysytään ensiksi, että missä demokraattisessa maassa siis kristittyjä pistetään vankilaan pelkästään heidän oman uskontonsa vuoksi?"
Sinä vastasit näin:
Oliko sulla muuta? Vai etkö sinä tosiaan ymmärrä mitä kysytään? Etkö sinä osaa lukea?Ei siis tainnut olla...
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vastasit näin:
Oliko sulla muuta? Vai etkö sinä tosiaan ymmärrä mitä kysytään? Etkö sinä osaa lukea?Jumpsis jömpsis, selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso sivut on vastaus.
pitänee katsoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitänee katsoa
no katsoitko?
Taitaapa olla Israelissakin runsaasti kristityitä vankiloissa.
- Anonyymi
Tuli kirjoitusvirhe?
Vainotuttaa! Ei vainottaa.
Erityisesti homoseksi asiat! - Anonyymi
Vainolla on eri asteita. Ei aina tapeta ja vangita, mutta ei seurustella ja haukutaan ,panetellaan ja syrjäytetään kyllä.
- Anonyymi
kohta alkaa 🙂
- Anonyymi
Luterilaiset ovat kirkkona murhaneet miljoonia Jeesuksen todistajia.
- Anonyymi
Aloituksesi on juuri niin huonoa suomea, että olet mnot- nimimerkki.
Samat surkeaakin surkeammat ja säälittävimmät väitteesi paljastavat sinut aina.
Et sitä tietysi itse huomaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232458- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1121239En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351102Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241046Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57953