Ja tällä kysymyksellä asetetaan pohja todella merkittävimmälle kysymykselle suomalaisessa nykytuotannossa.
Kuka elokuvatuottaja uskaltaa olla anarkisti ja tuottaa taiteellisesti todella tuoretta, raikasta, näkemystä jota ei ole saneltu pörssimeklareiden sikarinsavuisissa neuvottelukammioissa tai Pekingin kulttuurineuvostoissa.
Pois voidaan lukea kaikki tuottajat jotka ovat saaneet rahoituksensa Suomen Elokuvasäätiöltä, Veikkaukselta, YLE:ltä, Raha-automaattiselta Ryöstö-Yhdistykseltä, tai yhdeltäkään puolueelta Vasemmistosta Perkeleen Persuihin.
Luonnoillisesti myös kaikki Moskova-Washington Akseli voidaan poissulkea tästä.
Ynnä kaikkii muu, mitä on rahoittanut NOKIA tai Peran Lannoite.
Siis. Kuka tuottaa kuin ihan oikea anarkisti?
Kuka elokuvatuottaja on oikea anarkisti?
Anonyymi
0
91
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483