Maanjärisrys sai mannerlaatat liikkumaan ja irrotti suomesta helsingin. Sitten se helsinki ajelehti meren mukana somaliaan ja jäi siihen kiinni ja näin siitä tuli osa somaliaa.
Näin semmosta unta että voimakas
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mielettömän kauniita unia näet kateeksi käy.
- Anonyymi
Mites Tanskan kohdalla tekikö tiukkaa. Miltä kohtaa Helsinki irtos? Susirajalta? Mites Melkki? Vyörykö edessä vai jäi paikalle?
- Anonyymi
Veikö unesi myös Arkadianmäen pois suomesta?
- Anonyymi
Maalaisjunttien unelmaa!
- Anonyymi
Äläs nyt riehaannu, saattaa olla todellisuutta jo sinun elinaikanasi.
Olisi todellakin enemmän kuin lottovoitto.
TJ.
- Anonyymi
Nää ens yönä että Cuubaan siellä on kauniimmat naiset ja parempi meno.
Mä en haluu johonki somaliaan mä näin unta että taivaalta tippui timo soinin päähän iso kakkapökäle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390