Mulla ei ole kavereita mua haukutaan ja kaikkee. Oon ruma en saa koskaa naista. Miten tappaa ittensä? Oon yksinäinen ja mulla ei koskaa ollut ketää. Oo rikki.
T. Allu
Loppuelämä paskaa ja ilman naista
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
oliks siu elämä ain tollast kiva nimi sul allu D:
- Anonyymi
Koko elämä paskaa ja ongelmia syntymästä asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko elämä paskaa ja ongelmia syntymästä asti.
no syö terveellisimmin..oo joka päivä ulkona liiku muuta pois pahoje ihmiste luonta
- Anonyymi
mut jos juot lakohoolii ja poltat tupakkaa
katot tvtä miel ivirkistyy ku jätätä nuo pois
- Anonyymi
Jos et saa tyttöystävää, ei auta muu kuin alkaa tyttöystäväksi. Meikkaat, puet naisten vaateet päällesi ja sanot olevasi tyttö niin kyllä irstaat sedät panevat merkitystä elämääsi.
- Anonyymi
Junan alle on perus
- Anonyymi
Oon niin sekasin ja en saa apua ja terapiaa. T allu.
Hyppäiskö junan alle?- Anonyymi
Saat apua kunhan menet sinne yksityispuolelle. Sulla kun kuulemma nyt on sitä rahaakin.
Ja siis mitä sä joka viikko siellä kallonkutistajalla teet, jos se ei osaa sua auttaa?
Rakennat legopalikoilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat apua kunhan menet sinne yksityispuolelle. Sulla kun kuulemma nyt on sitä rahaakin.
Ja siis mitä sä joka viikko siellä kallonkutistajalla teet, jos se ei osaa sua auttaa?
Rakennat legopalikoilla?Menen terapiaan jos pääsen.
- Anonyymi
Ei naisella tee mitään. Itse olin 4,5 vuotta avoliitossa eli kymmenesosan elämästä. kaksi lasta tuli, mutta huoltajuusriita ja lähestymiskielto. Nyt olen saanut lapset takaisin, mutta seitsemän vuotta niiden kehityksestä jäi näkemättä. Tämä oli ainoa suhde mitä ikinä ollut ja olisi saanut olla olematta, jos vaan mitenkään muuten olisi lapset saanu.
- Anonyymi
Niin seon , rumat ei saa naista ja yksin eletään koko elämä.
- Anonyymi
No minä en ole ruma vaan tavallisen näkönen mies.
- Anonyymi
Ei sitä paskaakaan itsestään synny.
Apua saa kyllä jos sitä osaa hakea. Mene lääkäriin ja kerro että sinulla on itsetuhoisia ajatuksia. Antaa sulle kyselyn täytettäväksi, joku masennus kysely. Vastaa siihen mielummin hieman liioitellen.
- Anonyymi
Allu hei, lopeta tuo itsesäälissä rypeminen. Turhin tunne se, nouse ylös ja kävele, älä lannistu, jokainen yritys ei voi onnistua. Tässä maailmassa, kun kaikkia ei voi miellyttää, kerää itsesi ja rakenna tervettä itsetuntoa, olemalla hyvällä tavalla itsekäs.
- Anonyymi
Ei se auta mitään kun ei saa naista mitenkään enää. Nuorena sentää sai naista jne.
Et saa tappaa muista se. Hae apua masennukseen.
- Anonyymi
Saispa ees joskus naista, mut lihavia naisia vaan, ei kiitos
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412538Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761853Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821328- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171208TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913