Loppuelämä paskaa ja ilman naista

Anonyymi

Mulla ei ole kavereita mua haukutaan ja kaikkee. Oon ruma en saa koskaa naista. Miten tappaa ittensä? Oon yksinäinen ja mulla ei koskaa ollut ketää. Oo rikki.

T. Allu

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oliks siu elämä ain tollast kiva nimi sul allu D:

• Anonyymi

Koko elämä paskaa ja ongelmia syntymästä asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko elämä paskaa ja ongelmia syntymästä asti.

no syö terveellisimmin..oo joka päivä ulkona liiku muuta pois pahoje ihmiste luonta

• Anonyymi

mut jos juot lakohoolii ja poltat tupakkaa
        katot tvtä miel ivirkistyy ku jätätä nuo pois

• Anonyymi

Jos et saa tyttöystävää, ei auta muu kuin alkaa tyttöystäväksi. Meikkaat, puet naisten vaateet päällesi ja sanot olevasi tyttö niin kyllä irstaat sedät panevat merkitystä elämääsi.

• Anonyymi

Junan alle on perus

• Anonyymi

Oon niin sekasin ja en saa apua ja terapiaa. T allu.

Hyppäiskö junan alle?

• Anonyymi

Saat apua kunhan menet sinne yksityispuolelle. Sulla kun kuulemma nyt on sitä rahaakin.

Ja siis mitä sä joka viikko siellä kallonkutistajalla teet, jos se ei osaa sua auttaa?

Rakennat legopalikoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat apua kunhan menet sinne yksityispuolelle. Sulla kun kuulemma nyt on sitä rahaakin.

Ja siis mitä sä joka viikko siellä kallonkutistajalla teet, jos se ei osaa sua auttaa?

Rakennat legopalikoilla?

Menen terapiaan jos pääsen.

• Anonyymi

Ei naisella tee mitään. Itse olin 4,5 vuotta avoliitossa eli kymmenesosan elämästä. kaksi lasta tuli, mutta huoltajuusriita ja lähestymiskielto. Nyt olen saanut lapset takaisin, mutta seitsemän vuotta niiden kehityksestä jäi näkemättä. Tämä oli ainoa suhde mitä ikinä ollut ja olisi saanut olla olematta, jos vaan mitenkään muuten olisi lapset saanu.

• Anonyymi

Niin seon , rumat ei saa naista ja yksin eletään koko elämä.

• Anonyymi

No minä en ole ruma vaan tavallisen näkönen mies.

• Anonyymi

Ei sitä paskaakaan itsestään synny.

• Apua saa kyllä jos sitä osaa hakea. Mene lääkäriin ja kerro että sinulla on itsetuhoisia ajatuksia. Antaa sulle kyselyn täytettäväksi, joku masennus kysely. Vastaa siihen mielummin hieman liioitellen.

• Anonyymi

Allu hei, lopeta tuo itsesäälissä rypeminen. Turhin tunne se, nouse ylös ja kävele, älä lannistu, jokainen yritys ei voi onnistua. Tässä maailmassa, kun kaikkia ei voi miellyttää, kerää itsesi ja rakenna tervettä itsetuntoa, olemalla hyvällä tavalla itsekäs.

• Anonyymi

Ei se auta mitään kun ei saa naista mitenkään enää. Nuorena sentää sai naista jne.

• Et saa tappaa muista se. Hae apua masennukseen.

• Anonyymi

Saispa ees joskus naista, mut lihavia naisia vaan, ei kiitos

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35