sydämestäsi? Mitä silloin tapahtui?
Koska viimeksi nauroit oikein
16
73
Vastaukset
Kun kirjoitin miehelle näin
https://aijaa.com/aRKu2f- Anonyymi
”Oi voi, se meni nyt rikki” sai mut repeen viimeisimmäks.
Sitä ennen tää elokuvan kohtaus oli ihan jees!
https://youtu.be/i26-iBmq-Ps- Anonyymi
En oo nauranut viime vuosina paljoakaan. Uurteita tullut leukaan, kun suupielet aina alaspäin.
Viime aikoina olen kyllä piristynyt. Ei enää ahdista ja mieli on keveämpi. Se johtuu sinusta.
Anna sen jatkua, positiivisen suunnan, toivon niin.
- Anonyymi
Saa täällä nauraakin , tilannekomiikka on parasta. Havaittuna, hullulla on hullun kujeet.
- Anonyymi
Juu, kunhan muistaa mitä tilannekomiikka sanana tarkoittaa. Sanakirja auttaa ymmärtään.
Sarkasmi, iva ja musta huumori kannattaa myös etsiä sanakirjasta ettei vaan ehdi suutahtaan kun luulee sanan merkityksen muuksi kuin se on.
Toisekseen kysyttiin kuvailua viimeisestä tilanteesta jossa nauroit.
Tuo on joku kokonaiskatsaus jonka kerroit. Ei yksittäinen tilanne vaikka eiliseltä
- Anonyymi
Minä nauran usein ja helposti. Spontaani nauru tulee usein yksinkin, kun näkee tai lukee jotain huvittavaa.
Nauru tekee hyvä!- Anonyymi
Nuorena naurattaa usein.
- Anonyymi
Todella usein.
Rinne ojensi eropyyntönsä Niinistölle vakavin ilmein.
Puhekupla Niinistön yllä : Et laittanut postissa....- Anonyymi
Vähän aikaa sitten
- Anonyymi
Hörnötän yksikseni yleensä teille palstalaisille. Joskus saatan nauraa niille marionettinukeille, jotka tekevät kaiken robottimaisesti, mitä ylempää käsketään tekemään. Sitten ne raukat kuvittelevat pelastavansa maailman.
- Anonyymi
Voi, minä se vaan tykkään kaikista valppaista partiolaisista ja tylsistä totuudentorvista, oman elämänsä supersankareista yms, se on virus joka kiertää kuin peiliin katsoisi
- Anonyymi
Silloin kun puoliso otti taloyhtiön saunasta oma pesuaineen sijasta taloyhtiön vesiastian ja lähti saunasta. 😂😅 Ei mennyt pitkään kun tuli takasi ja laittoi vesiastian takasin 😂😅
Silloin nauroin niin sydämestä ja pitkään, että ääni ei edes tullut kurkusta ulos.
Terv. K-nainen - Anonyymi
En ole nauranut kahteen vuoteen. Ei ole ollut yhtään asiaa miksi iloita.
- Anonyymi
Tänään illan suussa. Monesti päivässä nauran. Omille mokilleni, omille tekemisille ja muiden mokille myös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654