Koska viimeksi nauroit oikein

Anonyymi

sydämestäsi? Mitä silloin tapahtui?

16

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Häpesin silmäni päästä.😳
        Sanoin meneväni piiloon

• Anonyymi
      • Anonyymi

En oo nauranut viime vuosina paljoakaan. Uurteita tullut leukaan, kun suupielet aina alaspäin.
        Viime aikoina olen kyllä piristynyt. Ei enää ahdista ja mieli on keveämpi. Se johtuu sinusta.
        Anna sen jatkua, positiivisen suunnan, toivon niin.

• Anonyymi

Saa täällä nauraakin , tilannekomiikka on parasta. Havaittuna, hullulla on hullun kujeet.

• Anonyymi

Juu, kunhan muistaa mitä tilannekomiikka sanana tarkoittaa. Sanakirja auttaa ymmärtään.

Sarkasmi, iva ja musta huumori kannattaa myös etsiä sanakirjasta ettei vaan ehdi suutahtaan kun luulee sanan merkityksen muuksi kuin se on.

Toisekseen kysyttiin kuvailua viimeisestä tilanteesta jossa nauroit.

Tuo on joku kokonaiskatsaus jonka kerroit. Ei yksittäinen tilanne vaikka eiliseltä

• Anonyymi

Minä nauran usein ja helposti. Spontaani nauru tulee usein yksinkin, kun näkee tai lukee jotain huvittavaa.
      Nauru tekee hyvä!

• Anonyymi

Nuorena naurattaa usein.

• Anonyymi

Todella usein.

• Rinne ojensi eropyyntönsä Niinistölle vakavin ilmein.
      Puhekupla Niinistön yllä : Et laittanut postissa....

• Anonyymi

Vähän aikaa sitten

• Anonyymi

Hörnötän yksikseni yleensä teille palstalaisille. Joskus saatan nauraa niille marionettinukeille, jotka tekevät kaiken robottimaisesti, mitä ylempää käsketään tekemään. Sitten ne raukat kuvittelevat pelastavansa maailman.

• Anonyymi

Voi, minä se vaan tykkään kaikista valppaista partiolaisista ja tylsistä totuudentorvista, oman elämänsä supersankareista yms, se on virus joka kiertää kuin peiliin katsoisi

• Anonyymi

Silloin kun puoliso otti taloyhtiön saunasta oma pesuaineen sijasta taloyhtiön vesiastian ja lähti saunasta. 😂😅 Ei mennyt pitkään kun tuli takasi ja laittoi vesiastian takasin 😂😅
      Silloin nauroin niin sydämestä ja pitkään, että ääni ei edes tullut kurkusta ulos.

Terv. K-nainen

• Anonyymi

En ole nauranut kahteen vuoteen. Ei ole ollut yhtään asiaa miksi iloita.

• Anonyymi

Tänään illan suussa. Monesti päivässä nauran. Omille mokilleni, omille tekemisille ja muiden mokille myös.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe