sydämestäsi? Mitä silloin tapahtui?
Koska viimeksi nauroit oikein
16
<50
Vastaukset
Kun kirjoitin miehelle näin
https://aijaa.com/aRKu2f- Anonyymi
”Oi voi, se meni nyt rikki” sai mut repeen viimeisimmäks.
Sitä ennen tää elokuvan kohtaus oli ihan jees!
https://youtu.be/i26-iBmq-Ps- Anonyymi
En oo nauranut viime vuosina paljoakaan. Uurteita tullut leukaan, kun suupielet aina alaspäin.
Viime aikoina olen kyllä piristynyt. Ei enää ahdista ja mieli on keveämpi. Se johtuu sinusta.
Anna sen jatkua, positiivisen suunnan, toivon niin.
- Anonyymi
Saa täällä nauraakin , tilannekomiikka on parasta. Havaittuna, hullulla on hullun kujeet.
- Anonyymi
Juu, kunhan muistaa mitä tilannekomiikka sanana tarkoittaa. Sanakirja auttaa ymmärtään.
Sarkasmi, iva ja musta huumori kannattaa myös etsiä sanakirjasta ettei vaan ehdi suutahtaan kun luulee sanan merkityksen muuksi kuin se on.
Toisekseen kysyttiin kuvailua viimeisestä tilanteesta jossa nauroit.
Tuo on joku kokonaiskatsaus jonka kerroit. Ei yksittäinen tilanne vaikka eiliseltä
- Anonyymi
Minä nauran usein ja helposti. Spontaani nauru tulee usein yksinkin, kun näkee tai lukee jotain huvittavaa.
Nauru tekee hyvä!- Anonyymi
Nuorena naurattaa usein.
- Anonyymi
Todella usein.
Rinne ojensi eropyyntönsä Niinistölle vakavin ilmein.
Puhekupla Niinistön yllä : Et laittanut postissa....- Anonyymi
Vähän aikaa sitten
- Anonyymi
Hörnötän yksikseni yleensä teille palstalaisille. Joskus saatan nauraa niille marionettinukeille, jotka tekevät kaiken robottimaisesti, mitä ylempää käsketään tekemään. Sitten ne raukat kuvittelevat pelastavansa maailman.
- Anonyymi
Voi, minä se vaan tykkään kaikista valppaista partiolaisista ja tylsistä totuudentorvista, oman elämänsä supersankareista yms, se on virus joka kiertää kuin peiliin katsoisi
- Anonyymi
Silloin kun puoliso otti taloyhtiön saunasta oma pesuaineen sijasta taloyhtiön vesiastian ja lähti saunasta. 😂😅 Ei mennyt pitkään kun tuli takasi ja laittoi vesiastian takasin 😂😅
Silloin nauroin niin sydämestä ja pitkään, että ääni ei edes tullut kurkusta ulos.
Terv. K-nainen - Anonyymi
En ole nauranut kahteen vuoteen. Ei ole ollut yhtään asiaa miksi iloita.
- Anonyymi
Tänään illan suussa. Monesti päivässä nauran. Omille mokilleni, omille tekemisille ja muiden mokille myös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3802819Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944432669- 1211530
- 451276
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo891099Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26891- 56863
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39845Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121822En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30799