hänen kanssa miettiessä ja ratkoessa kysyin häneltä kysymyksen: mitä rakastat miehessäs? Millaiset asiat teitä yhdistää?
Hänen vastausta kuunnellessa tajusin olevani onnekas.. olen jo toista kertaa kokemassa aidon rakkauden... kaikki ei tunnista aitoa rakkautta. Se hukkuu jonnekin ”se on hyvä isä ja tekee kotityöt... ja perheeni tykkää siitä” vastaukseen..
Tajusin että mun pitäisi olla kiitollinen tästä mitä saan osakseni. Rakkaus on raastavaakin, mutta aidoimmillaan se tuntuu niin et löytää satoja sanoja miksi toista rakastaa jotka kuvaa hänen luonnetta, eleitä, tapoja reagoida...
Ystäväni parisuhde ongelmia joskus
8
<50
Vastaukset
Aito rakkaus saa veren sykkimään ja tajun lähtemään himon vieden mennessään ja järki meinaa lähtee kokonaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Hengitys kiihtyy häntä miettimässä sekä veri myös sykkii alhaalla.
Onhan se tuore rakkaus tuotakin, mutta silti ei pitäisi rakastua tunteeseen vaan siihen ihmiseen.
Ihmisen luonteeseen.
En ystävälleni sanonut ajatuksiani, sillä hänen täytyy itse oivaltaa asiat. Ei ulkopuolisen kuulu syöttää ajatuksia toisen päähän... mutta itsekseni mietin et loukkaantuisin jos mun kans oltais koska teen kotityöt, lapset ja perhe tykkää... Anonyymi kirjoitti:
Onhan se tuore rakkaus tuotakin, mutta silti ei pitäisi rakastua tunteeseen vaan siihen ihmiseen.
Ihmisen luonteeseen.
En ystävälleni sanonut ajatuksiani, sillä hänen täytyy itse oivaltaa asiat. Ei ulkopuolisen kuulu syöttää ajatuksia toisen päähän... mutta itsekseni mietin et loukkaantuisin jos mun kans oltais koska teen kotityöt, lapset ja perhe tykkää...Niimpä se luonne on kaltaiseni.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen luonteeseen.
En ystävälleni sanonut ajatuksiani, sillä hänen täytyy itse oivaltaa asiat. Ei ulkopuolisen kuulu syöttää ajatuksia toisen päähän... mutta itsekseni mietin et loukkaantuisin jos mun kans oltais koska teen kotityöt, lapset ja perhe tykkää...Mieheni on päinvastainen mutta se yhteinen sävel löytyy enkä tahto taas kokea uudestaan 7 vuoden riitoja tai edes uskaltaa tai en edes halua kolmio draamoja ei mitään järkeä mieti nyt lapsiakin yhtenäisyys katoisi.
Ei sitä pelkästää lapsien takia olisikaan mutta. Minusta lapsien terveys on tärkein ja miehen ei minun ihastumiset.
Se huuma vain oikeasta saa järjen katoamaan.Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen luonteeseen.
En ystävälleni sanonut ajatuksiani, sillä hänen täytyy itse oivaltaa asiat. Ei ulkopuolisen kuulu syöttää ajatuksia toisen päähän... mutta itsekseni mietin et loukkaantuisin jos mun kans oltais koska teen kotityöt, lapset ja perhe tykkää...Ei mitään järkeä lähteä vain tunteiden takia lentelemään ja tipahtaa vain kuin olisin hetken hurmiossa. Tipahtaa vain korkealta tyhjiöön ja menettää siipensä himojensa takia. Olisihan se ihan eri tilanne ollut jos siihen olisi törmännyt vuosia aiemmin kun suhde voi huonosti.
Minun miehen onnellisuus on minulle tärkeämpää koska olen rakentanut häntä varten vaikka hän ei edes koskaan perhettä ole ennen minua halunnut.
Sinäänsä olisi kyllä toivonut huuman laskeutuvan ystävyydeksi koska hän olisi varmasti ollut paras ystävänikin.
- Anonyymi
Onko jotkut niin osaamattomia etteivät osaa itse ratkoa parisuhdeongelmia vaan heidän ystävänsä ratkaisee ne.
- Anonyymi
Naiset usein puhuu parisuhdeongelmista naiskavereilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125