T lausunto

Anonyymi

Eli työkyky arviointi, 180 euroa ja työtön köyhä joutuu sen itse maksamaan jotta saa kelasta työttömyystukea. Typ väitti että olen työkyvytön joten pitää hakea se lausunto muuten ei saa työttömyysrahaa eikä toimeentulotukea. Siinäpä mene sitten ne joulurahat. Työkkäri ei maksa, työkkärissä olin jo terveystarkastuksessa jota ei muka hyväksytty. Tahalleen kiusaavat köyhää.

13

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhyys on ilmainen, eikä mikään ympäristöprobleema.

• Anonyymi

Köyhii määräillään turhanpäiväisille lausunnoille. En ymmärrä mitä hyötyä työkkärille on saada niitä lausuntoja koska jos työtön on sairas niin joka tapauksessa valtio ja kunta maksaa kaikenlaisia lääkärimaksuja tutkimuksista ja lääkkeistä ja kuntoutuksista. Tulee paljon kalliimmaksi veronmaksajille kun niitä lausuntoja tehdään. Jos työtön on terve niin se maksaa kuitenkin kunnalle jossain muodossa. kai jokainen nyt itse tietää onko terve ja pitääkö mennä lääkäriin hakemaan lausuntoja. jos ei lausuntoa hae, valtio maksaa kuitenkin korvaukset työttömälle. Vähemmästäkin työttömän pää hajoo, itse en ainakaan aio edea hakea töitä jos kela ei maksa sitä lausuntoa.

• Anonyymi

Aloittaja on täysi trollaus. Olen ollut työkykyselvittelyssä eikä sitä tarvitse itse maksaa. Toimeentulotukea ei voi kokonaan evätä työkyselvittelyjen perusteella, eikä minkään muunkaan syyn takia.

• Anonyymi

Jos sikseen tulee ni menkään kelan tutkimuskeskukseen.

• Anonyymi

Kyllä työttömyys tuen voivat katkaista työn kyky selvityksen ajaksi. Ainakin minulla ja sitten et saa aikaa sinne terveystarkastukseen kun vasta 2 kk päähän niin siinä sitä ollaan. Tolleen ne tekee kiusaa työttömälle. Tyhmii lausuntoja tekevät jotka ei pidä paikkansa. Siinä kunta säästää sitten sakkomaksuissa kun työtön ei saa työttömyysrahaa. parempi vaan hakea se lausunto itse jostain heti, yleensä terveystaloon pääsee parissa päivässä tutkimuksiin kuten itse menin.

• Anonyymi

Minultakin katkaistiin työttömyystuki mutta olin sitten sairauslomalla kunnes pääsin varsinaiseen työkykyselvittelyyn.

• Anonyymi

Nyt on niin maan perusteellisesti selvitetty työkykyni eikä mitään vikaa löytynyt. Näkö tarkastettiin, kuulosta kysyttiin, keuhkoja kuunneltiin, pituus ja paino tarkastettiin ja sitten se kyseli kaikkea millon kävin armeijassa, millon aloitin työt , mitä hommia tein viimeksi, allergiat kysyttiin, sitten lääkkeet , alkoholi tupakka jota en ole koskaan vetänyt, sairaudet, olenko tarvinnut lääkärin apua koskaan, onko vaivoja ja kaikkea. Ei ole vaivoja ollut koskaan eikä sairauksia ja paskakin on oikean väristä.
      Joo rahaa meni helvetisti siihen ettei ne löytänyt sairauksia. Sanoin työkkärissä etten hae yhtään hommaa ennen kun ne on maksanut työkyky selvityksen.

• Anonyymi

Elikä olet terve ni mikäs tuossa sitten on ongelma... kipin kapin töihin.

• Anonyymi

Työnhakeminen maksaa helvetisti enkä maksa perkele

• Anonyymi

Niin ei kannata hötkyillä turhaan paska hommien takia!

• Anonyymi

Eikä tarvis hötkyillä rahan tulemisen suhteen työttömälle jota ei huvita työt. Mikä on paska työ ja entäs koulutus.

• Anonyymi

Missä ihmeen työkykyselvittelyssä te olette oikein käynyt jos joudutte sen maksamaan. Minut työkkäri määräsi työkykyselvitykseen ja hoiti kulut myös.

• Anonyymi

Osa taitaa puhua työttömän terveystarkastuksesta ja osa työkykyselvityksestä joka on täysin eri juttu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe