https://umlaut.fi/article/marinin-hallitus-valmis-hakemaan-teuvo-hakkaraisen-kotiin
Ajatus on liikuttavan kaunis. Teukka voi kylläkin osoittautua riskimaahanmuuttajaksi, kuten artikkelista käy hyvin ilmi, mutta hänen kohdallaan -myös joulun kunniaksi - olen valmis kantamaan tämän riskin.
Teukka kotiin ja lapsille joulumieltä. ;)
Teukka kotiin kampanja - kaikki maahanmuutto ei ole turmioksi
37
116
Vastaukset
- Anonyymi
Nimimerkki asiantunteva " valuuttakauppias" kylvää silmitöntä vihapuhetta ja maalittaa arvostettua suomalaispoliitikkoa yleisellä voorumilla!!
- Anonyymi
ajatar on voorumissa, voorumissa mannerheimin tiellä
- Anonyymi
Höh. Etkös tunne mgtä jo tyylistään?
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
"arvostettua suomalaispoliitikkoa :D
Teukkaa on autettava, jos passi, kännykkä, lomapkko ja avaimet ovat kadonneet ylitöinä tehdyissä edustus- ja lobbautehtävissä.
- Anonyymi
Eikö Supon riskiarviota oteta huomioon.
Teuvolla on monipuolinen rikosmenneisyys.
Parin vuoden takainen erittäin väkivaltainen seksuaalirikos on vahva argumentti hänen vaarallisuudestaan.
Tietysti Teuvo voi tulla omin voimin takaisin, koska hänellä on Suomen kansalaisena perustuslain suoma oikeus palata.- Anonyymi
Perustuslaki ei kuitenkaan auta siinä tapauksessa, jos lentokenttävirkailijat epäävät pääsyn koneeseen.
- Anonyymi
älkää nyt lälläröikö. Teukka kotiin!!!!
- Anonyymi
MG vahingossa valuuttakaupiaallaan. No eipä tuolta aloituksen valesivustotarjoana muuta voi odottaakaan. Sikailijahan persufobiassaan on.
- Anonyymi
Teuvo voi tuhota Suomesta etanolin varmuusvarastot. En kannata!
- Anonyymi
https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Tuonne kelpaa MG /Valuuttakauppias laittaa palautetta."Tuonne kelpaa MG /Valuuttakauppias laittaa palautetta."¨
Kiitos vinkistä. En kuitenkaan viitsi kuluttaa poliisin vähiä resurseja tällaisiin asioihin. Osaa kirjoittaa ja pidän kyllä puoleni. En usko tarvitsevani tukijoukkoja. Pärjään kyllä tämän palstan toistaitoisten kanssa ihan itse. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Tuonne kelpaa MG /Valuuttakauppias laittaa palautetta."¨
Kiitos vinkistä. En kuitenkaan viitsi kuluttaa poliisin vähiä resurseja tällaisiin asioihin. Osaa kirjoittaa ja pidän kyllä puoleni. En usko tarvitsevani tukijoukkoja. Pärjään kyllä tämän palstan toistaitoisten kanssa ihan itse. ;)Ja tavoilleen uskollisena väärin ymmärsi trolli asian toistaitoisena.
Anonyymi kirjoitti:
Ja tavoilleen uskollisena väärin ymmärsi trolli asian toistaitoisena.
Kerropas nyt sitten ihan omin sanoin ja uudelleen, mitä oikein halusit sanoa. ;)
- Anonyymi
"Umlaut on satiirinen julkaisu, jonka uutiset eivät ole totta."
Kerrankos se moktari , jos toisenkin, on johtanut ihmisiä harhaan keksityillä tarinoilla.- Anonyymi
Tämä taitaa olla niitä valeuutisia, joilla hybridivaikuttajat yrittävät johtaa kansaa harhaan.
- Anonyymi
Tekeekö Arbilista tuleva lentokone välilaskun Brysseliin ja pelastaa Teuvon kyytiinsä?
- Anonyymi
Hekoheko!?
Suomalaisvastaiset kiihkomauttajat yrittävät typerän vitsin avulla peitellä oman maansa, kansansa, kulttuurinsa, uskonsa ja kielensä pettämistä?
Ei naurata yhtään vaan pelkästään vihastuttaa tuo sakki ja sen jutut... - Anonyymi
Teukka kotiin. Pelastakaa juomamies Teukka ennen kuin on myöhästä. Iskuryhmä hakemaan Rysselistä ja loiventavat mukaan. Mies vaikka väkisin lentokoneeseen ny on tosi kyseessä.
"Tämä taitaa olla niitä valeuutisia, joilla hybridivaikuttajat yrittävät johtaa kansaa harhaan."
Minusta tässä yritetään kylläkin johtaa Teuvoa kotiin.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
Laitoit sitten hölynpölysivulle vievän linkin. Häpeäisit, kun niin väitit näin:
""...keskustelu on samanhenkisten ihmisten keskinäistä pauhaamista, joka voimistuu kommentti kommentilta."
Tutkimusaineistona oli käytetty Suomi24 maahanmuuttopalstan keskusteluja. Havainto oli varsin osuva.
Olen itse myös havainnut, että pitkässä ketjussa viestit lyhenevät ja lopulta äänessä on vain vähäpoikia, joiden asia rajoittuu muutaman sanan huuteluun; sinä olet tai äitisi on.
Paras vastamyrkky anonymiteetin hiipivään pöljyyteen on rekisteröidä nikki. Ottakaa minusta mallia. ;)"
Ja kierosti menit heittämään tekaistun jutun linkin. No, se jo tiedetään ettet osaa muuta kuin kieroilla.
- Anonyymi
Eikä helvetissä!
Jos Teukka tuodaan viranomaispäätöksellä huostaanotettuna Suomeen, niin siinä ovat kohta myös Stuppi ja Käteinen tänne änkeämässä.Stuppia tai Kätäistä ei avusteta palaamaan kotimaahan. Virkamiesharkitsija nostaa kätensä pystyyn kentällä ja sanoo kuuluvalla ääneellä, että stop tykkänään, lapset saavat mennä koneeseen, mutta nämä kaksi jäävät Brysseliin.
Kokonaisharkinta ja Suomen kansan etu vaativat, että emme ota turhia riskejä näiden ketkujen kanssa. ;)
- Anonyymi
Mielummin 1000 Teukkaa ,kuin 1 jihadisti.
- Anonyymi
VALEMEDIAN PROPAGANDAA! Teukka on hieno mies!
Tätähän minä olen aina sanonut. Teukka on hieno mies, vaikka soppa on välillä maistunutkin. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Tätähän minä olen aina sanonut. Teukka on hieno mies, vaikka soppa on välillä maistunutkin. ;)
Sinua hienompi satamäärin.
Näin se aika vaan kuluu, eikä valmista tulee. Talvi saapuu ja mies hortoilee huonoissa rytkyissä Brysselin jäistä katua. Räntääkin sataa, on kylmä, missään ei näy baarin kutsuvaa valoa tai pubin pelastavaa lämpöä.
Tätäkö te haluatte. Eikä teissä ole lainkaan ihmisyyttä ja sydäntä. Suomalainen heti lentokoneeseen ja Suomeen. Jos sillä on mukana niitä Brysselin vosuja, niin ne voidaan erottaa heti suomalaisesta. Sinne jääköön Brysseliin vosut vosuttelemaan, mitäs itse läksivät. Meidän pelastusmissio koskee vain suomalaisia.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
On se kiero MG aloittaessaan valuuttakauppiaalla ketjunsa. Toki saa vastailla omiin kommentteihinsa. ;)
Ei sitä seuraa tunnu muutoin saavan.- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kannata nyt sinäkin hyvää asiaa - Teukka kotiin. ! ;)
Ei tuossa valeuutisessa ole mitään kannattamisen arvoista, eikä trollin suun pieksennässä.
Säälittävän ihmisen temppuiluyritys kontollasi.
- Anonyymi
Kannatetaan. Teukka Suomeen ja saunaan. Ääni täältä.
Kiitos tuesta, eno. Yritetään nyt yhdessä saada nämä maahanmuuttopölvästitkin tukemaan hyvää asiaa.
Teukka kotiin ja leegot tarkistukseen. Kaikkien kampanjan tukijoiden kesken arvotaan sähköhammasharja. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kiitos tuesta, eno. Yritetään nyt yhdessä saada nämä maahanmuuttopölvästitkin tukemaan hyvää asiaa.
Teukka kotiin ja leegot tarkistukseen. Kaikkien kampanjan tukijoiden kesken arvotaan sähköhammasharja. ;)Eipä taida lääketiede pystyä auttamaan hampaatonta imijämoktaria häntäkään.
Lues runnonut käävän sahanpurujen täyttämän pääkopan.
On se rottamainen tyyppi tuo eronnut ja erotettu entinen karvahattua lempivä vänrikki.
Onneksi töitä riittää, toimii nyrkkeilysäkkinä sm-klubilla öisin. Enonsa kera.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152821
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1122017Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171681Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141585Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2831436Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471176
- 1051014
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56948- 85895