Teukka kotiin kampanja - kaikki maahanmuutto ei ole turmioksi

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimimerkki asiantunteva " valuuttakauppias" kylvää silmitöntä vihapuhetta ja maalittaa arvostettua suomalaispoliitikkoa yleisellä voorumilla!!

      • Anonyymi

        ajatar on voorumissa, voorumissa mannerheimin tiellä


      • Anonyymi

        Höh. Etkös tunne mgtä jo tyylistään?


      • "arvostettua suomalaispoliitikkoa :D


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        "arvostettua suomalaispoliitikkoa :D

        Teukkaa on autettava, jos passi, kännykkä, lomapkko ja avaimet ovat kadonneet ylitöinä tehdyissä edustus- ja lobbautehtävissä.


    • Anonyymi

      Eikö Supon riskiarviota oteta huomioon.
      Teuvolla on monipuolinen rikosmenneisyys.
      Parin vuoden takainen erittäin väkivaltainen seksuaalirikos on vahva argumentti hänen vaarallisuudestaan.

      Tietysti Teuvo voi tulla omin voimin takaisin, koska hänellä on Suomen kansalaisena perustuslain suoma oikeus palata.

      • Anonyymi

        Perustuslaki ei kuitenkaan auta siinä tapauksessa, jos lentokenttävirkailijat epäävät pääsyn koneeseen.


    • Anonyymi

      älkää nyt lälläröikö. Teukka kotiin!!!!

    • Anonyymi

      MG vahingossa valuuttakaupiaallaan. No eipä tuolta aloituksen valesivustotarjoana muuta voi odottaakaan. Sikailijahan persufobiassaan on.

    • Anonyymi

      Teuvo voi tuhota Suomesta etanolin varmuusvarastot. En kannata!

    • Anonyymi
      • "Tuonne kelpaa MG /Valuuttakauppias laittaa palautetta."¨

        Kiitos vinkistä. En kuitenkaan viitsi kuluttaa poliisin vähiä resurseja tällaisiin asioihin. Osaa kirjoittaa ja pidän kyllä puoleni. En usko tarvitsevani tukijoukkoja. Pärjään kyllä tämän palstan toistaitoisten kanssa ihan itse. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Tuonne kelpaa MG /Valuuttakauppias laittaa palautetta."¨

        Kiitos vinkistä. En kuitenkaan viitsi kuluttaa poliisin vähiä resurseja tällaisiin asioihin. Osaa kirjoittaa ja pidän kyllä puoleni. En usko tarvitsevani tukijoukkoja. Pärjään kyllä tämän palstan toistaitoisten kanssa ihan itse. ;)

        Ja tavoilleen uskollisena väärin ymmärsi trolli asian toistaitoisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tavoilleen uskollisena väärin ymmärsi trolli asian toistaitoisena.

        Kerropas nyt sitten ihan omin sanoin ja uudelleen, mitä oikein halusit sanoa. ;)


    • Anonyymi

      "Umlaut on satiirinen julkaisu, jonka uutiset eivät ole totta."
      Kerrankos se moktari , jos toisenkin, on johtanut ihmisiä harhaan keksityillä tarinoilla.

      • Anonyymi

        Tämä taitaa olla niitä valeuutisia, joilla hybridivaikuttajat yrittävät johtaa kansaa harhaan.


      • Toisin kuin vaikkapa MV, Umlaut kertoo tämän ihan itse...


    • Anonyymi

      Tekeekö Arbilista tuleva lentokone välilaskun Brysseliin ja pelastaa Teuvon kyytiinsä?

    • Anonyymi

      Hekoheko!?

      Suomalaisvastaiset kiihkomauttajat yrittävät typerän vitsin avulla peitellä oman maansa, kansansa, kulttuurinsa, uskonsa ja kielensä pettämistä?

      Ei naurata yhtään vaan pelkästään vihastuttaa tuo sakki ja sen jutut...

    • Anonyymi

      Teukka kotiin. Pelastakaa juomamies Teukka ennen kuin on myöhästä. Iskuryhmä hakemaan Rysselistä ja loiventavat mukaan. Mies vaikka väkisin lentokoneeseen ny on tosi kyseessä.

    • "Tämä taitaa olla niitä valeuutisia, joilla hybridivaikuttajat yrittävät johtaa kansaa harhaan."

      Minusta tässä yritetään kylläkin johtaa Teuvoa kotiin.

      Nauretaan taas. ;)

      • Anonyymi

        Laitoit sitten hölynpölysivulle vievän linkin. Häpeäisit, kun niin väitit näin:
        ""...keskustelu on samanhenkisten ihmisten keskinäistä pauhaamista, joka voimistuu kommentti kommentilta."
        Tutkimusaineistona oli käytetty Suomi24 maahanmuuttopalstan keskusteluja. Havainto oli varsin osuva.

        Olen itse myös havainnut, että pitkässä ketjussa viestit lyhenevät ja lopulta äänessä on vain vähäpoikia, joiden asia rajoittuu muutaman sanan huuteluun; sinä olet tai äitisi on.

        Paras vastamyrkky anonymiteetin hiipivään pöljyyteen on rekisteröidä nikki. Ottakaa minusta mallia. ;)"
        Ja kierosti menit heittämään tekaistun jutun linkin. No, se jo tiedetään ettet osaa muuta kuin kieroilla.


    • Anonyymi

      Eikä helvetissä!
      Jos Teukka tuodaan viranomaispäätöksellä huostaanotettuna Suomeen, niin siinä ovat kohta myös Stuppi ja Käteinen tänne änkeämässä.

      • Stuppia tai Kätäistä ei avusteta palaamaan kotimaahan. Virkamiesharkitsija nostaa kätensä pystyyn kentällä ja sanoo kuuluvalla ääneellä, että stop tykkänään, lapset saavat mennä koneeseen, mutta nämä kaksi jäävät Brysseliin.

        Kokonaisharkinta ja Suomen kansan etu vaativat, että emme ota turhia riskejä näiden ketkujen kanssa. ;)


    • Anonyymi

      Mielummin 1000 Teukkaa ,kuin 1 jihadisti.

    • Anonyymi

      VALEMEDIAN PROPAGANDAA! Teukka on hieno mies!

      • Moktar.Gubta

        Tätähän minä olen aina sanonut. Teukka on hieno mies, vaikka soppa on välillä maistunutkin. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tätähän minä olen aina sanonut. Teukka on hieno mies, vaikka soppa on välillä maistunutkin. ;)

        Sinua hienompi satamäärin.


    • Näin se aika vaan kuluu, eikä valmista tulee. Talvi saapuu ja mies hortoilee huonoissa rytkyissä Brysselin jäistä katua. Räntääkin sataa, on kylmä, missään ei näy baarin kutsuvaa valoa tai pubin pelastavaa lämpöä.

      Tätäkö te haluatte. Eikä teissä ole lainkaan ihmisyyttä ja sydäntä. Suomalainen heti lentokoneeseen ja Suomeen. Jos sillä on mukana niitä Brysselin vosuja, niin ne voidaan erottaa heti suomalaisesta. Sinne jääköön Brysseliin vosut vosuttelemaan, mitäs itse läksivät. Meidän pelastusmissio koskee vain suomalaisia.

      Nauretaan taas. ;)

    • Anonyymi

      On se kiero MG aloittaessaan valuuttakauppiaalla ketjunsa. Toki saa vastailla omiin kommentteihinsa. ;)
      Ei sitä seuraa tunnu muutoin saavan.

      • Kannata nyt sinäkin hyvää asiaa - Teukka kotiin. ! ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kannata nyt sinäkin hyvää asiaa - Teukka kotiin. ! ;)

        Ei tuossa valeuutisessa ole mitään kannattamisen arvoista, eikä trollin suun pieksennässä.
        Säälittävän ihmisen temppuiluyritys kontollasi.


    • Anonyymi

      Kannatetaan. Teukka Suomeen ja saunaan. Ääni täältä.

      • Kiitos tuesta, eno. Yritetään nyt yhdessä saada nämä maahanmuuttopölvästitkin tukemaan hyvää asiaa.

        Teukka kotiin ja leegot tarkistukseen. Kaikkien kampanjan tukijoiden kesken arvotaan sähköhammasharja. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kiitos tuesta, eno. Yritetään nyt yhdessä saada nämä maahanmuuttopölvästitkin tukemaan hyvää asiaa.

        Teukka kotiin ja leegot tarkistukseen. Kaikkien kampanjan tukijoiden kesken arvotaan sähköhammasharja. ;)

        Eipä taida lääketiede pystyä auttamaan hampaatonta imijämoktaria häntäkään.
        Lues runnonut käävän sahanpurujen täyttämän pääkopan.
        On se rottamainen tyyppi tuo eronnut ja erotettu entinen karvahattua lempivä vänrikki.
        Onneksi töitä riittää, toimii nyrkkeilysäkkinä sm-klubilla öisin. Enonsa kera.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe