Paavalin sisällä asui Saatanan enkeli.
Paavali palvoi enkeleitä ja viestejä henkivalloista.
Helluntailaisten oppi perustuu Paavalin kirjeistä poimittuihin kohtiin.
"Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden."
Paavalissa oli Saatanan enkeli
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paavalissa asui Saatanan enkeli Raamatun mukaan. ENKELIEN TÄHDEN, sanoo Paavali????!!!!!
"Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden."
Paavali vaati palvelemaan ja kunnioittamaan enkeleitä vaatimalla naisia pitämään burkaa tai huntua.
Engl.käännöksen mukaan Paavalissa asui Jumalan lähettämä Saatanan enkeli eli "Messenger of Sathan. Saatanan viestintuoja.
Suurin osa Paavalin kirjallisesta tukotannosta on juuri tuota Saatanan viestintuojan tekstiä. (väkevää eksytystä).- Anonyymi
Enkeli tarkoittaa lähettilästä. "päässään vallanalaisuuden merkki", on niin kuin nykyään sormus sormessa.
- Anonyymi
Ainakin minusta tuntuu siltä kuin hellaripalstalla häärisivät "Messenger of Sathan. Saatanan viestintuoja"t.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minusta tuntuu siltä kuin hellaripalstalla häärisivät "Messenger of Sathan. Saatanan viestintuoja"t.
Paavalissa kirjoitteli "The messerger of Satan"
7 Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi. [Luuk. 13:16; Gal. 4:13]
7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
2. Tess. 2:11
"Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, "
-raju eksytys on kyseessä, joka Paavalin piti toteuttaa ja sitä seuraavien lahkolaisten
- Anonyymi
Alottajassa asuu itse Perkele. Alottaja on kastettu Pahalla Hengellä Isässä Perkeleessä. 666.
- Anonyymi
Juuri noin.
No, Paavali on aina ollut vain yksi puolue Kristinuskon tiimoilta. Mutta mietihän sitäkin mahdollisuutta, että myös Kristus itse olisi puhunut paljon palturia ja olisi lopulta petollinen monille häneen uskoneille opetuslapsille. Miten voit Paavalin torjua ja Kristusta siteerata, vaikka et voi tietää jos vaikka kumpikin olisi ollut petollinen. Siinä tapauksessa koko raamatulta ja kristinuskolta putoaa pohja.
Itse käsittelen tai torjun tuota petoksen mahdollisuutta sillä gnostilaisella tiedolla, että Kristinusko onkin aina ollut vasta viidennellä tilalla totuudessa verrattuna muihin uskontoihin.
Platina = Antiikin filosfoia ja nykytiede
Timantti = Hare Krishna ja hindulaiset opit
Kulta = Juutalaisuus
Hopea = Islam
Pronssi = Kristinusko
Rauta = Zarathustralaisuus ja mahdoll. Confutselaisuus
Myös taolaisuus ja buddhalaisuus luultavasti asettuvat ennen Kristinuskoa totuuden suhteen?
Ei ole niin tärkeää onko kristinusko petosta ja satua vai ei.- Anonyymi
höpölöpö. Kaikkea se sinun tyhjäpäiväisyys pohtii,. Älä polta aikaasi tyhjään.
- Anonyymi
2Kor.12:7. Job.2:6 Herra sanoi saatanalle: Katso, hän olkoon sinun käsissäsi; säästä kuitenkin hänen henkensä.
- Anonyymi
2MB.12:7. BMW.2:6 Mersu sanoi Bemarille: Katso, hän olkoon sinun käsissäsi; säästä kuitenkin hänen katsastus vikansa.
Siteeraat,mutta et ymmärrä. Siteeraat pahaa ihmisille,miksi?
Raamattu on Rakkuden kirja ja toki ohje. Kuitenkin hörhöt haluaa peloitella ja alistaa ihmisiä!
- Anonyymi
Homot ja lesbot vihaavat Paavalia ja syyttävät hantä milloin mistäkin Roomalaiskirjeen ensimmäisen luvun takia.
- Anonyymi
Jossa Paavali nuhtelee heteroita, jotka ovat ryhtyneet luonnonvastaisuuksiin, ei suinkaan homoja. Opettele lukemaan.
- Anonyymi
Hyvää päivää, kaikkea sitä pitää lukea.
Otahan aloittaja lääkkeesi, sinusta ei ole puhujaksi. Aikamoinen hurmahenkinen demoni on aloittajan pään vallannut . Käännetään tuosta harhasta jokainen sivu.
Pölöttänköön hurmaansa itsekseen. - Anonyymi
Antakaa näiden vanhojen aloitusten olla!
Tätä jauhettiin viime vuonna. Sinussa on paholaisen sikiö joka ei tiedä,evankeljumista ,mitää.
- Anonyymi
2Kor.12:2 Biblia (1776) Minä tunnen ihmisen Kristuksessa ennen neljäätoistakymmentä ajastaikaa, (oliko hän ruumiissa, en sitä tiedä, eli oliko hän ulkona ruumiista, en minä sitäkään tiedä; Jumala sen tietää:) se temmattiin ylös hamaan kolmanteen taivaaseen.
- Anonyymi
Aloitus on täyttä valhetta. Voimakkaasti hyökkäävät homot Paavali-parkaa vastaan näin lopun aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118