jotka heikentävät pienien valtioiden taloudellista tilannetta ja huonontavat kaikin tavoin pienimpien valtioiden mahdollisuutta selviytyä.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ajattelitko itse boikotoida niitä direktiivejä? Kuinka ajattelit toteuttaa mahdollisen boikotin?
- Anonyymi
Naurettava aloitus
- Anonyymi
Venäläisten on pakko yrittää.
- Anonyymi
Taas tällainen aloitus vailla sanomaa: "jotka heikentävät pienien valtioiden taloudellista tilannetta ja huonontavat kaikin tavoin pienimpien valtioiden mahdollisuutta selviytyä." Valitettavasti peruskoulu ei vastaa oppilaiden tarpeisiin, kun kaikista koetetaan tehdä samanlaisia. Huonoimmat eivät pysy mukana ja kyvykkäimmät turhautuvat haasteiden puutteeseen.
- Anonyymi
Ne direngtiivit on kirotettuna lakiin ja niitä on noudateltava. Jos rikkoo lakeja niin joutuu edesvastuuseen. Minä en tiedä missä se edesvastuu on mutta kamala paikka se on kuitenkin.
- Anonyymi
Minä rikon EU lakeja ja suomen lakeja joka päivä enkä kiinni vielä jäänyt.Tienannut kyllä tällä yli sata tonnia suosittelen kaikille fiksuille.Ps tämäkin lähetetty jonkun idiootin avoimen Wlanin kautta.
- Anonyymi
Ikävä kyllä Suomen on valtiona noudatettava direktiivejä kun kerran EU:n jäseniä ollaan. Valtio taas pakottaa kansalaiset niitä noudattamaan.
Totta, aloitus täysin vailla mitään sanomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811203- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77540- 45538
- 23498
- 36494
- 26482