Olen pelastettu kahdesti. Ensin pelastus Jeesuksen kautta ja sen jälkeen varjeltu ja pelastettu lahko susista.
Kahdesti pelastettu
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu, jos olet pelastettu uskosta Jeesukseen. Eräänä päivänä saamme siinä tapauksessa turista myös taivaassa ja uudessa Jerusalemissa kasvotusten.
Lahkosusia ym. susia karta, joita todellakin esiintyy kristikunnan "opettajissa". Eksytykset ja sekalaiset opit vain lisääntyvät loppua kohden raamatun mukaan. Siksi raamatun omakohtaista lukemista Herran edessä omassa kammiossa tarvitaan, että voi seuloa pois kadottavat valheopit. Kaikkea ei raamatusta aina ymmärrä, mutta senkin tunnustaminen Jumalalle on tärkeää, että hän voi armahtaa ja auttaa eteenpäin.
Esiintyminen kaiken tietävänä yliopettajana, joka ei ole missään kohdassa erehtynyt raamatun sanassa, on eksyttävää ylpeyttä. Raamattu sanoo: Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon, ja että ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Jos siis ette muuta muista näistä keskusteluista, muistakaa se, että raamattua pitää itse lukea ja Herran edessä sen asioita kysellä ja rukoilla, että hän sinua ohjaisi totuuteen. Näin Herra minua opetti uskon elämän alussa tekemään, kun kuuntelin liikaa muiden opetusta.- Anonyymi
Aivan oikein. Tuo pelastuminen lahkosusista merkitsee että usko Jumalan sanaan oli oikea, vaikkakin puutteellinen monin kohdin. Vasta uskoontulleet ovat alttiita karismaattisuudelle ja uudestaan kastaja lahkoille, mutta kun seuraa Jumalan sanaa ja Jeesusta niin Herra ei salli joutua harhaan susien syötäväksi.
- Anonyymi
Minutkin on pelastettu useaan otteeseen. Erosin lahkosta koska olen selkääntaputtelijoita lahjakkaampi.
- Anonyymi
Onhan ne ihan hienoja kuunneltavia ja luettavia, mutta ei niiden varaan voi jäädä.
Helluntailaiset kertovat mielellään todistuksia ja kertomuksia uskoon tulosta, mutta se ei oikeastaan pelasta ketään. Kerran pelastettu ei ole aina pelastettu. Tämä päivä ja tilamme nyt merkitsee ja ratkaisee kaiken. Onko Jeesus lunastajani tälläkin hetkellä?- Anonyymi
Miksi uskovat jakavat todistuksia uskoon tulostaan nille, jotka jo ovat uskoon tulleet?
- Anonyymi
Se tuo... Olipa kerran ja toisenkin.
Yksikin ja toinen janosta tärisevä pelastui helluntailaisuuteen. Pelastuminen saatettiin maailmaan saattamalla pelastettava terveyskeskuslääkärin puheille, pelastusreseptiä hakemaaan. Pelastusreseptiin kuukauden mittaiseen lääkäri kirjasi pelastuneelle hoitosuositusten mukaisena nautittavaksi aamuin illoin: Mielenrauhoittumispillerin, sydämmentykytyksenrauhoittumispillerin ja illoin nukkumattimatinunipillerin.
Ja niin lähti pelastunut viettämään uutta pelastuneen elämää saalemin porukoihin iltoihin ja viikonloppuihin. Ahkeraan tultiin peastunutta kotoa asti hakemaan iltojen, pyhien rientoihin, pelastumistaan todistamaan ja vahvistamaan.
Oletkos muistanut pillerit popsia ? Kysyttiin pelastuneelta aina teenjuonnin lomassa porukassa nyökytellen.
Luvattiin pelastuneelle porukalla vahvasti uskovalla, että kun oli tämä resepti syöty kuun loppuun. Ei sitä enään tarvitsisi uusia, sillä nyt oli suurempi pelastava voima ottava ohjat janoisesta.
No loppui se marraskuu sitten ja pelastavat pillerit.
Tiistaina meni pelastunut jo hieman levottomin mielin epäileväisenä pelastuksensa kestävyyttä saalemiin ihmettelemään. Keskiviikkona ja torstaina ei enään aamun pelastusta todistavassa ja vahvistavassa tilaisuudessa pelastunutta näkynyt. Perjantaina kuultiin hänen laulavan iloisesti karaokena Myrskyn jälkeen laulua paikallisessa laulubaarissa.
Sen pituinen se...pelastus.- Anonyymi
sinäkö se olit?
miksi kerrot siitä täällä, eikö läheisesi jaksa enää kuunnella?
- Anonyymi
Mitähän se raamatussa Lain asettanut Kaikkivaltias Jeesus ajattelee Barjeesuksen palveljoiksi eksyneistä?
Ehkä, toivottavasti Hän oli oikeassa.....
Tässä kai ne pelastuksen ehdot ovat.
Pelastuksesta raamatullisesti Jeesuksen antaman tiedon mukaan...
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
Laittomuuteen eksytetyille..
Johanneksen evankeliumi: 8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
-
Jeesuksen antama kielto...
Jos uskot, rikot Jeesuksen oppia... Matteuksen evankeliumia: 24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
// https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."//
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Kiellon rikkomisen seuraus...
Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
Olikohan tuossa jo ilmoitettuna se usein kristittyjen mainitsema peloitus, viimeisestä tuomiosta jo annettuna!?!
-----
HUOM!
Poikkeuksia ovat armoon oikeudetut. Sellaisia ovat mm sotien sotilaat jotka esivalta pakottaa laittomuuksiin ja niistä laittomuuksista on esivalta vastuussa. - Anonyymi
Niin minäkin, pelastuin lahkosusista, eli kansankirkonpenkistä.
Siellä on pahimmat nimiuskovaiset, jotka pelastuvat vauvavalelulla.
Siksipä en toistaalta kuulu mihinkään jäsenrekisteriä pitäviin, me pelastutaan järjestöihin. SE on raamatunvastaista.
Eli pahin lahko on luterilaisuus- meidän kentällä. Lutterista ei ole välimiestä Jumalan ja ihmisen väliin vaikka kuinka jeesustellaan - Anonyymi
Olisi suureksi avuksi alkutaivaltaan haparoivalle uskovaiselle, mikäli jossakin olisi selkeästi nähtävillä ne paljon parjatut väärät seurakunnat ja muut uskontokunnat.
Tämä jatkuva epämääräinen vihjailu eksyttäjistä ja väärin opettavista opettajista on syytä lopettaa. Puhakaa oikeilla nimillä, ja jos niitä ei ole esittää, niin sitten pitää olla hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2645269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604231
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513650
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413455Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435