oleskelulupaa, ovi on siis auki edelleen.
Luvista vajaa puolet oli myönnetty perheenyhdistämisen nojalla. Lupia on kirjoitettu erityisen paljon vuodesta 2016 lähtien.
Kotimaahansa palaava turvapaikanhakija voi saada Ruotsin valtiolta n. 7000€ paluutukea, mutta sekään ei ole innostanut, sillä palaajia on ollut tähän mennessä vain 423 henkeä. Ilmainen elatus Ruotsissa siis houkuttaa mamuja totta kai, kotimaassa olisi pakko tehdä jotain että leivässä pysyy.
Ruotsilla menee hyvin, tänä vuonna myönnetty n. 122 000
12
79
Vastaukset 12
- Anonyymi
Juu, muslimipakolaisia ei muslimimaat kiinnosta, kun siellä ei tule mitään apuja, että sellaista peliä nyt pelataan.
Jostain kumman syystä Ruotsidemokraatit on nyt suosituin puolue miesten ja etelä-ruotsalaisten keskuudessa. - Anonyymi
Ruotsissa oleilee lisäksi jopa 800 000 laitonta matua!? Heitä ei edes lasketa virallisiin mamutilastoihin. Järkyttävä määrä...
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa ja kaiken sen mukana:-)
- Anonyymi
Ihmettelyä herättää miten Ruotsi pystyy tuohon kaikkien muuttajien elättämiseen ?
"Ruotsissa oleilee lisäksi jopa 800 000 laitonta matua!?"
Jos tuo määrä oleilee laittomasti niin millä ne tulee toimeen ja missä ne asuu ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelyä herättää miten Ruotsi pystyy tuohon kaikkien muuttajien elättämiseen ?
Jos tuo määrä oleilee laittomasti niin millä ne tulee toimeen ja missä ne asuu ?Hyvin siellä pyyhkii.
Työllisyyskin on korkeampi kuin Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin siellä pyyhkii.
Työllisyyskin on korkeampi kuin Suomessa.Ei taida olla sittenkään?
https://www.suomenuutiset.fi/eurostat-ruotsin-tyottomyys-nousussa-tyottomyysaste-huonompi-suomessa/ Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo määrä oleilee laittomasti niin millä ne tulee toimeen ja missä ne asuu ?Ne köy töissä ja työnantajat maksaa heille mitättömän pieniä palkkoja. Asuvat missä milloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin siellä pyyhkii.
Työllisyyskin on korkeampi kuin Suomessa.Työttömyys kasvaa siellä koko ajan.
Kirjoitit:
"Luvista vajaa puolet oli myönnetty perheenyhdistämisen nojalla"
Ja otsikossa sanoit, että oleskelulupia on annettu noin 122 000.
Ja sanoit, että puolet tuosta luvusta onperheenyhdistämiseen.
Valehtelet.
Miksi et anna linkkiä mukaan?
Siksi kun valehtelet.
Viimeisin tietö tältä vuodelta ei käsittele vielä joulukuuta.
Myönnettyjä oleskelulupia on annettu 111 364..
Asyl on annettu 17 511.
Perheenyhdistämiseen 29 541.
Perheenyhdistämisessä on mukana kaikkien perheenyhdistykset, tyäläisten perheet ja opiskelijoitten perheet ja pakolaisten perheet, jotka tänne tuli.164 312
Asyl ja perheenyhdistäminen yhdessä tekee 47 052
Loput luvan saaneista 64 312 on työläisiä, opiskelijoita ja EU/EES.
Jotta miksi ihmeessä levittelet omia mielikuvituksiasi statistiikasta?
Opettele kertomaan statistiikka oikein.
Tai etkö vielä ole koulussa oppinut?- Anonyymi
Myönnettyjä oleskelulupia siis myönnetty lähes 122 000, avaus pitää paikkansa.
- Anonyymi
Ruotsin rikoslaki on tämän verran suomea vastaavaa
lakia kohtaan.
Ruotsissa saa joukkoraiskauksesta 20v
suomessa sama tuomio on 2v??!!!
Lisäksi jos raiskaaja on ns uusinta rikollinen hänen
tuomiotaan alennetaan.
Suomessa saa veronkierrosta suuremman tuomion
mitä lapsen raiskaamisesta?!!!
Hyvä suomi!!!!!!!11- Anonyymi
Suomessa on mätä oikeuslaitos ja poliitikot ovat mätäperseitä jotka välittävät hoivata vain terroristeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407