Leipova mies on homo!

Anonyymi

Myös kokkaava mies on hyvin, HYVIN epäilyttävä!

30

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä vähän voi munkkeja leipoa, silla puristella...

• Anonyymi

Nykyajan naiset eivät osaa edes keittää vettä ja senkin he keittävät pohjaan.
      Teinit jonottivat pakastepullia kampissa ja söivät niitä kylmiltään. Voi elämä! Sitä se tyhmyys ja lukutaidottomuus teettää.

• Anonyymi

Ite oot homo!

• Anonyymi

Aloittaja tuntee homoseksuaalista viehtymystä erityisesti leipoviin miehiin.

• Anonyymi

Ennen vanhaan leipurit olivat miehiä. Samoin vaatturit. Eipä unohdeta kokkeja.

Oletko varma, ettei isäsi ollut kaappihomo, koska olet noin homofobinen?

• Anonyymi

Eli aiemminkin homoista tuli leipureita, kokkeja ja vaattureita. Nehän juuri ovat homojen ammatteja!

Olin näköjään oikeassa!

• Anonyymi

Myös artistit ovat usein homoja.

• Anonyymi

ainakin minä olen siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ainakin minä olen siis

Ajattelen - siis olen.

René Descartes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ainakin minä olen siis

Kaikkihan me ollaan Löömanneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen - siis olen.

René Descartes

En ajattele - Olen siis homo: Freddie Mercury 120 Hp.

• Anonyymi

Suomen kuuluisin "sokerileipuri" oli ilmeisemmin Karl Fazer oli leipuripariskunnan vävy - sveitsiläistä syntyperää Viipurissa.
      Hän erikoistui makeisiin ja suklaaseen, mutta myös leipomukset - leivät ja pullat ja kakut ja pikkuleivät sun muut ovat yhä perheyhtiön tuotevalikoimassa, henkilöstö- ja kouluravintoloiden palveluiden ja kahviloiden ohella!

Leipureina ja yrittäjinä on ollut kaikkialla muuallakin Suomessa ja muualla maailmassa olleet useimmiten miehet!

Koitahan kestää nämä tosiasiat ja jyrsi onneton äpärä kynsiäsi kun et ilmeisemmin osaa edes vettä keittää!

• Anonyymi

Persu ajatuksesi miehistä ei ole enää tätä päivää!

• Anonyymi

Peräkammarin persu ei ole koskaan nähnyt kokkaavaa miestä ja tuntuu olevan naisenpuutekkin samaa luokkaa

• Anonyymi

Ahah vai niin. Tuntuu kuin teräserkki ois taas jostain ottanut nokkiinsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahah vai niin. Tuntuu kuin teräserkki ois taas jostain ottanut nokkiinsa?

Erkit kyttäilee näitä suomipalstoja ja vetää hikee jos niihin se paljonpuhuttu kapula osuu kohdalleen.

• Anonyymi

En tosiaan peilaile itseäni kokatessa eikä ole toistakaan miestä kokkaamassa, sinulle ilmeisesti kokkaa mieskumppanisi vai peilailetko itseäsi? Voisin kyllä ottaa hyvän mieskokin, naiset ovatkin liian epäluotettavia rehellisen persun makuun.

• Minä niin leivon kuin kokkaankin, ja hyvin. Olen myöskin hetero ja pidän persuja hyvin, HYVIN epäilyttävinä.

• Anonyymi

No et sä sit mikään hetero ole! :/
        Tuut vaan kuule reilusti kaapista ulos! Ei nykyään julkihomoja enää pilkata. Juurikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No et sä sit mikään hetero ole! :/
        Tuut vaan kuule reilusti kaapista ulos! Ei nykyään julkihomoja enää pilkata. Juurikaan.

Persuutesi paistaa komeron oven raosta ikävästi. ; )

• Anonyymi

Minäkin kokkaan mutta en juurikaan leivo ja pidän sinua hyvin, HYVIN epäilyttävänä, persut ainoa järkevä puolue..

• Anonyymi

Leivon emännän tisuja joka päivä ja kehuu joka päivä minua..

• Anonyymi

Käytätkö perinteisesti voita vai leivinmargariinia?

PS: Kaulithan sit hellävaraisesti?

• Anonyymi

Tosi mies tekee asbesti purkuuhommia ilman suojanaamaria.

• Anonyymi

Missäköhän sekin asbesti on , joka pöllysi pitkin maanteitä, ennenkuin tuli asbestittomat jarrupalat 80-luvun lopulla..

• Anonyymi

" Missäköhän sekin asbesti on , joka pöllysi pitkin maanteitä, ennenkuin tuli asbestittomat jarrupalat 80-luvun lopulla.. "

No se on tietenkin sen kokkaamattoman "heteromiehen" keuhkoissa, kun se luu ulkona ajeli sillä sata-amppeerisella Datsunillaan pitkin teitä ja toreja föönitukka hulmuten.

Nyt se makaa vuodeosastolla köhien ja mutisee vielä jotain 'elämä edessä, tukka takana' jupinoita köhiskelyn lomassa.

• Anonyymi

Tosimies syö lihan raakana ja jyvät kokonaisina, vain homot syö leipää. Perunatkin ovat hyvää raakana.

• Anonyymi

Aloittajalla on seksuaalinen itsetunto tosi tosi alhaalla.

• Anonyymi

Sääliksi käy jos sinun heteroseksuaalisuus on niin höllässä että pelkkä leipominen jo sitä uhkaa.

No et kai sitä voi varmasti tietää jos et koskaan ole päässyt olemaan oikean naisen kanssa.

• Nukkuva mies on epäilyttävä. Nukkuminen on homojen hommoo, sanoi yx armeijan käynyt isopoika...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4314
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3750
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3439
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3030
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2528
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2449
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2222
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1866
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1645
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1622
    Aihe