..toisen lähelle aiheuttaa vain henkilökohtaista tunnetta ajautua syömään joka aamu terveellistä kaurapuuroa, siitä kirjoittaen on tulos ollut plussaa. kaikki muu miinusta.
rauhallista illanjatkoa
https://www.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE
hei, tää on väärä paikka jos todellinen kaipuusi...
8
<50
Vastaukset
Eihän meillä syödä kuin kaurapuuro aamusin. En tajua miksi täältä ei saa parempaa kohtelua. Toivon tietoa ystäviltä en yksin ratkoa ja tukea ystäviäni eikä saada sen vuoksi huonoa kohtelua palstalta. Mutta toivon että sinä ymmärrät että minulla on rajat suhteessani.
Oon jättänyt kaikki ystävät suhteeni takia tai toisten että kunnioitan parisuhteita.- Anonyymi
sori valtakunta en pysty lopeettaa jotteluu siulle
pakko kysyy syösk leipää mut tuli jostia palstal luettuu et yrität laihtuu
nii älä syö :) ….. leipäää…. Anonyymi kirjoitti:
nii älä syö :) ….. leipäää….Hiilihydraatti laihdutus ei ole minun juttu. Mikä ruisleivässä on vikana?
Miehellä on paha tapa tuoda minulle herkkui. Suklaa on pahis mun elämässä.
Mies oli aivan ihana kun en voinut vastustaa kaakaota kun oli ilmaisautomaatti olisin ottanut toisen kupin mutta muistutti minua
Otti kädestäni kiinni ja vei perässään ”muista sinun pitää laihtua hääpukuusi”
Minä sanoin ehdoksi meneväni vain naimisiin jos laihun koska sinä päivänä haluan olla hänelle kaunein.
Sellainen mies hän on, vaikka ymmärtämisen vaikeutta väliin keskenämme.valtakunta kirjoitti:
Hiilihydraatti laihdutus ei ole minun juttu. Mikä ruisleivässä on vikana?
Miehellä on paha tapa tuoda minulle herkkui. Suklaa on pahis mun elämässä.
Mies oli aivan ihana kun en voinut vastustaa kaakaota kun oli ilmaisautomaatti olisin ottanut toisen kupin mutta muistutti minua
Otti kädestäni kiinni ja vei perässään ”muista sinun pitää laihtua hääpukuusi”
Minä sanoin ehdoksi meneväni vain naimisiin jos laihun koska sinä päivänä haluan olla hänelle kaunein.
Sellainen mies hän on, vaikka ymmärtämisen vaikeutta väliin keskenämme.Vai sanoko ”mahtua” en enää niin tarkkaan muista mutta se oli niin romanttinen etten voinut kuin vain ihailla.
Anonyymi kirjoitti:
nii älä syö :) ….. leipäää….Se että haluan palsta ystäviä koska ne on mahdollisia ainakin vielä kun suomi24 sähköpostiin häviää, ollaan sovittu etten tee uutta.
Mutta moni ei halua olla ystäväni. Olenko kieltänyt sinua ?
- Anonyymi
Paskapuheen ABC...
Paskanpuhuja ei ole kiinnostunut totuudesta eikä epätotuudesta. Hän on kiinnostunut vain ja ainoastaan puheensa synnyttämästä tunnereaktiosta.
Trumpiaakaan ei kiinnosta totuus, vaan hän itse. Jokainen ulostulo on tyyliteltyä paskapuhetta: kunnioittakaa minua, säälikää minua, nouskaa barrikadeille, äänestäkää minua...- Anonyymi
Trumpista toi on vaan havaittavissa ja sen tuo esiin oikeet taidot politiikkasan. Trump osaa keskustella, ihan sama mikä tilanne on. Persläpiä siltäkin tulee mut yleensä kyl tulkittu jostaa edellisestä asiasta. Ihme trumpistajia täällä. Mitä sitte pitäis tehä tähän maailmanaikaan, olla konservatisti? Suomalaiset poliitikot tekee ton hillitymmin ja ne näyttää peltotyöläisiltä tai vähän karismaattisemmilta puhujilta kuin tavissuomalainen. Siks niihin on helppo samaistua tai kohdata poliittista aggressiotaan hillitymmin.
- Anonyymi
Hyvin mielenkiintoinen toteamus, nyt ymmärrän toiminnan sisäistämisen ja tulevan hyödyn. Aivan uusi näkemys, vetää aivan hiljaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243712
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402712Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532270Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131739Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621231Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194