hei, tää on väärä paikka jos todellinen kaipuusi...

Anonyymi

..toisen lähelle aiheuttaa vain henkilökohtaista tunnetta ajautua syömään joka aamu terveellistä kaurapuuroa, siitä kirjoittaen on tulos ollut plussaa. kaikki muu miinusta.
rauhallista illanjatkoa
https://www.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän meillä syödä kuin kaurapuuro aamusin. En tajua miksi täältä ei saa parempaa kohtelua. Toivon tietoa ystäviltä en yksin ratkoa ja tukea ystäviäni eikä saada sen vuoksi huonoa kohtelua palstalta. Mutta toivon että sinä ymmärrät että minulla on rajat suhteessani.
      Oon jättänyt kaikki ystävät suhteeni takia tai toisten että kunnioitan parisuhteita.

• Anonyymi

sori valtakunta en pysty lopeettaa jotteluu siulle
        pakko kysyy syösk leipää mut tuli jostia palstal luettuu et yrität laihtuu
        nii älä syö :) ….. leipäää….

• Anonyymi kirjoitti:

Hiilihydraatti laihdutus ei ole minun juttu. Mikä ruisleivässä on vikana?
        Miehellä on paha tapa tuoda minulle herkkui. Suklaa on pahis mun elämässä.

Mies oli aivan ihana kun en voinut vastustaa kaakaota kun oli ilmaisautomaatti olisin ottanut toisen kupin mutta muistutti minua
        Otti kädestäni kiinni ja vei perässään ”muista sinun pitää laihtua hääpukuusi”
        Minä sanoin ehdoksi meneväni vain naimisiin jos laihun koska sinä päivänä haluan olla hänelle kaunein.

Sellainen mies hän on, vaikka ymmärtämisen vaikeutta väliin keskenämme.

• valtakunta kirjoitti:

Hiilihydraatti laihdutus ei ole minun juttu. Mikä ruisleivässä on vikana?
        Miehellä on paha tapa tuoda minulle herkkui. Suklaa on pahis mun elämässä.

Mies oli aivan ihana kun en voinut vastustaa kaakaota kun oli ilmaisautomaatti olisin ottanut toisen kupin mutta muistutti minua
        Otti kädestäni kiinni ja vei perässään ”muista sinun pitää laihtua hääpukuusi”
        Minä sanoin ehdoksi meneväni vain naimisiin jos laihun koska sinä päivänä haluan olla hänelle kaunein.

Sellainen mies hän on, vaikka ymmärtämisen vaikeutta väliin keskenämme.

Vai sanoko ”mahtua” en enää niin tarkkaan muista mutta se oli niin romanttinen etten voinut kuin vain ihailla.

• Anonyymi kirjoitti:

Se että haluan palsta ystäviä koska ne on mahdollisia ainakin vielä kun suomi24 sähköpostiin häviää, ollaan sovittu etten tee uutta.
        Mutta moni ei halua olla ystäväni. Olenko kieltänyt sinua ?

• Anonyymi

Paskapuheen ABC...
      Paskanpuhuja ei ole kiinnostunut totuudesta eikä epätotuudesta. Hän on kiinnostunut vain ja ainoastaan puheensa synnyttämästä tunnereaktiosta.
      Trumpiaakaan ei kiinnosta totuus, vaan hän itse. Jokainen ulostulo on tyyliteltyä paskapuhetta: kunnioittakaa minua, säälikää minua, nouskaa barrikadeille, äänestäkää minua...

• Anonyymi

Trumpista toi on vaan havaittavissa ja sen tuo esiin oikeet taidot politiikkasan. Trump osaa keskustella, ihan sama mikä tilanne on. Persläpiä siltäkin tulee mut yleensä kyl tulkittu jostaa edellisestä asiasta. Ihme trumpistajia täällä. Mitä sitte pitäis tehä tähän maailmanaikaan, olla konservatisti? Suomalaiset poliitikot tekee ton hillitymmin ja ne näyttää peltotyöläisiltä tai vähän karismaattisemmilta puhujilta kuin tavissuomalainen. Siks niihin on helppo samaistua tai kohdata poliittista aggressiotaan hillitymmin.

• Anonyymi

Hyvin mielenkiintoinen toteamus, nyt ymmärrän toiminnan sisäistämisen ja tulevan hyödyn. Aivan uusi näkemys, vetää aivan hiljaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      24
      3712
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2712
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2270
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2251
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1739
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1529
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1501
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1231
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1194
    Aihe