Miksi persut vihaavat lapsia?

Anonyymi

Tähän kysymykseen olen päätynyt luettuani perussuomalaisten edustajien ja kannattajien kommentteja koskien Al-Hol leiriä.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko lapsiaan?

• Anonyymi

...joka vihaa suomalaisia mutta rakastaa terroristeja.

• Anonyymi

No omasta puolesta voin kertoa, että 2015 mutavöry kulutti empatiavarantoni loppuun. Ei ole vieläkään palautunut.

• Anonyymi

Eikä se palaudukaan nykymenoa katsellessa.

• Anonyymi

Tämä selittää myös sen miksi ovat jatkuvasti solvaamassa Greta Thunbergia.

• Anonyymi

"Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa, Greta taivu ei koskaan, tahtoo vain matkustaa...

Vaatii lujaa luonnetta istua saksalaisen pikajunan ekaluokan lattialla vaikka vieressä on spondoreiden maksama pehmeä istuin.

• Anonyymi

Kurdistanissa Suomen hanke palauttaa Isis-vaimot tai lapset kotiin ei juuri saa ymmärrystä.

– Erittäin huono ajatus. Suomessa he ehkä jatkaisivat Isisin toimintaa, kurdivaikuttaja sanoo IS:lle Erbilissä.

Niimpä!

• Anonyymi

Olet käsittänyt jotain vääriin.
        Kurdistania haluaa nimenomaan tyhjentää leirit.

• Anonyymi

Päinvastoin. Kurdit haluavat Al-Holin leiristä eroon. Ovat kehottaneet länsimaita kantamaan vastuun ja hakemaan omansa pois.

• Anonyymi

Ei meillä ole taistelu lihaa ja verta, vaan henkivaltoja vastaan. Eli lapsia ei vihata mutta islamismin mukana tulevia demoneita kyllä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe