Rakkaani,
Minun mielestäni voisimme ottaa jo seuraavan askeleen.
Rakastan sinua ja kaipaan sinua valtavasti. Haluan tavoittaa katseesi ja tuntea läheisyytesi. Haluan keskustella kanssasi ja etenkin meidän yhteydestämme.
Oletko sinä valmis ja olisiko sinulla ehdotuksia, miten etenisimme?
Rakkaudella,
Halaus.
Rakkaani, olisiko jo aika....
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laita hänelle viestiä ja ehdota tapaamista?
- Anonyymi
Liikaa ongelmia J ja ne ei ratkea millään.
- Anonyymi
Ikävää jos niin, mutta ymmärrän. 😔
Suosin sinulta hänelle selviä merkkejä asiasta.
- Anonyymi
Jos kerran haluat niin sitten teet myös, vai ajattelitko, että vain palstalla hänet haluat?
- Anonyymi
Kyllä olen ehdottomasti samaa mieltä, aika olis jo.. <3
- Anonyymi
Täsmälleen samaa mieltä. Montako vuotta vielä tarvitaan, että jotakin liikettä eteenpäin syntyy? Nyt jotain selviä vinkkejä kehiin, nainen. Jos siis oikeasti kiinnostaa.
- Anonyymi
Mikset itse laita vinkkejä?
- Anonyymi
Oletko nyt aivan varma? Kiire tässä tulee päätölsen kanssa toki
- Anonyymi
Soittaisitko mulle Mia, lupaan heti sanoa, että rakastan sua jos soitat ❤️❤️
- Anonyymi
tässä on nyt aika äkäsiä miehiä jonossa vihaisena. Puutetta pukkaa:) Sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888