Hyvä Al-Holilainen. Varmaan luette uutisia Kelalta saaduilla iPhone puhelimillanne. siellä leirillä. Teillä on hetki aikaa miettiä, kannattaako suomeen tulla valtion tuomana. sieltä missä nyt olette.
Siellä olette samanhenkisten kalifaatin ystävien kanssa. Teistä pidetään huolta ja jos uusi kalifaatti syntyy lähialueille, matka sinne on lyhyt.
Suomessa te joudutte täydellisen kontrollin alle, teidät luultavasti erotetaan lapsistanne. Supo valvoo ja kontrolloi teitä 24/7. Laosenne ovat vuosikausia aivopesussa "väärille" arvoille.
Suomessa saisitte suurta halveksuntaa yllenne, missä vain liikutte. Elämä ei tosiaan tulisi olemaan täällä herkkua. Oma uusi asunto ja helppo elämä sossun tuilla voi houkuttaa, mutta kannattaa vielä harkita.
Al-Holilainen, harkitse kannattaako tulla suomeen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Al-holilainen. Vihervasemmisto hallituksemme ei kauaa ole vallassa. Kun valta vaihtuu, kaikki muuttuu.
- Anonyymi
Taitaa se hallitus olla vallassa seuraaviin eduskuntavaaleihin asti.
Olen muutaman vuosikymmenen seurannut kansallista politiikkaa, eikä ikinä hallituksen vaihtuessa ole kaikki muuttunut. Itse asiassa suurin osa ei muutu mihinkään. Reaalimaailma lyö jokaiselle hallitukselle raamit, joiden sisällä on pakko pysyä. Taidat olla politiikan suhteen untuvikko tai muuten vaan tietämätön.
Aloittajalle. Mitään kalifaattia ei enää tule. Se laulu on loppuun laulettu. Uusia terroristiryhmiä lähi-itään varmasti nousee, mutta kansainvälinen yhteisö on läksynsä oppinut. Sellaista valta-asemaa kuin ISIS:llä oli, ei tulla enää millekään terroristiryhmälle mahdollistamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa se hallitus olla vallassa seuraaviin eduskuntavaaleihin asti.
Olen muutaman vuosikymmenen seurannut kansallista politiikkaa, eikä ikinä hallituksen vaihtuessa ole kaikki muuttunut. Itse asiassa suurin osa ei muutu mihinkään. Reaalimaailma lyö jokaiselle hallitukselle raamit, joiden sisällä on pakko pysyä. Taidat olla politiikan suhteen untuvikko tai muuten vaan tietämätön.
Aloittajalle. Mitään kalifaattia ei enää tule. Se laulu on loppuun laulettu. Uusia terroristiryhmiä lähi-itään varmasti nousee, mutta kansainvälinen yhteisö on läksynsä oppinut. Sellaista valta-asemaa kuin ISIS:llä oli, ei tulla enää millekään terroristiryhmälle mahdollistamaan.Ole lapsesi uskossa vahva. Ei tästä maasta ole kadonnut köyhyys, vaikka niin uskotellaan.
- Anonyymi
Haluan Kalifiksi Kalifiksin paikalle.
t: Isis-Sanna - Anonyymi
Sekin aika vielä koittaa, että mustalakana tulee kielletyksi asuksi yleisellä paikalla. Kaikki muuttuu niin turvattomaksi, että ihmiset on tunnistettava valvontakameroista.
- Anonyymi
EIkös tää oo menossa just päinvastaseen suuntaa? Hutisalo haluaa muslimi poliisejakin ja että huntu olis virka-asussa?
- Anonyymi
en tiiä muutako että hällä-ähö on robottimaisen kylmä ja kova ja psykopaattisia piirteitä omaava
- Anonyymi
"Me luotamme suomalaisiin poliiseihin..."
"...myös Al-holin asioissa..."
KANNATTAA LUOTTAA, JOO, JOSPA NE SAIS TEHTYÄ DIILIN :D :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911179Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603