Kylläpä oli suuri pettymys Elisa verkkokauppasta tilattu tietokone. Tilauksen jälkeen huomasin heti että tilasin väärällä muistilla olevan koneen ja yritin perua tilausta asiakaspalvelun kautta, ennenkuin etes tilaus lähti, ei onnistunut.
asiakaspalvelija sanoi että jätät vaan paketin lunastamatta niin se palutuu heille ja maksu mitätöityy.
No kone palautui takasin elisalle ohjeitten mukaan lunastamattomana, mutta Elisa jatkaa laskutusta koneesta vaikka se ei ole minulla käynytkään. nyt sitten pitäs maksaa tonnin lasku koneesta joka ei ole minulla käynytkään.
Otin yhteyttä Elisaan, niin kone on nyt ihmeellisesti Matkahuollon paluu matkalla kuulemma kadonnut.
Oli kyllä viimenen kerta kun tuosta puljusta mitään ostan!
ELISA verkkokauppa
3
1506
Vastaukset
- Anonyymi
Oma vika jos ei säilyttänyt matkahuollon kuittia kun lähetit koneen takaisin.Silloin maksaja olet sinä jos et pysty kerran todistamaan että laitoit koneen takaiisn ja koskee muutan 100% verkkokauppaostoksia ihan samat säännöt. Jos kallis palautettava niin itse ainakin olen kyllä vienyt aina sen Elisan lähimpään pisteeseen ja pyytänyt kuitin siitä vaikka matkaa ollut 200 kilsaa sivu.
- Anonyymi
Eikös aloittaja jättänyt noutamatta tietokoneen Matkahuollon noutopisteestä? Tällöin Matkahuolto palauttaa koneen määräajan jälkeen lähettäjälle. Matkahuolto ja Elisa ovat tällöin vastuussa paketista.
- Anonyymi
Miten tuossa lopulta kävi? Löytyikö paketti? Jouduitko maksamaan? Itselläni on vastaavanlainen juttu tämän paskapuljun kanssa juuri nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822