istuessaan pääministerin paikalla, vaikka juuri on pestinsä aloittanut.
Zombi-Marin näyttää jo nyt täysin kyllästyneeltä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas se sanoikaan, Marin vai Kim Jong-un :
'Minun hallitus...' ? - Anonyymi
Se on se tärkeilyilme. Kohta on yhtä pullea kuin vuorineuvos ja äänikin oktaavia matalampi.
- Anonyymi
Kaula on jo alkanut paksuuntumaan.
- Anonyymi
palkka ja ylityö raksutta
- Anonyymi
Joo, oli ihan omissa maailmoissaan.
- Anonyymi
Valehtelussa on se huono puoli, että joutuu muistamaan kaiken mitä on sanonut ja pitää vahtia vielä hallitustovereidenkin puheita ettei kukaan lipsauta. Silloin jää helposti sellainen "paskat housussa" ilme naamalle.
- Anonyymi
Marin joutuu tuon sanomansa eteen vielä monta kertaa. Toivottavasti ei surullisissa merkeissä kun isisämmät pääsevät Suomeen.
- Anonyymi
Kalpea, kivettynyt tuijottava katse, rukoilkaamme hänelle jaksamista ja koko jähmettyneelle neuvottomalle hallitukselle. Esivallan puolestahan kuuluu rukoilla, ihan oikeasti, ei niillä ole helppoa nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalpea, kivettynyt tuijottava katse, rukoilkaamme hänelle jaksamista ja koko jähmettyneelle neuvottomalle hallitukselle. Esivallan puolestahan kuuluu rukoilla, ihan oikeasti, ei niillä ole helppoa nyt.
Karmeaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291639Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321391
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51894