uuden omistajan myötä.
Päästään näistä aivottomista punatrolleista kerralla eroon.
Vahva tunnistautuminen nyt S24-palstoille
33
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kui?
Eli tarttee sit kirjautuu vai?
Ja postikin muuttu just maksulliseks? :)
Arvaas kaks kertaa aionko maksaa?
Pitäkää tunkkinne! - Anonyymi
uuden omistajan myötä venäläistrollit eivät voi enää pitää meitä ulkomaisina agentteina... allerin omistaessa järjestelmän kirjoittelumme vieraan vallan edustajan järjestelmään on tulkittu venäjällä suomalaiseksi provokaatioksi .. ie suomessa majailevaksi agenttiarmeijaksi
- Anonyymi
Mulle sopisi vaikka oman nimen käyttöpakko, jos sitä vaadittaisiin. Sekopäät häipyisi heti.
- Anonyymi
Sinullakin voisi aika äkkiä poliisi kolkutella ovelle. Sensuuripoliisi, vihapuhepoliisi ja POLPO, näitä riittää.
- Anonyymi
S24 tarvitsee tiukempaa kontrollia.
- Anonyymi
Juu. Ihan kauheeta menoa. Täällä esitetään aivan vääriä mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ihan kauheeta menoa. Täällä esitetään aivan vääriä mielipiteitä.
P-Koreassa tuollainen ei tulisi kysymykseenkään. Se olisi kuoleman rangaistus välittömästi.
- Anonyymi
Mistäs tällaisen keksit? Eikö riitä valheiden viljely maahanmuuttoasioissa, vaan pitää jauhaa paskaa tästäkin?
- Anonyymi
Matu saa vapasti valehdella, ksettaa ja huijata. Tällä on hallituksen erityinen suoja.
- Anonyymi
Nimen omaan ja palsta kuihtuu sen mukana. Mutta saadaanhan vääränlaiset mielipiteet pois.
- Anonyymi
Trollit ja päästään sairaat häiriköt pois vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollit ja päästään sairaat häiriköt pois vaan.
HYVÄ HYVÄ, vihdoinkin päästään viherkommareista eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYVÄ HYVÄ, vihdoinkin päästään viherkommareista eroon.
Hienoa!
- Anonyymi
Jos se tarkoittaa kirjautumista niin tulee nopeasti hiljainen palsta. Niin on käynyt kaikille mihin on tullut kirjautumispakko. Sinne jä muuta nimimerkki hymisemään keskenään.
- Anonyymi
Stalinilla oli tapana sanoa, että "syyllinen on saatu kiinni, keksikää sopiva rikos".
Yleensä rikosnimike oli kansanvihollinen. Sellaisen kohtalo oli karu - niskalaukaus NKVD:n kellarissa. - Anonyymi
Jos kirjautumispakko tulee ,samalla pitää tulla myös puolueen tunnustautumispakko ja vain samaa puoluetta tunnustavat voivat olla chattailemassa keskenään,lukea voi tietenkin kaikki kaiken mutta ei kommentoida muita kuin oman vasemman- tai oikeistopuolueiden palstoja täällä.
Suomi24 saitti siivoutuisi automaattisesti liiasta huutelusta. - Anonyymi
Pankkitilinumerot ja pankkitunnukset ilmoitettava.
- Anonyymi
Pitäisikö myös tilin saldo ilmoittaa, jotta herättäisi kateutta?
- Anonyymi
Mitä?
Minä jäisin tänne yksikseni höpisemään ainoana rehellisenä?
Ehei. Turha luulla. - Anonyymi
Minulla ei ole passia.
Minulla ei ole henkilökorttia.
Minulla on kela kortti.
Ajokortti.
Pankkikortti.
Kirjastokortti.
S-kortti. K-kortti.
Neste - kortti.
Fortum - kortti.
Näillä ei saa passia, ei henkilökorttia.
Olen paperiton Suomessa.
Suomessa paperiton ei voi tehdä monia asioita.
Veronmaksu ei kuitenkaan poistu paperittomalta. Yle verokin menee, vaikka olen passiton.
Mulla ei taida olla edes äänioikeutta?- Anonyymi
Unohtu ihan, että en voi saada edes pankkitunnuksia paperittomana.
Hyvä Suomi!
Se on nyt sitte moro.
- Anonyymi
Eiköhän siinä vähintään yhtäpaljon loppuisi perätön persutrollauskin. Mutta se ja sama koska nykyisellä systeemillä suureen osaa suomi24 jutuista voi suhtautua vähemmän vakavasti jos omaa kutakuinkin normaalin järjenkäytön.
- Anonyymi
Missä te työttömät viherpunikit sitten kirjoitatte paskaa 24/7?
- Anonyymi
Istuu te-toimiston määräämillä pilipalikursseilla kuulemassa kymmenettä kertaa samaa tyhjää höpinää.
- Anonyymi
US Puheenvuoro on erittäin suosittu, ja siellä pitää käyttää omaa nimeään. Ei ongelmaa.
- Anonyymi
Samalla tämän voi sitten lopettaa.
- Anonyymi
Tässähän on hyvä idea. Pankkitunnuksilla sisään.
- Anonyymi
Tai pakollinen rekatulla nikillä kirjoittaminen, eli siis jokainen kommenttikin pitäisi kirjoittaa rekatulla nikillä.
- Anonyymi
>> US Puheenvuoro on erittäin suosittu, ja siellä pitää käyttää omaa
nimeään. Ei ongelmaa.>>
Uusi-Suomi on pyörinyt vuodesta 2008 lähtien joka vuosi tappiolla. Parhaana vuonna 2014 lehti teki liikevaihtoa miljoona euroa, ja tulos oli runsaat 100 000 euroa tappiollinen.
Alkuun rahaa kaivettiin vuoteen 2008...2014 omistaja Niklas Herlinin taskuista. Sen jälkeen lehden tappioita on maksanut Alma-Media Oy
Uuden Suomen keskustelualueen volyymit ovat pieniä, vain 5...10% luokkaa verrattuna Suomi-24:n volyymeihin. Suomi-24-alustan liikevaihto viime vuonna oli noin 2 miljoonaa euroa, ja tulos on ollut jatkuvasti voitollinen.
Ihmettelen suuresti jos Suomi-24 omistaja katsoisi minkäänlaista esimerkkiä nimenomaan Uusi Suomen tappiopesän suunnalta. - Anonyymi
..no ei täällä moni viitsi sitten käydä. Nämähän ovat sitä "valhe mediaa". Moni pastalla eri mieltä monien kanssa..
- Anonyymi
Tämä palstahan loppuu sitten.
En suosittele! - Anonyymi
Tosiheikko tunnistautuminen vasta poikaa olisi, että koko nettiyhteisö pääsisi hihittelemään kaapatulle sisällölle. Hymyilevä naapuri olisi unohtumaton näky.
- Anonyymi
Trumpin persutrollit ulisee, kun moderointi ei enaa luukuta Trump-agendaansa
Ja jopa koodarit alkaa tajuta etta Trump on RAHASTAJA, joka ei ahkeruutta palkitse.
Trump on palatseineen luonnonvaroja ryovaavan marginaalisesti tyollistavan oljyteollisuuden rahastajien ja omistajien asialla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195523
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772227- 921793
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.891104