se ei myöskään ole totta. Sitä sä vähän olitkin. Liian hyvää ollakses totta. Mutta ihania kuvitelmia ja kauniita hetkiä, niitä mulle riitti. Kiitos.
Jos jokin asia on liian hyvää ollakseen totta
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi niin kävi?
Kyllä minä uskon, että löydät sen jalokivesi🥰
”Ettei kiviä tarvitse vetään perässä”
https://m.youtube.com/watch?v=APuyQv5oTkk
Paineessa tulee timantteja- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Piisi on on ystävääni kunnioittaen .
Vaikutat jotenkin kehitysvammaiselta
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat jotenkin kehitysvammaiselta
Ei minulla on
” Neuropsykiatriset erityisvaikeudet Muokkaa
Neuropsykiatrisilla erityisvaikeuksilla tarkoitetaan normaaliälyisillä tai keskimääräistä korkeamman älykkyyden omaavilla esiintyvää synnynnäistä neurologista poikkeavuutta. Neuropsykiatrisia erityisvaikeuksia ovat mm. ADHD, autismi, Aspergerin oireyhtymä, Touretten oireyhtymä sekä dysfasia.[11]”
Eli dysfasia
- Anonyymi
Minä en kyllä ketään mistään kuvitelmista ketään alkaisi kiittelemään. Ihmissuhteissa vain ja ainoastaan aidot ja rehelliset kohtaamiset on ne, joilla on merkitystä positiivisessa mielessä.
- Anonyymi
Ja mitä itse annoit.
- Anonyymi
Todennäköisesti antoi katteettomia lupauksia ja paljon pettymyksiä.
Joutaakin mennä.
- Anonyymi
Yritin aina vain olla sulle hyvä, mutta ei sekään riittänyt. Teen vain sen minkä voin jatkossakin, enempään en pysty.
- Anonyymi
okei, perun sanani. Sekoilin, hairahduin, eksyin.. et ole liian hyvää ollaksesi totta, olet täyttä totta ja täyttä kultaa.
- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
Jos joku asia tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se voi oikeastikin olla totta. Mutta silloin sitä ei kuitenkaan saa helpolla vaan sen eteen joutuu näkemään vaivaa ja taistelemaan.
- Anonyymi
Pitkä on taistelu ja jatkuu vaan, mutta kyllä me vielä saadaan toisemme.
- Anonyymi
Outoa jos ajattelet noin. Mielestäni vikani ovat tulleet alusta asti aika paljon esiin.
- Anonyymi
ei rakastunut näe mitään vikaa rakkautensa kohteessa. Ne tunnetut vaaleanpunaiset-lasit päässä. Täällä toki mennään vp-lukulaseilla.
- Anonyymi
Miksi käytte tällaista keskustelua täällä? Tuntemattomien kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käytte tällaista keskustelua täällä? Tuntemattomien kesken
olen yksin kotona. Miten se keskustelu siitä paranee, jos teen sen mummoni kanssa? Täällä on parempi jutella näitä tunteista, kun mummolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei rakastunut näe mitään vikaa rakkautensa kohteessa. Ne tunnetut vaaleanpunaiset-lasit päässä. Täällä toki mennään vp-lukulaseilla.
Älkäämme sekoittako rakkautta ihastumiseen. Ja on tullut täälläkin muutaman kerran koettua tämä "love goggles" - hetki ja kun sumu päästä hälvennyt niin maailma näyttänyt taas synkältä. Yhden kerran tämä muuttunut aidoksi rakkaudeksi.
T. Love goggles
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532504Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736