Miksi kaiken sen kokemamme jälkeen, kaikkien niiden kauniiden sanojesi ja lupaustesi jälkeen, halusit kuitenkin päästää musta irti? 🖤 Naiselle.
Yhtä asiaa mietin
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Istuin heittoistuimelle. Whiuuuuuuuuu!
- Anonyymi
Mietippä sitä
- Anonyymi
Jos tämä olisi minulle, ota minuun suoraan yhteyttä. Tuskin kuitenkaan on minulle...
- Anonyymi
Anna joku vihje, josta voin tunnistaa.
- Anonyymi
Se sun pitää tässä tilanteessa ihan itse tehdä. - ap
- Anonyymi
Vastaan molemmille kommentiini vastanneille. Olemme aiemmin viestitelleet WA:n kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan molemmille kommentiini vastanneille. Olemme aiemmin viestitelleet WA:n kautta.
Kumpi on viimeksi laittanut viestin, kerro sisällöstä jotain?En kyllä millään jaksa uskoa että oisit just sä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on viimeksi laittanut viestin, kerro sisällöstä jotain?En kyllä millään jaksa uskoa että oisit just sä.
Minä. Kerroin, ettet häirinnyt, vaan syyt olivat muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä. Kerroin, ettet häirinnyt, vaan syyt olivat muut.
No höh, meni ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh, meni ohi.
Kiitin vastauksesta ja pahoittelin jotain. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitin vastauksesta ja pahoittelin jotain. Sivusta.
Hänen viimeinen viesti oli kyllä anteeksi, mutta minä olen viimeisen viestin laittanut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen viimeinen viesti oli kyllä anteeksi, mutta minä olen viimeisen viestin laittanut...
Okei no sit ei osu, en saanut vastausta.
- Anonyymi
Sattui liikaa.
- Anonyymi
En jaksanut aina olla se kakkonen. Kaikki muu meni edelleni.
- Anonyymi
Pelkään, että hän muuttunut miellyttävästä ihmisestä varakkaaksi öykkäriksi. Kaikille ei valta eikä raha sovi. Mitä muuten lupasin?
- Anonyymi
Tule lähelleni jos haluat ja huomaat että olen siinä edelleen. En koskaan ole lähtenytkään.
- Anonyymi
Jotkut ovat sellaisia; sanat ovat vain sanoja vailla merkitystä. Ei ymmärretä kuinka paljon sanat voivat toiselle merkitä.
- Anonyymi
Päästinkö irti? Vai pelkäsinkö sinua liikaa? Olenko luovuttanut jo? Olenko? Oletko?
- Anonyymi
Minä en pohdi asioita, mutta tuntuu siltä etten ole luovuttanut. Ajattelen että pystyn auttamaan.
- Anonyymi
Mielestäni sinä luovutit. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pohdi asioita, mutta tuntuu siltä etten ole luovuttanut. Ajattelen että pystyn auttamaan.
Kun haahuilee tekemättömyyden tilassa, siihen väsyy. Kun arki on mielekäs se antaa iloa ja voimaa ja jaksamista muuhunkin kuin työhön.
- Anonyymi
Hmm...päästinkö irti sinusta ?
Yhteys välillämmes ei katkea.
Luuriyhteydestämme: luurissasi on todiste, josta käy ilmi, että haluaisin nähdä irl:ssa. Mikäli siihen vastaat kieltävästi, niin toista kertaa en tule kysymään, kuin ehkä 10 vuoden kuluttua. Mikäli vastaat myöstävästi...teet minut onnelliseksi.- Anonyymi
Luuriin ilmestyi kyllä jotakin?
Mitäs kerkesitte tekemään?🤔
- Anonyymi
Joku käskee miestä provoilemaan. Saa siitä pientä korvausta. Onko tätä saastaa ollut kaksi vuotta sitten. Kertoo paljon.
- Anonyymi
Asiat eivät selviä netissä pelleilemällä.
- Anonyymi
En halua jutella. Murhista puhutaan ym kamalaa. Huumeet sekoittavat pääsi, pelottavaa
- Anonyymi
Sä teot sen itse yhteys katkes sun puolelt laitoit sen toisen etusijalle mitä mä siin voin jos et voi ajatella mun tunteita
- Anonyymi
Häneltä on varmaan katkennut yhteys siinä tapauksessa aikoja sitten. Mitä itse teit?
- Anonyymi
En uskonut että asiat voivat olla niin kuin ovat. Se oli minulle täysi yllätys. Enkä ollut millään tasolla valmis siihen tietoon. Hetken mietin että olisiko siitä voinut tulla jotain . Mutta kaikki se koettu suru ja kipu ei enää häviä Luottamus tuntuu olevan poissa. On siellä myös rakkautta takana mutta jotenkin en pystynyt luottamaan siihen tunteeseen enää ehkä en ole sille avoin.Kieltänyt sen itseltäni liian kauan.Samalla huomasin että en halua altistaa itseäni ja läheisiä surulle ja tuskalle jota eivät ole ansainneet kuitenkin heitäkin rakastan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780