Kun puhutaan ollaan asiassa. Sopiiko näin?
vitsit sananlaskut pois
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meneex miehel vai naisel
- Anonyymi
Naisel tietysti. Eli ei miehel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisel tietysti. Eli ei miehel.
Eli ei sitten tule mitään
Sonmoro
- Anonyymi
Kyllä, en vitsaile. Itse asiassa vitsailen hyvin harvoin, ehkä olen tietyllä tavalla huumorintajuton, olen enemmän vakavamielinen, mutta kuitenkin iloinen ja eläväinen silloin kun voin hyvin.
- Anonyymi
Kiitos pidin puheestanne
Asia plus konteksti jäi korteksiin ja vaikuttaa hyvältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos pidin puheestanne
Asia plus konteksti jäi korteksiin ja vaikuttaa hyvältä.Toivottavasti muut ei kommentoi.
Liika tunyemus saattaa muuttaa näkymät eri suuntaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti muut ei kommentoi.
Liika tunyemus saattaa muuttaa näkymät eri suuntaan?Ei pelkos pelko pois. Tien yli että heilahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkos pelko pois. Tien yli että heilahtaa.
Öitä että heilahtaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä että heilahtaa....
Maantieliikenne on vaarallinen meille metsän eläimille. Paha paha paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maantieliikenne on vaarallinen meille metsän eläimille. Paha paha paikka.
Tämäkin paikka huono.
Eihän siitä mitään tule.
Samnoohan sen järkikin.
Se on valitettava totuus.
Harmittaa se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti muut ei kommentoi.
Liika tunyemus saattaa muuttaa näkymät eri suuntaan?Olen realisti ja hetkessä eläjä. En pohdi etukäteen asioita, koska elän hyvin vahvasti siinä hetkessä missä kulloinkin olen. Jos ongelmia tulee vastaan niihin olisi hyvä tarttua heti, mutta ymmärrän erilaisuutta.
Ok. Noh?
- Anonyymi
Vaikeneminen on kultaa💛
- Anonyymi
Pakko sanoa, kun tätä paskaa lukee, jota yöllä olette tänne tuottaneet, ETTÄ: illan virkku, aamun torkku. Se tapa talon hävittää!
Näin on. Menkää illalla maate ja nouskaa aamulla tekemään työnne!- Anonyymi
Hullu työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
- Anonyymi
Minä ainakin valvon siksi että olin illalla niin huono vointinen että nukuin koko illan . Yöllä ei enää uni tullut.
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin valvon siksi että olin illalla niin huono vointinen että nukuin koko illan . Yöllä ei enää uni tullut.
Nii ja minulla on ollut moni asia mielessä, mikä valvottaa. olen stressannut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224907L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644215TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192241Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2701663- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221336