hallituksen? Yksi syy on varmasti pelko siitä ettei keskusta-vasemmistohallitus varmuudella ostakaan kalliita f-35 hävittäjiä usasta. Nykyinen hallitus tekee ostopäätöksen. Esim juuri Haavisto on muutama vuosi liputtanut Gripenin puolesta, kuin myös demarien Heinäluoma ja kepun Vanhanen.
Miksi kokoomus haluaa kaataa
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No tää hallitus on tähän mennessä sössiny kaiken muunkin, joten eiköhän ne onnistu sössimään tonkin ja hankkii paskimman mahdollisen? :/
Vinkki: Lisäinfoa tosta saatte helpoiten googlaamalla ”Hävittäjähanke HX” joka on sen virallinen puolustusministeriön koodinimi.- Anonyymi
Toivotaan etteivät osta f-35 hävittäjää, ei jenkkien kanssa mitään kauppaa kannata tehdä, sotkeutuivat jo nordstream 2 projektiin asettamalla pakotteita putkilinjan rakentajille, sairasta. Suomi on tässä hankkeessa mukana nesteen ja uniperin kautta.
- Anonyymi
suurin syy on tulevat tehottomiksi todetujen turhien yritytukien tuntuvat leikkaukset.
Y t itykset jou y uvat alkaman t yöllistämään ja keksimään itse miten t uotetaav voitto.
Kun ilmaisrahan elikkä sosiaalituen tulo loppuu.
Moni kyvytön johtaja saa lähteä kun oikean yritystoiminnan johtaminen ei onnistu
- Anonyymi
No ei kai kukaan normaali ihminen hyväksy kommunistihallitusta ja isänmaataan rakastava haluaa varmasti tehdä kaikkensa pelastaakseen maansa.
- Anonyymi
Ei se mikään kommunistihallitus ole, kokkareilla vaan menee aina sekaisin kommunistit ja demarit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään kommunistihallitus ole, kokkareilla vaan menee aina sekaisin kommunistit ja demarit!
kokkareilta on mennyt sekasin kaikki eivätkä osaa muuta kun räksyttää eikä ne muuta voi tehdäkkkään kun oppositossa ei valtaa ole, nyt olisi kokoomuksella nimen vaihdon paikka sekoomus olisi osuvampi nimi tuolle apinalaumalle
- Anonyymi
Mitä sinä luuseri juoppopaska kirjoitat isänmaallisuudesta.Et ole päivääkään tehnyt töitä maksanut veroja nauttinut vaan kelasta saamistasi eduista.
- Anonyymi
Mistes viimeaikiset niin sanoyåtut kapitalisti porvari allitukset ovat huomioineet kansalaisiaan muuton kui veronkorotuksin jotta saadaa lisää verovaro ja siirrettyä rikkaile johtajien bonuksii sijoitetavaksi ulkoille veroparatiisiin.
Kansan taloudessa jos rikas saa lisää rahaa hän sihåjoitaa sen ulkomaille piloon veroparatiisiin talous vaan heikkenee.
Jos köyhä saalisää rahaa käyt t ää sen kulutukseen palveluihin huvituksiin heti.
Kansantalous kasvaa ja työllisyy paranee kaikki iloitsee kapitalistikin.
- Anonyymi
Eilisessä välikysymys keskustelussa tuli ilmi, että Kokoomuksen vaihtoehtobudjetissa ehdotetaan taas heikennyksiä työttömyysturvaan ja toimeentulotukeen. Eli kaikkein heikompiosaisilta kaikki vaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163