Ikävä sua taas tänäkin aamuna. Joululoma painaa päälle, ja minä istun miettimässä miestä johon olen hurahtanut täysin. Tässä on kaikki tuhon merkit ilmassa; avioliitto, lapsia, iso ikäero, epätasa-arvoinen lähtötilanne muutenkin. Siitä huolimatta jotain vain on tapahtunut pitkän ajan kuluessa, enkä minä voi enää päättää mitä tunnen. Tunnen selittämätöntä vetoa, jännitettä, ikävää, rakkautta, hellyyttä juuri/vain ja ainoastaan sua kohtaan. Ne hetket kun muu maailma katoaa, ja näen/kuulen/aistin vain sut. Yritän koota itseni, ryhdistäytyä ja aloittaa joululoman, ja olla hyvä äiti/vaimo. Ei se kuitenkaan vaaranna mun tunteita sua kohtaan❤ ne on ja pysyy.
Teen tunnustuksen miehelle
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Neuvo sinulle; kannattaa keskittyä avioliittoon. Sulla on puoliso ja lapset, joten älä särje heidän elämäänsä ja sydämiään.
- Anonyymi
Ihastus mene ajan kanssa ohi. Vaikeaa voi hetken tehdä, mutta sinulla on jo kaikki mitä rakastat. Pidä heistä kiinni! ❤
- Anonyymi
Aina heitetään tuo ihastumis kortti!
Entä jos onkin ihan todellakin rakkautta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos onkin ihan todellakin rakkautta?Olet jo avioliitossa rakastamasi miehen kanssa. Suhteen aikana voi ilmetä ihastumisia, mutta rakkaus pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos onkin ihan todellakin rakkautta?Olen samaa mieltä. Joskus vaan valinta alunperin ollut väärä ja ihmiset kasvavat erilleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo avioliitossa rakastamasi miehen kanssa. Suhteen aikana voi ilmetä ihastumisia, mutta rakkaus pysyy.
Miksi ihmiset olettavat että naimisissa ollaan rakastamansa ihmisen kanssa?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmiset olettavat että naimisissa ollaan rakastamansa ihmisen kanssa?????
Eikös se ole aika normaalia? Tuskin sitä naimisiin mennään ellei rakasteta tai pakoteta.
- Anonyymi
Haluan lapsen kanssasi.
- Anonyymi
Samoin,oletko n -m tai emmä tiä onko sillä nykyään niin väliä.
- Anonyymi
On se ihmeellistä, kun ihastuu. Silloin näkee vain hänet. Kaikki ajatukset kohdistuu häneen, vaikka ympärillä olevat muutkin ihmiset ja asiat kaipaisivat huolenpitoa.
- Anonyymi
Aina vedetään esiin tuo ihastumiskortti. Ihastuminen ohimenevää, rakastuminen jatkuu ja jatkuu.
- Anonyymi
No onko pitkäänkin jatkunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko pitkäänkin jatkunut?
Ensimmäisen kerran havahduin häneen kesällä 2018, en ymmärtänyt itseäni ensi alkuun, ajan kuluessa jysähti tajuntaan että olin ihastunut. Tänä syksynä tajusin ettei tilanne ole niin helppo, tunteet niin moninaiset ja syvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäisen kerran havahduin häneen kesällä 2018, en ymmärtänyt itseäni ensi alkuun, ajan kuluessa jysähti tajuntaan että olin ihastunut. Tänä syksynä tajusin ettei tilanne ole niin helppo, tunteet niin moninaiset ja syvät.
Oletko kertonut hänelle ja tiedätkö hänen tunteistaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut hänelle ja tiedätkö hänen tunteistaan?
En ole kertonut. Sattuneesta syystä se olisi vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kertonut. Sattuneesta syystä se olisi vaikeaa.
Toki hänen on täytynyt se tajuta, koska ilmassa ollut kaikenlaista kummallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki hänen on täytynyt se tajuta, koska ilmassa ollut kaikenlaista kummallista.
Mitä haluat hänestä? Et voi toki varmaksi sanoa, että tietää jos et ole kertonut. Kannattaisi varmaan selvittää asia tavalla tai toisella. Tietenkin jos se tuntuu liian vaikealta niin kannattaa antaa vain olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluat hänestä? Et voi toki varmaksi sanoa, että tietää jos et ole kertonut. Kannattaisi varmaan selvittää asia tavalla tai toisella. Tietenkin jos se tuntuu liian vaikealta niin kannattaa antaa vain olla.
Kyllä minä tiedän mitä haluan, siitä ei ole epäselvyyttä. Aika on tehnyt tehtävänsä ja olen joutunut miettimään riittävästi. Hänen pitäisi tietää kaiken tapahtuneen jälkeen. Riskinä toki on että hän ajattelee että haen esim. huvitusta tylsään arkeen tmv. Näin ei kuitenkaan ole. En voi jättää asiaa tähän, mutta selvittäminen vaikeaa " sattuneesta syystä". Tähän syyhyn en pysty itse vaikuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tiedän mitä haluan, siitä ei ole epäselvyyttä. Aika on tehnyt tehtävänsä ja olen joutunut miettimään riittävästi. Hänen pitäisi tietää kaiken tapahtuneen jälkeen. Riskinä toki on että hän ajattelee että haen esim. huvitusta tylsään arkeen tmv. Näin ei kuitenkaan ole. En voi jättää asiaa tähän, mutta selvittäminen vaikeaa " sattuneesta syystä". Tähän syyhyn en pysty itse vaikuttamaan.
Asia saattaa olla nyt vain niin, että sinun on otettava joko riski tai toivoa että hän ottaa. Epätodennäköistä varmaan noin pitkan ajan jälkeen. Asiat ei etene itsestään, varsinkaan ihmissuhde asioissa.
- Anonyymi
Olisi kyllä kiva, jos tämä tunnustus olisi minun naiseltani, jonka kanssa tunnemme jonkin verran ja joka on tuttu pidemmältä ajalta. Tunteet ovat samanlaisia ja vahvoja. Ei mene ohi, vaan jatkuvasti vahvistuvat.
- Anonyymi
Olisipa tämä vastaus häneltä🙂 kerro jotain naisesta, jotain mitä muut eivät tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa tämä vastaus häneltä🙂 kerro jotain naisesta, jotain mitä muut eivät tiedä
naisen koiran nimi on raiko, sellainen sieni jälestäjä..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naisen koiran nimi on raiko, sellainen sieni jälestäjä..........
Just joo ja sitä ei tiefä kukaan muu kuin sä???? Meni nyt vähän....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, meillä on yhteisiä salaisuuksia. Varsinkin minä olen hänelle kertonut sellaista, mitä ei muille ole kerrottu. Monia asioita yhdessä pohdittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, meillä on yhteisiä salaisuuksia. Varsinkin minä olen hänelle kertonut sellaista, mitä ei muille ole kerrottu. Monia asioita yhdessä pohdittu.
Toi nyt sopii aika moneen ihmiseen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2773454Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211903Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841441
- 1381083
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67993Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.89858Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51716