Persujen kannattajat KELAn asiakkaita suurin osa

Anonyymi

Kelan päivärahat kyllä kelpaa, mutta muuten sosiaalinen politiikka ei persuille. Marmatetaan vasemmistolaisesta politiikasta, mutta sosiaaliapu kyllä kelpaa.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuotas nuin. Mites tuollaista kommenttia syntyy, kun tunnut palstalla viettävän 24/7/12, jo vuosia. Kela se taitaa siis olla sinunkin palstaseikkailujensi pääasiallinen maksaja.

      • Nerokasta, todellakin nerokasta ???


      • Anonyymi

        Ruokatunnilla olen klo. 11-12, entäs itse, ootko jo sängystä ylös päässy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokatunnilla olen klo. 11-12, entäs itse, ootko jo sängystä ylös päässy.

        Palstatoimintasi näyttää kyllä "ruokatunniksesi" joka päivä, 24 h.

        No, mitäs päättelisit? Olenkohan päässyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstatoimintasi näyttää kyllä "ruokatunniksesi" joka päivä, 24 h.

        No, mitäs päättelisit? Olenkohan päässyt.

        Tuo on siis minun kommenttini . .


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Tuo on siis minun kommenttini . .

        Ei olis millään arvannut, multinikki:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olis millään arvannut, multinikki:)

        PERSUJEN KANNATUS TYÖTTÖMIEN KESKUUDESSA JOHTUU SIITÄ ETTÄ SUOMALAISIA SYRJITÄÄN KELAssa ETNISEN TAUSTAN PERUSTEELLA

        Myös ay-liike on pettänyt suomalaiset työttömät


    • Anonyymi

      Mitä suurempi kannatus persuilla,sitä enemmän asiat Suomessa sivuraiteille.
      Isot kysymykset jäävät unholaan,kun tutkitaan kuka on loukannut persujen hienoa hipiää.
      Persut on Suomen kateellisin ja kaunaisin porukka- yhteiskunnan laitasakkia.

      • Anonyymi

        Eiköhän nuo persut ole joutuneet kuuntelemaan vihapuhetta suomen puoluekentän porukoista eniten?
        Vihapuhetta tulee joka suunnasta heitä kohtaan.
        Vähättelyä, kiusaamista, maalittamista, nimittelyä, uhkailua, kiihottamista kansanryhmää kohtaan mm. vihapuheen muodossa... näitä näkee joka päivä persun porukoita kohtaan.
        Enpä ole suvaitsevaisia mielipiteitä missään nähnyt. Saati puolustamassa vihapuheen kohteeksi joutuneita.


    • Anonyymi

      Virallisen tutkimuksen mukaan vihreän aatteen kannattajat saavat KELA:n tuista 70% eri muodoissaan.

    • Anonyymi

      Persut ajattelevat Suomalaisija. muut puolueet vain mamuja jolloin sinunkin leipärahasi lähtee heille. mutta vieläpähän tulet kärsimään näistä eläteistä. joille annetaan huimat tulot tekemättä niiden mitään. Pieni on tuo Suomalaisten asumistuki verrattuna uussuomalaisiin. eikä niiden tarvi maksaa vuokria tai muita asumiskuluja. vaatteet viimeisenpäälle ja terveydenhuollossa ohittavat Suomalaiset. tuoden vain luteita.

    • Anonyymi

      Kyllä suomal.maksaa tuohonkin laitokseen monenlaista maksua ja valtiolle,luullen että varsinkin sairastuessa kun työnantajan vastuu loppuu ,saa loput kelasta.Vielä mitä mikään ei tule kuin manulle illallinen.Monihan ei hae tukia vaikka oikeutettu niihin olisi.Mikään tuki ei ole itsestään selvä,jäät moneksi kuukaudeksi ilman rahaa.Itsellä sairaspäivät,työssä sairastuin,aluksi maksettiin,mutta sitten ei..kuntoutus läheni kaukana kotoa mietin se oli siinnä pitäkööt tunkkinsa.viikkoa ennen tipahti maksamaton aika.Mitkä lääkekulut sairaalajuoksut..ite maksaa vielä tänäkin päivänä.Eläkkeitä ei tipu!Kela on ensiaskel ongelmiin.Juoksuttivat tätäkin lääkärikäynnit piti toimittaa kelaan mitä lukee.Matka sairaalaan pitkä,matka kelaan vielä pitempi.Huonossa kunnossa ei kun lähde.Samat asiat koneilla menee kelaan ei riitä.Eräs tuttuni joutuu aina hampaisiin sanookin mitä ne nyt on keksineet.Eräs toinen tuttu lapsi,eu rahaa moneen kuukauteen.Lainaa,ja keinoja keksittävä.Kyllä nuo kirjoitukset ole mistään kotoisin.Ite en saikkuja ota!niistä seuraa vaan ongelma.Onko syy kun moni virkailija tekee päätöksiä,kotiin monta kirjettä samasta asiasta, elämme tietokone aikaa.Nyt matkakorv.0€ kelataksia ei kande ottaa kuin yli 100km matkoille,ite maksaa käynnit alusta loppuun.Kela tietää jos oit saannu uuden puolison,se voi olla naapurinsinkku Eikka,alakerran Eero.Eikä tunne kumpaakaan.

    • Kelan asikkaista enin osa on anarkisteja ja varisverkostonjäseniä matut ja mamut.

      • Anonyymi

        Missäs luuraavat ne 50 % persu-ukoista, jotka ovat työttöminä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hakaniemen vasurit matkalla espalle pridefestareille...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      "Hakaniemen vasurit matkalla espalle pridefestareille..."

      Onko Sebastian Tynkkynen mukana?

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      264
      3600
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2219
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1574
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1432
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      24
      1416
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1314
    7. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      44
      1251
    8. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1244
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1154
    10. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1113
    Aihe