ISIS-vaimot käveleviä kulttuuritimantteja

Anonyymi

ja joka muuta väittää on natsirasistifasisti

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät ole edes suomalaisia vaan heidän kotimaansa ovat afrikka ja arabimaat. Ovat saaneet turvapaikanpapereita Suomesta ja siksi joku umpikiero media nimittää heitä suomalaisiksi. Eivät ole.
      Minä en ole rasisti vaan realisti.
      istejä kummatkin mutta sisällössä huima ero.

    • ISIS akat ynnä muut hottentotit papiaanit marakatit vois painua Afriikkaan panaania syömään. Ei ne oo härmäläisiä ei.

      • Anonyymi

        Kumpikaan Hesariin haasatelluista suomalaisnaisista ei oman ilmoituksensa mukaan aikonut tehdä päivääkään työtä itsensä ja lastensa elättämiseksi, vaan olla kotona ja harjoittaa islamia. Näitähän täällä tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan Hesariin haasatelluista suomalaisnaisista ei oman ilmoituksensa mukaan aikonut tehdä päivääkään työtä itsensä ja lastensa elättämiseksi, vaan olla kotona ja harjoittaa islamia. Näitähän täällä tarvitaan.

        Lupasivat myöskin hoitaa kokonaan itse myös lastensa kotiopetuksen.


    • Anonyymi

      Opettaja kysyi ISIS-lapsi Mehmetiltä alakoulussa, että Mehmet, mikä sinun isäsi ammatti on?
      -Minun isäni on Islamilaisen Kalifaatin puolesta taistellut ja Allahin pyhyyden puolesta kuollut marttyyri.

      No voi voi, sentään, tosi kurjaa kuulla tuo. Mutta mikä sinun äitisi ammatti on?
      -Minun äitini on Islamilaisen Kalifaatin pyhän koston elossa pitäjä, ja uusien uskonsotilaiden synnyttäjä

      Entä mikä sinusta Mehmet tulee isona?
      -Minun tehtäväni on kostaa islamin kokemat vääryydet kaikille Amerikan ja Euroopan vääräuskoisille. Oma äitini on sanonut, että minun ainoa tehtäväni tässä maailmassa on rakentaa Uusi Kalifaatti sinne missä asun, raivata tie ainoalle oikealle uskonnolle.

    • Anonyymi

      Missä islam, siellä myös ääri-islam ja isis.

    • Nämä Suomeen saapuvat isislähettiläät pitää sijoittaa helsingin itäkeskukseen, koska siellä on jo monikulttuurikeskus itis. Myös Kela on kätevästi monokulttuurikeskuksessa, isislähettiläät eivät myöskään erottuisi muista monikultuurikeskuksen käyttäjistä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      264
      3600
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2219
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1574
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1432
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      24
      1416
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1314
    7. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      44
      1251
    8. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1244
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1154
    10. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1113
    Aihe