Lakupiiput vs. ydinvoima.

Anonyymi

Lakupiiput kiellettiin maastamme koska niiden arveltiin tappavan jopa satoja tuhansia lapsia tulevaisuudessa.
Nyt ollaan kieltämässä uudenvuoden raketit koska niiden aiheuttamat palovammat kuormittavat liiaksi terveyskeskuksiamme.

Ydinvoimala kun pässähtää niin sillä ei ole vitunkaan väliä.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen jo vanha ukko ja muistan lakritsipiiput oikein hyvin.
      Ne ajoivat minut turmion tielle, ryhdyin polttelemaan tupakkia ja pienen hetken kuluttua juomaan viinaa. Sitten jo polteltiin hashista ja nokattiin spiidiä.
      Kaikesta huolimatta minusta tuli menestyvä yrittäjä ja elelen nyt hyvällä eläkkeellä.

      Hyvä että lakupiiput on kielletty, mieluimmin katson kuinka ydinvoimalamme tunkee piipuistaan kaikkea paskaa. Sitähän ei näe joten se on täysin vaaratonta kunnes pannut pamahtavat paskaksi.
      Se on täysin varmaa; epätietoisuutta on vain siitä etä missä ja milloin.

    • Anonyymi

      Tupakkia ja hashista poltteleva vanha ukko on turhaa huolissaan ydinvoimaloista. Keuhkosyöpä tai joku muu sairaus vie ukon paljon ennen ydinvoimalan posahtamista.

      • Anonyymi

        Juu kiitoksia kovasti kommentista; näinhän minäkin olen hieman tuumaillut mutta kun on ollut nämä Harrisbugit, Tsernobylit ja Hiroshimat, Nagasagit ja Fugushimat niin aattelin että josko jälkipolville tulisi haittaa jos noita saatanoita vielä pamahtelisi sano.

        On sentään tullut ahkeroitua tuota jälkikasvua maailmalle sen verran ettei niille nyt ydinkuolemia ja kauheita leukemioita sitten tahtoisi.

        Semmoinen vaara tosta ydinvoimasta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kiitoksia kovasti kommentista; näinhän minäkin olen hieman tuumaillut mutta kun on ollut nämä Harrisbugit, Tsernobylit ja Hiroshimat, Nagasagit ja Fugushimat niin aattelin että josko jälkipolville tulisi haittaa jos noita saatanoita vielä pamahtelisi sano.

        On sentään tullut ahkeroitua tuota jälkikasvua maailmalle sen verran ettei niille nyt ydinkuolemia ja kauheita leukemioita sitten tahtoisi.

        Semmoinen vaara tosta ydinvoimasta on.

        Jokin ukon huolenpidossa mättää ja pahasti. Ukko on huolissaan ydinvoimasta, mutta ei tupakan ja huumeiden käytöstä, vaikka ne vievät joka vuosi ihmisiä hautaan paljon enemmän kuin ydinvoima koskaan.


    • En ymmärrä tätä kuolemaa pelkäävää maailmaa.

      Kaikki elollinen kuolee ennemmin tai myöhemmin kuitenkin ja jos lakupiipulla vapaaehtoisesti nopeuttaa kuolemaansa ansaitsee lähinnä mitalin.

      Ydinvoima tappaa eri muodoissaan ehkä mutamia miljoonia, mutta kuolisivathan he kuitenkin.

      Talvisodan hengessä näkisin asian niin, että pitää yrittää kaikenlaista ennekuin aurinkomme nielaisee maan laajentuessaan punaiseksi jättiläiseksi. Onneksi sitä odottaessa on vielä rutosti aikaa.

    • Anonyymi

      "En ymmärrä tätä kuolemaa pelkäävää maailmaa."

      Ydinvoima ei edes kovin paljoa tapa, ainakaan siten, että se voitaisiin suoraa osoittaa. Enemmän ihmiset näyttäisivät olevan huolissaan muista säteilyn haitallisista vaikutuksista. Säteilyn tiedetään heikentävän elämän edellytyksiä hy vin monella tasolla, syöpä on näistä vain yksi. Pahin skenaario on tietenkin sellainen, että sikiö ja lapsuusvaiheessa saatu säteily mm heikentää henkistä suorituskykyä, lisää monia sydän- ja verenkiertosairauksia, diabetesta ja monia muita tilastoihin peittyviä sairauksia. Aikuinen kestää säteilyä moninkertaisesti siihen nähden, mitä lajimme heikoin vaihe, ihmisen alku.

    • Anonyymi

      Aloittaja onkin varsinainen asiantuntija kun väsää lakupiipulla sähköä tuotantoon. Jäi tollolta vain tekniikka tarkentamatta, kuten myös ilotulitteiden kohdalla. Tätä se piiperöiden "osaaminen" on käytännössä.

      • Anonyymi

        Aloittaja vertasi nasevasti mikä yhteiskunnassamme mättää.
        Ongelmiksi koetaan naurettavia asioita ja todellisista kuolemanpannuista ollaan hipihiljaa.
        Kyllä yksi sellainen taas kohta pamahtaa.
        Odotellaan vain ja miljoonat taas kärsivät.


    • Anonyymi

      Mistä pannuista te puhutte, onko paistinpannuni poksahtamassa vaikka ei ole ollut pariin päivään lainkaan lämpiämässä? Pannullako sitä ydinvoimaa valmiiksi paistetaan?

      • Anonyymi

        Juu mitä paskan väliä on jos ja kun ydinvoimala pamahtaa?
        Otamme vain joditabletin niin kuin viranomaisemme ovat ohjeistaneet.
        Se sitten estää kurkunpäästruuman syntymää sitten.

        Perskales, mulla ei sellaisia pillereitä olekaan. Pitää mennä heti aamulla apteekkiin niin sitten olen turvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mitä paskan väliä on jos ja kun ydinvoimala pamahtaa?
        Otamme vain joditabletin niin kuin viranomaisemme ovat ohjeistaneet.
        Se sitten estää kurkunpäästruuman syntymää sitten.

        Perskales, mulla ei sellaisia pillereitä olekaan. Pitää mennä heti aamulla apteekkiin niin sitten olen turvassa.

        Minä kävin heti yöllä päivystävässä apteekissa, huoli on nyt poissa! Parisen sataa km on matkaa lähimpään päivystävään, mutta tulihan tuosta ohjelman täytettä tylsään aattoiltaan. Siinä vaan menomatkalla jännäsin että ehdinkö apteekkiin ennen kuin pamahtaa.


    • Anonyymi

      Missä kunnossa ajoit apteekkiin? Saitko lääkettä krapulaasi ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe