Onko helluntailaisuus vaarallinen usko
Helluntailaisten kokemukset
45
<50
Vastaukset
Kyllä se teille ateisteille voi olla vaarallinenkin 😄voitte vaikka tulla elävään uskoon.
- Anonyymi
Hauskaa, että kommenttiisi oli oitis livahtanut helluntailainen ilmaus "elävä usko", joka loistaa Raamatussa poissaolollaan. Tai pikemminkin tragikoomista.
- Anonyymi
Jossain vaiheessa lahkokultit ottavat käyttöön myrkkykäärmeitten puremat ja myrkyn juonnin merkiksi tosiuskovaisuudesta. Kyllä siinä vaara piilee.
David Korasin, Manson jne.olivat helluntailaisia.- Anonyymi
Taidat olla hellareiden vihaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla hellareiden vihaaja?
Minäkin vihaan hellareita.Heitä voi verrata isis petoihin,hellarit ovat henkisiä murhaajia,täysin rakkaudettomia,ylpeitä,pitävät itseään muita parempana.Heidän kokoukset ovat pelkkää näytelmää ja kidutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin vihaan hellareita.Heitä voi verrata isis petoihin,hellarit ovat henkisiä murhaajia,täysin rakkaudettomia,ylpeitä,pitävät itseään muita parempana.Heidän kokoukset ovat pelkkää näytelmää ja kidutusta.
Helppo on yhtyä mielipiteeseen, kun katsoo tuotakin nimim. uskovaisen kommenttia. Onko missään muussa lahkossa noin sokeaa porukkaa? No Jumala on sanassaan sanonut vihaavansa ylpeyttä ja olevan heikoissa väkevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo on yhtyä mielipiteeseen, kun katsoo tuotakin nimim. uskovaisen kommenttia. Onko missään muussa lahkossa noin sokeaa porukkaa? No Jumala on sanassaan sanonut vihaavansa ylpeyttä ja olevan heikoissa väkevä.
Joo taivaaseen ei mennä pillerikaljapireissä se on ihan varmaa, eli hiukan töytyy olla "parempi" se on selvä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sitä katsot kun et ymmärrä siitä yhtään mitään!
äläkä viitsi Jumalan nimeä mainita kun et sitä käytä muuhun kuin pilkkaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äläkä viitsi Jumalan nimeä mainita kun et sitä käytä muuhun kuin pilkkaamiseen.Oletko sinä tuo sama ylimielinen uskovainen, vai joku toinen yhtä ylpeä hellari?
Kyllä siinä oli totuus, eikö se olikin vaikea niellä? Siihen tarvittaisiin nöyryyttä ja Jumalan tuntemusta. Mistä sinä niitä saisit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äläkä viitsi Jumalan nimeä mainita kun et sitä käytä muuhun kuin pilkkaamiseen.Kyllä ne ketjun suurimmat Jumalan pilkkaajat on nämä ylimieliset fariseukset, jotka luulevat olevansa uskossa. Usko ja uskonto on niin kamalan helppo erottaa toisistaan, rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asianne on ymmärretty niin kuin olenkin kokenut.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole hellari mutta hellarit ovat minun sisariani ja veljiäni Jeesuksessa 😃
Olette kovin suvaitsemattomia, ilmeisesti ateisteja ❓
- Anonyymi
On erittäin vaarallinen uskonto, tuo hellareitten uskonto.
Ainakin Jumalan vastustajien mielestä.
Minuakin varotettiin ankarasti hellareista ja kehotettiin
välttämään heitä. Hellareilla kun on se vihattava Sana, joka voi
muuttaa elämäsi ja pelastaa sielusi, jos vain altistat itsesi heidän
kokoontumisilleen ja puheille. Siksi minuakin varotettiin ankarasti
menemästä hellareitten kokouksiin.
Koska kuitenkin olin sinne päin kallellaan, minua neuvottiin viisaasti
siirtämään ratkaisua, jolloin jättäytyisin. Eihän sitä nyt sentään vielä
tarvitse uskoon tulla. Eihän sillä asialla nyt niin kiire ole. Ehtiihän sen
ratkaisun tehdä sitten myöhemmin, ehkä ensi vuonna juhannuksena,
tai joskus syksyllä tai ensi talvenakin. Ajattele, mitä ne ihmisetki ajattelee
ja sanoo kun sinusta tulee hihhuli? Et voi sellaista häpeää ottaa päällesi.
Etkä sinä voi tunnustaa Jeesusta ihmisten edessä, niin kuin hellarit
vaatii.
Kun kuitenkin harkitsin vakavasti jättäytymistä, minulle kerrottiin
erittäin viisaasti, mutta valheellisesti, etten voisi alkaa istumaan
hellareitten kokouksissa kuuntelemassa kuivia saarnoja, ja ettei minusta
kuitenkaan hellaria tule, ja ettei he hellaritkaan huoli sinua.
Ja kun sitten menin sinne vaaralliseen helluntaiseurakuntaan
jättäytymään ja jättäydyin Herralle Jeesukselle Kristukselle, en
kokenut mitään. Silloin minun viereeni tuli persoona, joka sanoi,
ettei Jeesus huoli sinua eikä ota sinua vastaan. Se sanoi minulle,
ettei minulla ole enää mitään mahdollisuutta pelastua koska olen
siirtänyt ratkaisuani liian kauan, ja että kaikki on nyt loppu. Se neuvoi
minua viisaasti lähtemään kokouksesta ja kielsi ankarasti tulemasta
koskaan enää takaisin. Neuvonantajani näytti minulle pihakoivuni ja sen
yhden vahvan oksan ja esitti minulle, että hirttäisin itseni siihen oksaan.
Mitä sitä enää elää kun kaikki on kuitenkin jo LOPPU!
Sitten Pyhä Henki, Jeesuksen Henki, puuttui asiaani. Hän tuli palvelijansa
kautta ja kertoi minulle totuuden pelastumisestani, että Jeesus on
ottanut minut vastaan, ja että saan jäädä Jeesuksen Kristuksen luokse,
ja ettei Jeesus koskaan heitä minua pois luotaan.
Uskoin Jumalan Sanan kohdalleni. Se Sana nosti minut Saatanan
valheesta Totuuteen pelastuksen Kalliolle. Tämä on niin todellista.
Tästä hetkestä, kun Herra Jeesus Kristus tuli elämääni, minulla alkoi uusi
elämä. Pyhä Henki, Toinen Puolustaja, ajoi sen entisen neuvojani pois
ja pelasti minut suden hampaista. Herra Jeesus Kristus sanoi sille vanhalle hersteenille: "Seis ja ulos! Nyt minä otan hallitusvallan tässä talossa".
Ja niin tapahtui.
Siksi minusta tuli Jumalan lapsi. Sitten minä myös menin kasteelle ja
minusta tuli helluntailainen, sellainen helluntailainen uskova, jota se
entinen neuvojani, ja hänen palvelijansa, vihaavat kovasti. Siksi se
sanoo sinulle, että helluntaiusko on vaarallinen, vältä hellareita ja
sitä uskoa, jota he edustavat.
Pelastuskokemukseni jälkeen olen huomannut, että todella monella
ihmisellä on se sama neuvonantaja kuin minulla oli. Tälläkin palstalla
tämän entisen herran viestejä on luettavissa hänen palvelijoidensa
kirjoittamina. Ehkä suurin osa lukijoista uskoo sitä ja seuraa sitä.
Sen neuvot kun vaikuttavat niin viisailta ja uskottavilta. Mutta se on
valehtelija ja valheen isä. Totuutta se ei puhu koska hänessä ei ole totuutta.
Älkää kuunnelko jokaista henkeä, joka korvaanne kuiskuttelee.
Tutkikaa henget ovatko ne Jumalasta. Jumalan Henki vie ihmistä
Jeesuksen Kristuksen luokse pelastumaan, parantumaan ja saamaan
synnit anteeksi. Se toinen neuvoja pitää kaikin voimin ihmistä erossa
Jeesuksesta Kristuksesta. Viedäänkö siis sinua Jeesuksen luokse
juurtumaan Häneen, vai onko vaikutus päinvastaista?
Tästä tunnistat puhutteleeko sinua Jumalan Henki: Jumala, vai
Saatanan henki: Saatana. Tutki ketä kuuntelet ja ketä seuraat.
Tämä on hyvin tärkeää.
https://www.jumala-kanssamme.se/439625257- Anonyymi
Kun se Jumala ei ole vain hellareitten keskellä,on monia terveempiä paikkoja,missä Hänet voi löytää ja kasvaa terveellä tavalla.Luin Arman Alizadista,miten terve usko hänellä on,miten hän toimittajana tuo esiin asioita,niin kuin nyt tuli vanhusten hoidosta.Hänessä näkyy lähimmäisen rakkaus,eikä ole hellari,eikä halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun se Jumala ei ole vain hellareitten keskellä,on monia terveempiä paikkoja,missä Hänet voi löytää ja kasvaa terveellä tavalla.Luin Arman Alizadista,miten terve usko hänellä on,miten hän toimittajana tuo esiin asioita,niin kuin nyt tuli vanhusten hoidosta.Hänessä näkyy lähimmäisen rakkaus,eikä ole hellari,eikä halua.
Ei Jumala olekaan vain hellareiden keskellä, enkä ole missään niin väittänytkään, että olisi vain hellareiden keskellä. Sanomani on se, että Jumalan Henki vetää ihmisiä Jeesuksen Kristuksen luokse.
Jumalalla on suunnitelma jokaisen ihmisen elämälle. Jumala on sunnitellut meidän jokaisen elämän. Tämä suunnitelma ja elämä alkaa Jeesuksen Kristuksen ristiltä Hänen jalkojensa juuresta. Siksi Jumala vetää ihmisiä Jeesuksen Kristuksen luokse. Ja kun joku on tullut Jeesuksen luokse, hän alkaa seurata Jumalan suunnitelmaa elämälleen. Se voi viedä ihmisen helluntaiseurakuntaan tai johonkin muuhun uskovien yhteisöön.
Mutta myös sielujemme vihollinen puhuu ihmiselle ja pyrkii tekemään tyhjiksi Jumalan puheen ja vaikutuksen, kutsunJeesuksen luokse niin että ihminen hylkäisi Jeesuksen kokonaan tai ainakin SIIRTÄISI sitä lopullista ratkaisua eikä siksi seuraisi Jumalaa ja voisi pelastua.
Herran luona on armo ja anteeksiantamus, runsas lunastus Herran luona. Näin Raamattu todistaa. Raamattu todistaa myös, että Jeesus on Herra, jonka luokse Isä Jumala tahtoo vetää ihmisiä koska Jeesus on ainoa Pelastaja ja elämän antaja. Jeesus on myös ainoa tie Jumalan luokse Hänen yhteyteensä. Eräille ihmisille Jeesus sanoi: Te ette tahdo tulla minun luokseni että saisitte elämän". Vain Jeesuksen luona on elämä.
Meillä ihmisillä on siis se vastustaja, jota me useimmiten kuuntelemme ja seuraamme Jumalan sijasta. Yleensä ihmiset seuraavat Pahaa eivätkä he sitä itse käsitä. Paha kun ei tule avoimesti sarvet päässä. Se tulee viisauden ja filosofian kaavussa hyvin järkevänä. Pahan kuunteleminen ja seuraaminen alkoi jo paratiisissa kuusituhatta vuotta sitten ja se jatkuu aina Jeesuksen toiseen tulemukseen asti. Pahan yksi tärkeimmistä kysymyksistä mitätöidäkseen Jumalan puheen on vielä tänäkin päivänä: "Onko Jumala todella sanonut?" Sitten se jatkaa selittämällä, mitä Jumala on sanonut ja vääristää Jumalan Sanan ihmiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala olekaan vain hellareiden keskellä, enkä ole missään niin väittänytkään, että olisi vain hellareiden keskellä. Sanomani on se, että Jumalan Henki vetää ihmisiä Jeesuksen Kristuksen luokse.
Jumalalla on suunnitelma jokaisen ihmisen elämälle. Jumala on sunnitellut meidän jokaisen elämän. Tämä suunnitelma ja elämä alkaa Jeesuksen Kristuksen ristiltä Hänen jalkojensa juuresta. Siksi Jumala vetää ihmisiä Jeesuksen Kristuksen luokse. Ja kun joku on tullut Jeesuksen luokse, hän alkaa seurata Jumalan suunnitelmaa elämälleen. Se voi viedä ihmisen helluntaiseurakuntaan tai johonkin muuhun uskovien yhteisöön.
Mutta myös sielujemme vihollinen puhuu ihmiselle ja pyrkii tekemään tyhjiksi Jumalan puheen ja vaikutuksen, kutsunJeesuksen luokse niin että ihminen hylkäisi Jeesuksen kokonaan tai ainakin SIIRTÄISI sitä lopullista ratkaisua eikä siksi seuraisi Jumalaa ja voisi pelastua.
Herran luona on armo ja anteeksiantamus, runsas lunastus Herran luona. Näin Raamattu todistaa. Raamattu todistaa myös, että Jeesus on Herra, jonka luokse Isä Jumala tahtoo vetää ihmisiä koska Jeesus on ainoa Pelastaja ja elämän antaja. Jeesus on myös ainoa tie Jumalan luokse Hänen yhteyteensä. Eräille ihmisille Jeesus sanoi: Te ette tahdo tulla minun luokseni että saisitte elämän". Vain Jeesuksen luona on elämä.
Meillä ihmisillä on siis se vastustaja, jota me useimmiten kuuntelemme ja seuraamme Jumalan sijasta. Yleensä ihmiset seuraavat Pahaa eivätkä he sitä itse käsitä. Paha kun ei tule avoimesti sarvet päässä. Se tulee viisauden ja filosofian kaavussa hyvin järkevänä. Pahan kuunteleminen ja seuraaminen alkoi jo paratiisissa kuusituhatta vuotta sitten ja se jatkuu aina Jeesuksen toiseen tulemukseen asti. Pahan yksi tärkeimmistä kysymyksistä mitätöidäkseen Jumalan puheen on vielä tänäkin päivänä: "Onko Jumala todella sanonut?" Sitten se jatkaa selittämällä, mitä Jumala on sanonut ja vääristää Jumalan Sanan ihmiselle.Jumala on antanut meille Raamatun, jossa ja jonka kautta Hän puhuu
ihmiskunnalle. Jumalan tahto on se, että me ihmiset lukisimme Raamattua
ja seuraisimme Raamatun Sanaa opissa ja käytännössä, ja että me näkisimme
ja löytäisimme Jumalan Sanassa.
Emme siis ole tuuliajolla niin, ettemme tietäisi, mitä Jumala on sanonut.
Mutta vihollinen on saanut monet ihmiset seuraamaan jonkun kirkkokunnan
tai uskonnollisen yhteisön oppeja ja kirjoituksia Raamatun Sanan sijasta.
Joku voi vielä jopa seurata jonkun yksilöihmisen opetuksia auktoriteettinaan
vertaamatta opetusta Raamatun Sanaan. Tämä on vaarallista. Näin vihollinen
onnistuu usein viemään ihmiseltä Jumalan Sanan ja tuomaan tilalle omia
oppeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on antanut meille Raamatun, jossa ja jonka kautta Hän puhuu
ihmiskunnalle. Jumalan tahto on se, että me ihmiset lukisimme Raamattua
ja seuraisimme Raamatun Sanaa opissa ja käytännössä, ja että me näkisimme
ja löytäisimme Jumalan Sanassa.
Emme siis ole tuuliajolla niin, ettemme tietäisi, mitä Jumala on sanonut.
Mutta vihollinen on saanut monet ihmiset seuraamaan jonkun kirkkokunnan
tai uskonnollisen yhteisön oppeja ja kirjoituksia Raamatun Sanan sijasta.
Joku voi vielä jopa seurata jonkun yksilöihmisen opetuksia auktoriteettinaan
vertaamatta opetusta Raamatun Sanaan. Tämä on vaarallista. Näin vihollinen
onnistuu usein viemään ihmiseltä Jumalan Sanan ja tuomaan tilalle omia
oppeja.Kun se paha on tainnut saada voiton näistä hellareista,he kun ovat niin rakkaudettomia,he eivät ole lukeneet raamatusta,muuta kuin tietyt paikat,millä he voivat nujertaa heikomman.Tämä raamatun kohta,joka tietää tehdä hyvää,eikä tee,on hänelle synniksi taitaa olla täysin vieras ja tottelemattomuus on taikuuden syntiä ym.ym.Suurin niistä on rakkaus ja se hedelmä ei kasva hellareissa.Kovia,korskeita,ylpeitä,puhutaan pitkiä litannioita raamatusta,lähimmäisen rakkaudellinen kohtaaminen arkipäivässä puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun se paha on tainnut saada voiton näistä hellareista,he kun ovat niin rakkaudettomia,he eivät ole lukeneet raamatusta,muuta kuin tietyt paikat,millä he voivat nujertaa heikomman.Tämä raamatun kohta,joka tietää tehdä hyvää,eikä tee,on hänelle synniksi taitaa olla täysin vieras ja tottelemattomuus on taikuuden syntiä ym.ym.Suurin niistä on rakkaus ja se hedelmä ei kasva hellareissa.Kovia,korskeita,ylpeitä,puhutaan pitkiä litannioita raamatusta,lähimmäisen rakkaudellinen kohtaaminen arkipäivässä puuttuu.
Ei kaikille voi tehdä hyvää vaikka tahtoisikin.
Ei kaikille voi osoittaa rakkautta koska he itse ovat
niin häijyjä etteivät ota vastaan mitään.
On ihmisiä, jotka ajattelevat uskovan olevan paha.
Siksi he ovat pahoja takaisin, jopa jo kättelyssä. Ja
sitten uskova saa syyt päälleen, ettei osoita rakkautta
eikä tee hyvää.
Osoita sinä rakkautta ja tee hyvää vaikka sinua
puhuteltaisiin ja kohdeltaisiin huonosti. Eikö se
Raamattukin kehota ja neuvo meitä voittamaan
paha hyvällä. Ja kun sinä annat rakkautta, saat
takaisin rakkautta. Sitä, mitä ihminen kylvää, sitä
hän niittää. Eikös sen jotenkin niin mene Raamatussa
ja luonnossakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikille voi tehdä hyvää vaikka tahtoisikin.
Ei kaikille voi osoittaa rakkautta koska he itse ovat
niin häijyjä etteivät ota vastaan mitään.
On ihmisiä, jotka ajattelevat uskovan olevan paha.
Siksi he ovat pahoja takaisin, jopa jo kättelyssä. Ja
sitten uskova saa syyt päälleen, ettei osoita rakkautta
eikä tee hyvää.
Osoita sinä rakkautta ja tee hyvää vaikka sinua
puhuteltaisiin ja kohdeltaisiin huonosti. Eikö se
Raamattukin kehota ja neuvo meitä voittamaan
paha hyvällä. Ja kun sinä annat rakkautta, saat
takaisin rakkautta. Sitä, mitä ihminen kylvää, sitä
hän niittää. Eikös sen jotenkin niin mene Raamatussa
ja luonnossakin?Kyllä se raja jossakin tulee vastaan,missä teitä ei oteta vastaan pyyhkikää tomu jaloistannne.Kylkä minä saan rakkautta ja huomiota ihan muualta,kuin hellareissa.Ei kenenkään tarvitse alistua,nöyryytettäväksi,hyväksikäytettäväksi,pilkan ja ivan kohteeksi,farisealaisten hurskaasti vetoamalla raamatun jakeisiin,kärsi ,se on sinun osasi.Jos on huono,kaltoinkohteleva koti,maallisessa kodissa otetaan huostaan ja etsitään parempi paikka.Pois hellareista,että voi kasvaa terveesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se raja jossakin tulee vastaan,missä teitä ei oteta vastaan pyyhkikää tomu jaloistannne.Kylkä minä saan rakkautta ja huomiota ihan muualta,kuin hellareissa.Ei kenenkään tarvitse alistua,nöyryytettäväksi,hyväksikäytettäväksi,pilkan ja ivan kohteeksi,farisealaisten hurskaasti vetoamalla raamatun jakeisiin,kärsi ,se on sinun osasi.Jos on huono,kaltoinkohteleva koti,maallisessa kodissa otetaan huostaan ja etsitään parempi paikka.Pois hellareista,että voi kasvaa terveesti.
Kummallista ettei minulla ole mitään sellaisia pahoja ajatuksia mistään
seurakunnasta tai uskon suunnasta kuin sinulla on hellareista vaikka
minua ei todellakaan ole kohdeltu kaikkialla hyvin ja rakkaudellisesti.
Olen Herran avulla kyennyt antamaan anteeksi koska Herra on antanut
anteeksi minun virheeni.
Olen myös saanut kokea Jumalan valtavaa yli ymmärryksen käyvää rakkautta
itseäni kohtaan ja muita ihmisiä kohtaan. Kerrankin istui jumalattoman (uskosta osattoman) vanhemman miehen vieressä kokouksessa. Jumalan rakkaus ja Sana
oli kohdistettu tuolle miehelle ja minä koin sen niin voimakkaasti, että kyyneleet
virtasivat pitkin poskipäitäni. Koko kokous oli Jumalan järjestämä tuota yhtä
ihmistä varten. Ihmettelin sitä valtavaa rakkautta miestä kohtaan. Hän ei
todellakaan ollut sellainen henkilö, joka olisi ansainnut sellaisen Jumalan
rakkauden itseään kohtaan.
Näiden asioiden ja omien kokemusteni tähden tiedän, että Jumala
rakastaa jokaista ihmistä aivan valtavalla rakkaudella, yli ihmisen
ymmärryksen ja voiman ylittävällä täysin pyyteettömällä ansiottomalla
rakkaudella. Siksi minä olen velvollinen rakastamaan jokaista lähimmäistäni.
Mutta kaikilla ihmisillä ei ole kykyä ottaa vastaan Jumalan rakkautta koska he
eivät tunne Jumalaa eivätkä käsitä Hänen rakkauttaan. Siksi kaikille ei voi
osoittaa ja välittää Jumalan rakkautta.
Sinun todistuksessasi ei ole Jumalan rakkautta havaittavissa. Paremminkin
aivan jotakin muuta. Se ihminen, joka ei rakasta, ei ole Jumalasta eikä tunne
Jumalaa koska Jumala on rakkaus. Ja henkilöön ei katsota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista ettei minulla ole mitään sellaisia pahoja ajatuksia mistään
seurakunnasta tai uskon suunnasta kuin sinulla on hellareista vaikka
minua ei todellakaan ole kohdeltu kaikkialla hyvin ja rakkaudellisesti.
Olen Herran avulla kyennyt antamaan anteeksi koska Herra on antanut
anteeksi minun virheeni.
Olen myös saanut kokea Jumalan valtavaa yli ymmärryksen käyvää rakkautta
itseäni kohtaan ja muita ihmisiä kohtaan. Kerrankin istui jumalattoman (uskosta osattoman) vanhemman miehen vieressä kokouksessa. Jumalan rakkaus ja Sana
oli kohdistettu tuolle miehelle ja minä koin sen niin voimakkaasti, että kyyneleet
virtasivat pitkin poskipäitäni. Koko kokous oli Jumalan järjestämä tuota yhtä
ihmistä varten. Ihmettelin sitä valtavaa rakkautta miestä kohtaan. Hän ei
todellakaan ollut sellainen henkilö, joka olisi ansainnut sellaisen Jumalan
rakkauden itseään kohtaan.
Näiden asioiden ja omien kokemusteni tähden tiedän, että Jumala
rakastaa jokaista ihmistä aivan valtavalla rakkaudella, yli ihmisen
ymmärryksen ja voiman ylittävällä täysin pyyteettömällä ansiottomalla
rakkaudella. Siksi minä olen velvollinen rakastamaan jokaista lähimmäistäni.
Mutta kaikilla ihmisillä ei ole kykyä ottaa vastaan Jumalan rakkautta koska he
eivät tunne Jumalaa eivätkä käsitä Hänen rakkauttaan. Siksi kaikille ei voi
osoittaa ja välittää Jumalan rakkautta.
Sinun todistuksessasi ei ole Jumalan rakkautta havaittavissa. Paremminkin
aivan jotakin muuta. Se ihminen, joka ei rakasta, ei ole Jumalasta eikä tunne
Jumalaa koska Jumala on rakkaus. Ja henkilöön ei katsota.Nyt tuli kyllä niin sairasta tekstiä!!!!!Minä en tunne Jumalaa,älä sinä farisealainen yritä.Sinun tekstisi on niin siirappia ja teeskentelyä täynnä.Satun tietämään moni,monia,jotka ovat rikkoutuneet hellareissa,kokeneet juuri hylkäämisen ja rakkaudettomuuden.Ne naisten kuppikunnat ja miesten hyvävelijärjestöt.Sinähän et toimi,niin kuin opetat,tuomitset minut,teet vääriä johtopäätöksiä.Missä se rakkaus nyt on,en koe,että sinulla on rakkautta.Onneksi ei ole pakko olla hellareiden kanssa,niinkuin sanoi yksi tuttuni,jolle tapahtui jotain erittäin rumaa hellareissa ja hän ajautui itsemurhan partaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli kyllä niin sairasta tekstiä!!!!!Minä en tunne Jumalaa,älä sinä farisealainen yritä.Sinun tekstisi on niin siirappia ja teeskentelyä täynnä.Satun tietämään moni,monia,jotka ovat rikkoutuneet hellareissa,kokeneet juuri hylkäämisen ja rakkaudettomuuden.Ne naisten kuppikunnat ja miesten hyvävelijärjestöt.Sinähän et toimi,niin kuin opetat,tuomitset minut,teet vääriä johtopäätöksiä.Missä se rakkaus nyt on,en koe,että sinulla on rakkautta.Onneksi ei ole pakko olla hellareiden kanssa,niinkuin sanoi yksi tuttuni,jolle tapahtui jotain erittäin rumaa hellareissa ja hän ajautui itsemurhan partaalle.
Uskovan tunnistaa Hengestä vaikka se toinen ei olekaan samaan seurakuntaan
tai kirkkokuntaan kuuluva. Raamattu todistaa, että uskova rakastaa
toista Jumalasta syntynyttä Jumalan lasta. Ei niin, että uskova rakastaa
vain omaan kirkkokuntaan kuuluvaa uskovaa ihmistä.
Jos tätä rakkautta ei ole havaittavissa, on syytä katsoa oman takkinsa
sisäpuolelle. Mutta moni pyrkii katsomaan toisen takin sisälle, tai pyrkii
pääsemään sinne katsomaan ja kuikkimaan. Saat olla varma siitä, että
silloin sen toisen takin sisältä löytyy paljon virheitä. Vihollinen pitää kyllä
siitä huolen, että löytyy.
Sitten pyritään saamaan se toinen huonoon valoon jumalattomien
edessä, jopa koko herätysliike pahaksi. Siinä on takana ajatus omasta
paremmuudesta. Silloin halveksitaan toista uskovaa. Sellainen ei ole
Jumalasta. Se on farisealaisuutta. Fariseukset siirtävät omat viat toisten
päälle.
- Anonyymi
Karvakoipi mobilisoi joukkojaan joka sivulla ja riehuu kuin mieletön mitä järjettömimpien satujen kautta joita nämä missä lie sekopilvessä heiluvat suoltavat suistaan.
kaljaa j a pillereitä ja kaikkea sekoa yhtaikaa niin jutut ovat ylläolevien kaltaisia...varokaa helluntaita ja muuta sekaa. Yhdessä suuressa ryhmässä ateisti sanoi ettei saa kuunnella uskovaista kvarttituntia enempää, voi pää seota ja pamahtaa uskoon. Vastasin että jos on ateismisi niin heikoissa kantimissa niin ennen pitkää se romahtaa!
- Anonyymi
Minä en pysty kuunnella uskonnollisen,minä olen muita parempi puhetta kuin minuutin,sitten oksennus lentää,niin vastenmielinen on tämän fariseus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pysty kuunnella uskonnollisen,minä olen muita parempi puhetta kuin minuutin,sitten oksennus lentää,niin vastenmielinen on tämän fariseus.
jahas ja kukas siihen mahtoikaan tupsahtaa arvaanko eijei en varmaan osaa arvata !
- Anonyymi
Onko vaaratanta lahkoa yleensä olemassakaan jos kristinuskosta lahkoineen keskustellaan?
Tuskimpa hellintalaisuuskaan on poikkeus, ainakin samaa herraa jumaloivat...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaarallinen_lahko - Anonyymi
Nämä farisealaiset käyvät kimppuun kuin raivohullut,jos heitä vähänkin arvostelee,kokemusta on jo omasta hellariperheestä,5 pyhimystä minua vastaan,siskon mies nyrkit pystyssä raivosi kuin mielipuoli.Rautsikalla menin kysymään jotain rehellisesti,välittömästi traktaatin jakaja alkoi raivokkaan huudon,ajoi saatanaa pois,oli nolo tilanne.
- Anonyymi
ne. muuten käy kimppuun.
menin itsekin aikanaan. . .onneksi muutaman sydämellisen ihmisen tapasin, tosin nekin (aidosti uskossa !!), niin ne syötiin pois, - jos sitten milläkin "synnin" tekosyyllä, ja on totta.
itse epäilin jo "alkuaamenista" koko lahkoa, - jäin kuitenkin. . .-joksikin aikaa. . .
kaikki mitä hetimmiten huomioin, pitänee paikkansa vieläkin.
Myös ne (aidot) uskovat, kaikki he ovat lähteneet, eri seurakuntiin, jne. (myös ne jotka erotettu "synnin" ?? vuoksi)
ovat niin ulkokultaisia, myös ottavat, politiikasta myös vapaamuurareista, mallia. . .
"olkaa täydelliset" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne. muuten käy kimppuun.
menin itsekin aikanaan. . .onneksi muutaman sydämellisen ihmisen tapasin, tosin nekin (aidosti uskossa !!), niin ne syötiin pois, - jos sitten milläkin "synnin" tekosyyllä, ja on totta.
itse epäilin jo "alkuaamenista" koko lahkoa, - jäin kuitenkin. . .-joksikin aikaa. . .
kaikki mitä hetimmiten huomioin, pitänee paikkansa vieläkin.
Myös ne (aidot) uskovat, kaikki he ovat lähteneet, eri seurakuntiin, jne. (myös ne jotka erotettu "synnin" ?? vuoksi)
ovat niin ulkokultaisia, myös ottavat, politiikasta myös vapaamuurareista, mallia. . .
"olkaa täydelliset"Mitä ropaskaa viitsit kirjoittaa hah ..olkaa täydelliset... mitä sinä siitä luulet tajuavasi, täydellisenä olemisesta, et yhtään mitään.
- Anonyymi
Niin varmasti käyvät, siitähän on medioissa kaiken aikaa juttuja, eikö olekkin!?
hellureita ne on kaikki jotka kimppuihin käyvät eri puolilla mailmaa, eikö vain olekkin niin !
varmaan ne tuhannet huumepillereitten ostajatkin ympäri suomea joille kohta kolahtaa luukust apostia, hellureitahan nekin ovat, eikö vain ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti käyvät, siitähän on medioissa kaiken aikaa juttuja, eikö olekkin!?
hellureita ne on kaikki jotka kimppuihin käyvät eri puolilla mailmaa, eikö vain olekkin niin !
varmaan ne tuhannet huumepillereitten ostajatkin ympäri suomea joille kohta kolahtaa luukust apostia, hellureitahan nekin ovat, eikö vain !pienessä lahkossa, - huomataan yksikin "uusi" henkilö.
p.s. n, neljänkymmenen vuoden kokemuksella. . .
kirjoitelkoon nyt kuka tahansa, samat litaniat, mitä itsellenikin syötettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pienessä lahkossa, - huomataan yksikin "uusi" henkilö.
p.s. n, neljänkymmenen vuoden kokemuksella. . .
kirjoitelkoon nyt kuka tahansa, samat litaniat, mitä itsellenikin syötettiin."täydellisyydestä"
"heidän mittapuunsa mukaan", - olin kai melko "täydellinen"
kuten: neitsyt, - ei paheita (tupakkaa, tms), hyvä työ/ työpaikka, jne.
Vaan: kun eivät muuta keksineet: puuttuivat, - pukeutumiseen, (vaikka "säädyllistä. . . )/ korvakorut, meikki, "maailman lehdet" (Seura, Anna, Me Naiset, tms)
- olin niin vilpittömän tyhmä, etten tiennyt, - HEILLE: "maailman lehdet" = pornolehdet.
. mihin mä jouduin ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"täydellisyydestä"
Vaan: kun eivät muuta keksineet: puuttuivat, - pukeutumiseen, (vaikka "säädyllistä. . . )/ korvakorut, meikki, "maailman lehdet" (Seura, Anna, Me Naiset, tms)
- olin niin vilpittömän tyhmä, etten tiennyt, - HEILLE: "maailman lehdet" = pornolehdet.
. mihin mä jouduin ??Niin tuttua,minä en sopinut mihinkään,yksi sanoi,sinä et kuulu tänne,olet niin erilainen,kun en mennyt joukon mukana johonkin outoon,esim.sanokaa,minä rakastan pastoria,tai letkajenkkaa salin ympäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"täydellisyydestä"
. mihin mä jouduin ??joulun alla aktivoituu kaikenlaiset sekottajat ja avopotilaat, näin käy joka vuosi, pääsiäinen joulu ja muita merkkiaikoja niin aina sama juttu.
elämässään karikoille ajautuneet etsii syytä kun ei peiliin uskalleta katsoa ja syy löytyy useinkin mm hellareista, niissähän se on syy ain aihan kaikkeen, varmaan hallituskin kiemurtelee kun on pari hellaria joukossa ja on kaatumaisillaan.
tuolla ylempänä joku kirjoittaa kuinka ihana uskovainen arman vaikka ei taida tietää hevon pskaa koko asiasta, ottaka anyt vähän selvää jostain ennekuin ihan puutaheinää suollatte joka paikkan mistä ei potkaist aheti ulos !
mutta kun mitään ymmärrystä ei Raamatun ilmoituksesta ole ja pää on täynnä jos mitä katkeruuden juuria ja siemeniä niin loput voi lukea täältäkin ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joulun alla aktivoituu kaikenlaiset sekottajat ja avopotilaat, näin käy joka vuosi, pääsiäinen joulu ja muita merkkiaikoja niin aina sama juttu.
elämässään karikoille ajautuneet etsii syytä kun ei peiliin uskalleta katsoa ja syy löytyy useinkin mm hellareista, niissähän se on syy ain aihan kaikkeen, varmaan hallituskin kiemurtelee kun on pari hellaria joukossa ja on kaatumaisillaan.
tuolla ylempänä joku kirjoittaa kuinka ihana uskovainen arman vaikka ei taida tietää hevon pskaa koko asiasta, ottaka anyt vähän selvää jostain ennekuin ihan puutaheinää suollatte joka paikkan mistä ei potkaist aheti ulos !
mutta kun mitään ymmärrystä ei Raamatun ilmoituksesta ole ja pää on täynnä jos mitä katkeruuden juuria ja siemeniä niin loput voi lukea täältäkin !Etkö vain nyt pysty sulattamaan sitä,että jotkut eivät tykkää hellareista,sinä vasta oletkin täynnä jotain saastaa,kun alat haukkumaan avopotilaiksi,on siinä rakkauden hedelmä!!!!Hyvä,jos hellareissa kärsineet saavat purkaa pahaa oloa täällä seurakunnissa sitä ei voi tehdä,tulee turpaan ja heitetään ulos.
- Anonyymi
"herkästi" puuttuvat myös henkilöiden avioliittoihin ! Kun: " ei ole uskossa. . . (ei siis kuulu samaan lahkoon)
"jumalahan johdattaa "uuden puolison", - kun raamatussa lukee: "uudeksi minä teen kaikki" (myös uudet puolisot. . .??) niinpä niin. . .- Anonyymi
Älä puhu pascaa ota pillerisi ja mene makuulle, pukki tulee pian ja voit saada uuden viltin jopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu pascaa ota pillerisi ja mene makuulle, pukki tulee pian ja voit saada uuden viltin jopa.
Tyypillistä hellarin hyökkäystä,mitään ei kestetä,jos joku tuo totuuden,päälle tullaan!!!!Se siitä vihollisen siunaamisesta,rakastakaa,puhua he osaavat,teot puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä hellarin hyökkäystä,mitään ei kestetä,jos joku tuo totuuden,päälle tullaan!!!!Se siitä vihollisen siunaamisesta,rakastakaa,puhua he osaavat,teot puuttuu.
Mitä sinä hellareista haluat, eikö suomessa ole neljä miljoonaa luterilaista, luulis rakkautta löytyvän ilman että muutamaa helluntaita kiusaat vaikka ne on niin surkeita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä hellareista haluat, eikö suomessa ole neljä miljoonaa luterilaista, luulis rakkautta löytyvän ilman että muutamaa helluntaita kiusaat vaikka ne on niin surkeita!
Siellähän on sitä rahaakin yllin kyllin kun pakkoveroilla kerätään ulosoton uhalla joka köyhältäkin, ja vielä on puuäijä ovenpielessä ja joka kokoontumisessa kolehtihaavia tuodaan nokan alle, ei luulis että rahattomien hellujen pitää järjestää ruokajonoja tuhansille rahattomille!
Jotka hellut siis eivät ole penniäkään keneltäkään ottaneet väkipakolla, ei tule valtiolta lanttiakaan, pilkata osataan ja haastaa oikeuksiin, nämä ihmiset järjestää nälkäisille soppaa ja jouluruokaa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän on sitä rahaakin yllin kyllin kun pakkoveroilla kerätään ulosoton uhalla joka köyhältäkin, ja vielä on puuäijä ovenpielessä ja joka kokoontumisessa kolehtihaavia tuodaan nokan alle, ei luulis että rahattomien hellujen pitää järjestää ruokajonoja tuhansille rahattomille!
Jotka hellut siis eivät ole penniäkään keneltäkään ottaneet väkipakolla, ei tule valtiolta lanttiakaan, pilkata osataan ja haastaa oikeuksiin, nämä ihmiset järjestää nälkäisille soppaa ja jouluruokaa !Kestäkää nyt vain,Herra koettelee teitä hellarit,siunatkaa ja rakastakaa vihamiehiänne.antakaa almuja.Älkää kostako pahaa pahalla.Suut hymyyn nyt,vaikka sontaa tulee päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestäkää nyt vain,Herra koettelee teitä hellarit,siunatkaa ja rakastakaa vihamiehiänne.antakaa almuja.Älkää kostako pahaa pahalla.Suut hymyyn nyt,vaikka sontaa tulee päälle.
Niin he tekevätkin, tottakai !
niin Apostolitkin tekivät, hellareita hekin olivat, ja henki meni liki jokaiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin Apostolitkin tekivät, hellareita hekin olivat, ja henki meni liki jokaiselta.Ei ole kokemusta, toivon heillekkin hyvää kuten kaikille. Olen kiinnostunut valtakirkoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin Apostolitkin tekivät, hellareita hekin olivat, ja henki meni liki jokaiselta.Eipä oikein siltä näytä,täällä,jos joku sanoo poikkisanan hellareista,niin johan alkaa haukkuminen,avohoitopotilaiksi,demonihenkiseksi,s....tan palvelijaksi ym.Eivätkä kestä face to face puhumistakaan,ammutaan täysillä takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768142Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362119- 232080
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611647
- 181609