Mitenhän tuommonen pizzamulatti viettää muka joulua? "Hei josku, en voi syödä sikaa, mutta isälläni on pizzeria. Voimme mennä sinne ja syödä joulupizzat currymajoneesilla tai valkosipulilla. Myöhemmin isä voi kertoa kurdistanin valtiosta joka perustetaan Suomen verorahoilla. Hyvää joulua Josku! T Karimi"
Ei muslimi voi ymmärtää oikeasta joulusta mitään ja silti Josku lähti semmoisen matkaan. Voi voi. Välillä pistää ihan vihaksi kaikki pizzeriat suomessa ja pizzanpaistajat jotka tulevat tänne vain kerätäkseen varoja pyhää sotaa tai huumeita varten.
Karimin ja Joskun joulu
8
3090
Vastaukset
- Anonyymi
"Hei karim, minun isäni on insinöörinä metsolla js äitini on sairaanhoitaja."
"Okei, mun fatsi on pizzanpaistaja ja sillä on ollu jo kolme firmaa suomessa: Kemer, Merhaba ja Marmara. Ne on tosi hyviä pizzerioita ollu. Mutsi on kotona ja hoitaa lapsia. Mä en käyny koulua ku olin aina töissä pizzeriassa isän ja sen serkkujen kanssa. Opettivat mut puhumaan naisille kunnolla ja tekemään pizzaa. Kapris, ananas, kinkku, kebab, sipuli, valkosipuli, paprika, kana, katkarapu jauheliha, aurajuusto, salami, pepperoni, jalapeno, karrimajoneesi. Aika hyvin osaan täytteet eiks je?"- Anonyymi
En ymmärrä sinun kommenttiasi , ? Hienoa jos vanhemmallasi on ammatit ja osaat pizza täytteet? Ja pointtisi oli mikä?
- Anonyymi
Pizza nam, raiskaus nam, tumma iho, kebab nam, rasvatukka, rasvanhaju, huuto nam, koulu hyi.
- Anonyymi
En ymmärrä tuota joskua ja olisi ehkä hyvä harjoitella puhumista.... huulet ei paljon liiku ja murisee... No Karim ei myöskään ole mikään mies. Juoruilee kuin akka ja josku oli halpa ja yritti viellä kierolla pettämistänsä ja katumille varoitus että kerran pettää aina pettää....
. - Anonyymi
Toinen hämmentävä yksilö temptation issä on tuo Mattu ja säälin häntä sillä hänellä on todella miehekkäät piirteet ja, ei tekoripset paljon auta. Onpas huono itse tunto kun tuo itseänsä voimakkaasti esiin.... varmaan tarvii paljon kehuja ja nauttii jos on keskipisteenä. Säälin sitä ja sen puheet on aika hämmentäviä. Oletan että ei ihan puhu totta. Ilman meikkiä ja tekoripsiä ja jos sen ruumista ei näkisi luulisin että on mies....
- Anonyymi
Ei pysty näkyy sanomaaanmitä mieltä on
- Anonyymi
Kumma kun Suomalaiset naiset ovat ihan myytyjä näiden hottentottien kanssa!
- Anonyymi
Tämä pari on eronnut tänä vuonna lopullisesti Karim ilmoitti ig muuttavansa pois Suomesta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673