Mitenhän tuommonen pizzamulatti viettää muka joulua? "Hei josku, en voi syödä sikaa, mutta isälläni on pizzeria. Voimme mennä sinne ja syödä joulupizzat currymajoneesilla tai valkosipulilla. Myöhemmin isä voi kertoa kurdistanin valtiosta joka perustetaan Suomen verorahoilla. Hyvää joulua Josku! T Karimi"
Ei muslimi voi ymmärtää oikeasta joulusta mitään ja silti Josku lähti semmoisen matkaan. Voi voi. Välillä pistää ihan vihaksi kaikki pizzeriat suomessa ja pizzanpaistajat jotka tulevat tänne vain kerätäkseen varoja pyhää sotaa tai huumeita varten.
Karimin ja Joskun joulu
8
3064
Vastaukset
- Anonyymi
"Hei karim, minun isäni on insinöörinä metsolla js äitini on sairaanhoitaja."
"Okei, mun fatsi on pizzanpaistaja ja sillä on ollu jo kolme firmaa suomessa: Kemer, Merhaba ja Marmara. Ne on tosi hyviä pizzerioita ollu. Mutsi on kotona ja hoitaa lapsia. Mä en käyny koulua ku olin aina töissä pizzeriassa isän ja sen serkkujen kanssa. Opettivat mut puhumaan naisille kunnolla ja tekemään pizzaa. Kapris, ananas, kinkku, kebab, sipuli, valkosipuli, paprika, kana, katkarapu jauheliha, aurajuusto, salami, pepperoni, jalapeno, karrimajoneesi. Aika hyvin osaan täytteet eiks je?"- Anonyymi
En ymmärrä sinun kommenttiasi , ? Hienoa jos vanhemmallasi on ammatit ja osaat pizza täytteet? Ja pointtisi oli mikä?
- Anonyymi
Pizza nam, raiskaus nam, tumma iho, kebab nam, rasvatukka, rasvanhaju, huuto nam, koulu hyi.
- Anonyymi
En ymmärrä tuota joskua ja olisi ehkä hyvä harjoitella puhumista.... huulet ei paljon liiku ja murisee... No Karim ei myöskään ole mikään mies. Juoruilee kuin akka ja josku oli halpa ja yritti viellä kierolla pettämistänsä ja katumille varoitus että kerran pettää aina pettää....
. - Anonyymi
Toinen hämmentävä yksilö temptation issä on tuo Mattu ja säälin häntä sillä hänellä on todella miehekkäät piirteet ja, ei tekoripset paljon auta. Onpas huono itse tunto kun tuo itseänsä voimakkaasti esiin.... varmaan tarvii paljon kehuja ja nauttii jos on keskipisteenä. Säälin sitä ja sen puheet on aika hämmentäviä. Oletan että ei ihan puhu totta. Ilman meikkiä ja tekoripsiä ja jos sen ruumista ei näkisi luulisin että on mies....
- Anonyymi
Ei pysty näkyy sanomaaanmitä mieltä on
- Anonyymi
Kumma kun Suomalaiset naiset ovat ihan myytyjä näiden hottentottien kanssa!
- Anonyymi
Tämä pari on eronnut tänä vuonna lopullisesti Karim ilmoitti ig muuttavansa pois Suomesta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283133Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2813002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2411729
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61520- 751311
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2131311Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi361114Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091