Mikä tämän tarkoitus oli ? Tehdä ny liikenne ympyrä pellolle, Viiraako vähä nupis hönöt
Hieno magneetti
13
254
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö joku voisi tehdä yksityistä siltaa vaikka sinne vanhantien paikkeille olisin valmis maksamaan siltamaksua ettei tarvitse tuota jatkuvaa ympyrää kiertää kiertämistään
- Anonyymi
Ei ole oikein konkretisoituneet suuret suunnitelmat, joita Magneettiin piti tulla. Ei yhtään ainoaa yritystä ole tullut alueelle, vaikka hienoissa visioissa sinne piti tulla vaikka mitä.
Taitaa olla ainoa seuraus se, että paikallinen rengasliike joutui avaamaan toimipisteen Seinäjoelle, kun raskasliikenne ei enää kääntynytkään Ikariin.
Entä mitä liikkeitä Magneettiin voisi tulla? Ainoa mikä pysäyttäisi ohimenevää liikennettä, olisi jokin ABC:n tapainen liikennemyymälä. Mikään rauta- tai huonekaluliike ei houkuttele Vaasaan ja Seinäjoelle ajavia autoilijoita. Jos taas alueelle rakennettaisiin päivittäistavarakauppoja, kuihduttaisi se Kurikan keskustaa entistä enemmän. Taitaa olla mahdoton yhtälö.
Ei muuta kuin rivitaloa täyteen koko magneetin alue. Päiväkoti on jo valmiina.- Anonyymi
Oli tehtävä turvallinen liikenne Kurikan Kampukselle. Liikenneruuhkia odoteltiin
- Anonyymi
Liikenneruuhkia kampukselle, huutonaurua!!!!
- Anonyymi
Pitäähän sitä joutilaastenki aikansakuluksi jotaki ryssiä jotta mainitaan, varsinki ku kansamaksaa.
- Anonyymi
Höntti teki ympyrän.
- Anonyymi
No kun siellä tilaa riittää saisko sinne viisympyrääsen ympyrän aivan yhtä hyödytöön kun tämäkin mutta onpahan palio ympyröötä
- Anonyymi
Sinne voisi tulla
-Lidl
-täysversio Tokmannista
-Motonet
_Hongkong
-Kärkkäinen
-Biltema
-Clas Ohlsson
-Power.fi
-Byggmax
-Starkki
-Hankkija
-Sale- Anonyymi
37 kilometriä väärässä paikassa
- Anonyymi
Mutta kun yksikään näistä ei tule. Varmasti näitä on jo yritetty houkutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun yksikään näistä ei tule. Varmasti näitä on jo yritetty houkutella.
Saatiinko amiksen poikien kiihdytysajoja hillittyä? Tuskin
- Anonyymi
Valitettavasti Kurikka on vähän väliinputoaja. Näköjään liikeketjut panostavat kuitenkin enemmän Kauhajokeen.
"Kauhajoella Tokmanni laajentaa keskustassa sijaitsevaa myymäläänsä noin 500 neliöllä yli 2 055 neliöön. Lisäksi myymälän yhteyteen rakennetaan 125 neliöinen puutarhamyymälä. noin 45 neliömetrin kokoinen puutarha-aitaus. Kauhajoella laajennukset avajaiset ajoittuvat huhtikuulle."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
