Se että itse dokaa 12-vuotiaana

Anonyymi

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JOKU ALOITTAA DOKAAMISEN JO KOHDUSSA ???????????

• Anonyymi

Ja Ohisalo tais alottaa pössyttelyn jo kohdussa?
        Sen äitillä synnytys ei käynnistynyt normaalilla lapsivesitulvalla, vaan savumerkeillä? :P

• Anonyymi

Muut kansanedustajat ja ministerit ovat Päiviin verrattuna suorastaan tyhmiä! Päivin koulumenestys on heihin verrattuna omaa luokkaansa.

• Anonyymi

Eli se siitä 12-vuotiaan rapajuoppoilusta.

• Nuorena virtsa väännettävä.

• Anonyymi

Hänellä näyttäis olevan kokemuspohjaa alkoholin huonoista vaikutuksista. Ehkä hän sillä perusteella voi niistä myös puhua.

Missä se juttu on missä hän "kieltää juopottelun kaikilta muilta"? Kiinnostaisi lukea.

• Anonyymi

En itsekkään ole missään mielessä uskovainen enkä kannata KD:tä tai äänestä Räsästä, mutta kunnioitan Päiviä persoonana. Hän on suoraselkäinen poliitikko!

Itsekkin ihmettelin, että milloin Päivi ois kieltänyt muita juopottelemasta. Ja totta todellakin Päivi voi syvällä kokemuksen rintaäänellä puhua alkoholin negatiivisista puolista jos hänellä on henkilökohtaisia kokemuksia siitä.

Tuo Räsäsen ulostulo tuosta kurjasta lapsuudestaan kyllä nosti omissa silmissäni hänen pisteitä. On onnistunut pitämään itsensä tolkun ihmisenä vaikka on ollu noin vaikeat lähtökohdat.

Toista se on näillä meidän vihrevasemmistolaisilla ministereillämme. Ohisalo ja Marin ovat tyyppiesimerkkejä siitä miten kieroon voi joku lapsi kasvaa köyhissä kommunistisissa oloissa!

• Anonyymi

Uskovaiset elämän kieltäjät ovat kyllä huvittavaa porukkaa. Se että on itse möhlinyt ritsapiIIuna ja kärsinyt krapulaa oikeuttaa viinan kieltämiseen muilta :-D

Toinen samanlainen tyyppi on Marina Kuzihousu (sd.). Se on kanssa ryypännyt teininä, ja tullut siihen tulokseen, ettei kukaan muukaan saa enää ryypätä kun hän itse raitistui.

Mää voisin ihan hyvin kieltää sitten vastavuoroisesti uskonnot. Niiden varjolla kun on tapettu maailmassa eniten ihmisiä.

Porukka voisi löysätä hieman pipojaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset elämän kieltäjät ovat kyllä huvittavaa porukkaa. Se että on itse möhlinyt ritsapiIIuna ja kärsinyt krapulaa oikeuttaa viinan kieltämiseen muilta :-D

Toinen samanlainen tyyppi on Marina Kuzihousu (sd.). Se on kanssa ryypännyt teininä, ja tullut siihen tulokseen, ettei kukaan muukaan saa enää ryypätä kun hän itse raitistui.

Mää voisin ihan hyvin kieltää sitten vastavuoroisesti uskonnot. Niiden varjolla kun on tapettu maailmassa eniten ihmisiä.

Mummos on ritsapillu.

• Anonyymi

Ei alkoholilla ole kuin hyviä vaikutuksia!
        Jos sillä olisin vain huonoja vaikutuksia, kukaan ei ostaisi sitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma kyllä pizuniina ei o ollu koskaan kieltämässä bändäröintiä, vaik eks se o Suomen kuuluisin bändäri?

• Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

Mummos on ritsapillu.

Olihan se, mutta silloin elivät tsaarinaikaa! Venäjällä ei ollut niin tarkkaa minkä ikäisenä sitä ryypättiin.

• Anonyymi

Räsänenhän vois vedota oikeudessa siihen, et kirjoitti ne homojutut 12-vuotiaana vanhempien kotiviinissä, koska eikös noi melkeen tolta ajalta ollu? :)

Suomen lakipellet teki kyl itsensä totaalisen naurettaviks 🤡 ton Räsäsen jutun yhteydessä! :/ Oikeusvaltio? MY ASS!

• Anonyymi

Liian nuorena likkana ryypiskely aiheuttaa kuivavittuisuutta mummoiällä. Sen vuoksi pitää kieltää kaikki kaikilta ja laittaa homppelit tyrmään!

• Anonyymi

Itse en suvaitse mitään viinaa enkä olutta tms., mutta en minä muiden juomisiin halua puuttua tietenkään.
      Terveiset taas Koskenkorvalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9046
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3610
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2053
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1270
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1105
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1082
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66