Oikeuttaa kieltämään jupottelun kaikilta muiltakin. Etenkin jos uskoo Jumalaan, tuohon kaikkien kaveriin. Ja sitten meillä on tuollaisia päättäjinä. Huh huh.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7e187d7a-ff68-46a9-802d-16fd5f952e96
Se että itse dokaa 12-vuotiaana
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
JOKU ALOITTAA DOKAAMISEN JO KOHDUSSA ???????????
- Anonyymi
Ja Ohisalo tais alottaa pössyttelyn jo kohdussa?
Sen äitillä synnytys ei käynnistynyt normaalilla lapsivesitulvalla, vaan savumerkeillä? :P
- Anonyymi
Muut kansanedustajat ja ministerit ovat Päiviin verrattuna suorastaan tyhmiä! Päivin koulumenestys on heihin verrattuna omaa luokkaansa.
- Anonyymi
Eli se siitä 12-vuotiaan rapajuoppoilusta.
Nuorena virtsa väännettävä.
- Anonyymi
Hänellä näyttäis olevan kokemuspohjaa alkoholin huonoista vaikutuksista. Ehkä hän sillä perusteella voi niistä myös puhua.
Missä se juttu on missä hän "kieltää juopottelun kaikilta muilta"? Kiinnostaisi lukea.- Anonyymi
En itsekkään ole missään mielessä uskovainen enkä kannata KD:tä tai äänestä Räsästä, mutta kunnioitan Päiviä persoonana. Hän on suoraselkäinen poliitikko!
Itsekkin ihmettelin, että milloin Päivi ois kieltänyt muita juopottelemasta. Ja totta todellakin Päivi voi syvällä kokemuksen rintaäänellä puhua alkoholin negatiivisista puolista jos hänellä on henkilökohtaisia kokemuksia siitä.
Tuo Räsäsen ulostulo tuosta kurjasta lapsuudestaan kyllä nosti omissa silmissäni hänen pisteitä. On onnistunut pitämään itsensä tolkun ihmisenä vaikka on ollu noin vaikeat lähtökohdat.
Toista se on näillä meidän vihrevasemmistolaisilla ministereillämme. Ohisalo ja Marin ovat tyyppiesimerkkejä siitä miten kieroon voi joku lapsi kasvaa köyhissä kommunistisissa oloissa! - Anonyymi
Uskovaiset elämän kieltäjät ovat kyllä huvittavaa porukkaa. Se että on itse möhlinyt ritsapiIIuna ja kärsinyt krapulaa oikeuttaa viinan kieltämiseen muilta :-D
Toinen samanlainen tyyppi on Marina Kuzihousu (sd.). Se on kanssa ryypännyt teininä, ja tullut siihen tulokseen, ettei kukaan muukaan saa enää ryypätä kun hän itse raitistui.
Mää voisin ihan hyvin kieltää sitten vastavuoroisesti uskonnot. Niiden varjolla kun on tapettu maailmassa eniten ihmisiä.
Porukka voisi löysätä hieman pipojaan. Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset elämän kieltäjät ovat kyllä huvittavaa porukkaa. Se että on itse möhlinyt ritsapiIIuna ja kärsinyt krapulaa oikeuttaa viinan kieltämiseen muilta :-D
Toinen samanlainen tyyppi on Marina Kuzihousu (sd.). Se on kanssa ryypännyt teininä, ja tullut siihen tulokseen, ettei kukaan muukaan saa enää ryypätä kun hän itse raitistui.
Mää voisin ihan hyvin kieltää sitten vastavuoroisesti uskonnot. Niiden varjolla kun on tapettu maailmassa eniten ihmisiä.
Porukka voisi löysätä hieman pipojaan.Mummos on ritsapillu.
- Anonyymi
Ei alkoholilla ole kuin hyviä vaikutuksia!
Jos sillä olisin vain huonoja vaikutuksia, kukaan ei ostaisi sitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukka voisi löysätä hieman pipojaan.Kumma kyllä pizuniina ei o ollu koskaan kieltämässä bändäröintiä, vaik eks se o Suomen kuuluisin bändäri?
- Anonyymi
Musti.Hintikka kirjoitti:
Mummos on ritsapillu.
Olihan se, mutta silloin elivät tsaarinaikaa! Venäjällä ei ollut niin tarkkaa minkä ikäisenä sitä ryypättiin.
- Anonyymi
Räsänenhän vois vedota oikeudessa siihen, et kirjoitti ne homojutut 12-vuotiaana vanhempien kotiviinissä, koska eikös noi melkeen tolta ajalta ollu? :)
Suomen lakipellet teki kyl itsensä totaalisen naurettaviks 🤡 ton Räsäsen jutun yhteydessä! :/ Oikeusvaltio? MY ASS! - Anonyymi
Liian nuorena likkana ryypiskely aiheuttaa kuivavittuisuutta mummoiällä. Sen vuoksi pitää kieltää kaikki kaikilta ja laittaa homppelit tyrmään!
- Anonyymi
Itse en suvaitse mitään viinaa enkä olutta tms., mutta en minä muiden juomisiin halua puuttua tietenkään.
Terveiset taas Koskenkorvalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972