Se että itse dokaa 12-vuotiaana

Anonyymi

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JOKU ALOITTAA DOKAAMISEN JO KOHDUSSA ???????????

• Anonyymi

Ja Ohisalo tais alottaa pössyttelyn jo kohdussa?
        Sen äitillä synnytys ei käynnistynyt normaalilla lapsivesitulvalla, vaan savumerkeillä? :P

• Anonyymi

Muut kansanedustajat ja ministerit ovat Päiviin verrattuna suorastaan tyhmiä! Päivin koulumenestys on heihin verrattuna omaa luokkaansa.

• Anonyymi

Eli se siitä 12-vuotiaan rapajuoppoilusta.

• Nuorena virtsa väännettävä.

• Anonyymi

Hänellä näyttäis olevan kokemuspohjaa alkoholin huonoista vaikutuksista. Ehkä hän sillä perusteella voi niistä myös puhua.

Missä se juttu on missä hän "kieltää juopottelun kaikilta muilta"? Kiinnostaisi lukea.

• Anonyymi

En itsekkään ole missään mielessä uskovainen enkä kannata KD:tä tai äänestä Räsästä, mutta kunnioitan Päiviä persoonana. Hän on suoraselkäinen poliitikko!

Itsekkin ihmettelin, että milloin Päivi ois kieltänyt muita juopottelemasta. Ja totta todellakin Päivi voi syvällä kokemuksen rintaäänellä puhua alkoholin negatiivisista puolista jos hänellä on henkilökohtaisia kokemuksia siitä.

Tuo Räsäsen ulostulo tuosta kurjasta lapsuudestaan kyllä nosti omissa silmissäni hänen pisteitä. On onnistunut pitämään itsensä tolkun ihmisenä vaikka on ollu noin vaikeat lähtökohdat.

Toista se on näillä meidän vihrevasemmistolaisilla ministereillämme. Ohisalo ja Marin ovat tyyppiesimerkkejä siitä miten kieroon voi joku lapsi kasvaa köyhissä kommunistisissa oloissa!

• Anonyymi

Uskovaiset elämän kieltäjät ovat kyllä huvittavaa porukkaa. Se että on itse möhlinyt ritsapiIIuna ja kärsinyt krapulaa oikeuttaa viinan kieltämiseen muilta :-D

Toinen samanlainen tyyppi on Marina Kuzihousu (sd.). Se on kanssa ryypännyt teininä, ja tullut siihen tulokseen, ettei kukaan muukaan saa enää ryypätä kun hän itse raitistui.

Mää voisin ihan hyvin kieltää sitten vastavuoroisesti uskonnot. Niiden varjolla kun on tapettu maailmassa eniten ihmisiä.

Porukka voisi löysätä hieman pipojaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset elämän kieltäjät ovat kyllä huvittavaa porukkaa. Se että on itse möhlinyt ritsapiIIuna ja kärsinyt krapulaa oikeuttaa viinan kieltämiseen muilta :-D

Toinen samanlainen tyyppi on Marina Kuzihousu (sd.). Se on kanssa ryypännyt teininä, ja tullut siihen tulokseen, ettei kukaan muukaan saa enää ryypätä kun hän itse raitistui.

Mää voisin ihan hyvin kieltää sitten vastavuoroisesti uskonnot. Niiden varjolla kun on tapettu maailmassa eniten ihmisiä.

Mummos on ritsapillu.

• Anonyymi

Ei alkoholilla ole kuin hyviä vaikutuksia!
        Jos sillä olisin vain huonoja vaikutuksia, kukaan ei ostaisi sitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma kyllä pizuniina ei o ollu koskaan kieltämässä bändäröintiä, vaik eks se o Suomen kuuluisin bändäri?

• Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

Mummos on ritsapillu.

Olihan se, mutta silloin elivät tsaarinaikaa! Venäjällä ei ollut niin tarkkaa minkä ikäisenä sitä ryypättiin.

• Anonyymi

Räsänenhän vois vedota oikeudessa siihen, et kirjoitti ne homojutut 12-vuotiaana vanhempien kotiviinissä, koska eikös noi melkeen tolta ajalta ollu? :)

Suomen lakipellet teki kyl itsensä totaalisen naurettaviks 🤡 ton Räsäsen jutun yhteydessä! :/ Oikeusvaltio? MY ASS!

• Anonyymi

Liian nuorena likkana ryypiskely aiheuttaa kuivavittuisuutta mummoiällä. Sen vuoksi pitää kieltää kaikki kaikilta ja laittaa homppelit tyrmään!

• Anonyymi

Itse en suvaitse mitään viinaa enkä olutta tms., mutta en minä muiden juomisiin halua puuttua tietenkään.
      Terveiset taas Koskenkorvalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5459
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5036
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4146
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3473
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3116
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      41
      2168
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      47
      2107
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe