***** Kylmä, kuuma, penseä, pelastuva, pelastunut. *****

Anonyymi

Luomakunnan kaitselmus 2013 - 2029
JULKAISU 93_2019
19.12.2019
.
Ilm. 3:15
Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!

Ilm. 3:16
Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.

Lopunajassa Jumala ilmoittaa lopunajan sanomansa, jolloin hän ohksentaa penseät ulos suustaan.
Penseät ovat "puoli sydämisiä" eli toinen puoli sydämestä on kylmä ja toinen kuuma.
https://mita-tarkoittaa.com/penseä

Tällöin lopunajan ilmoituksen ja katumattomien eli näiden puolisydämisten aika alkaa loppumaan, jolloin Jumala oksentaa heidät suustaa ja katsoo miten he suoriutuvat heille annetussa lopunajassa, eli viimeisessä eksyneiden pelastusajassa.

Pelastautumisaika loppuu elokuussa 2020, jolloin viimeinen pelastusovi avataan KATUVILLE, jotka päättivät alkaa edetä pelastukseen.
He ovat ne, ketkä "kekäleet" oksennettiin ulos ja he kääntyivät Jumalaa kohden, tavoittaaksen Jumalan 2020 - 2027 välisenä koetuksen ja suoriutumisen aikanaan.

Pelastautumisaika loppuu elokuussa 2020, jolloin viimeinen pelastusovi pysyy suljettuna KATUMATTOMILLE, jotka eivät ymmärrä pelastautua.
He ovat ne, ketkä "kylmettivät sydämensä" kokonaan ja he käänsivätJumalalleselkänsä kokonaan, jolloin heidän 21.10.2019 saamansa pedonmerkki pysyy ja heitä odottaa tulijärvi.

Myös lopunajan messias saa tuomionsa elokuun 2020 tuomiolla, kuin Raamattu vahvistaa.
Lopunajan messias etenee parhaillaan omaa reittiään ennusmerkkinä muille - edeltä, ennen 2020 avattavaa pelastusovea.
Luuk. 1:17
Hänen matkansa suoriutumisestaan kerrotaan mm. kun hän joutuu valaan vatsaan ja hänet oksennettiin maalle.

Pelastumattoman sydän on:
Kylmyyden tilassa eli välittämätön,
tai
kuumuuden tilassa eli välinpitämätön.

Tai pensyden tilassa (kylmä ja kuuma), jolloin lopunajassa kehoitetun suoriutumisen tilassa oleva.

Pelastautuvan sydän on:
Mal. 4:6

Pelastuvan sydän on:
5. Moos. 30:6

Hes. 21:7

.
Oletko lopunajassa kylmä, kuuma, penseä
vai
pelastuva?
.
===================================
Raamatun lopunajan ilmoitusta avataan ja arvioidaan Luomakunnan kaitselmus -facebook ryhmässä.
https://www.facebook.com/groups/2164875823789361/

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1226
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      92
      1214
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1060
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      925
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      788
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      14
      730
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe