elikkäs olen tehnyt javascriptillä koodin pätkän siinä on yksi funkkari joko palauttaa muuttujan, mutta en saa tätä palautettavaa muuttujaa millään näkymään web-sivullani.
document.write(muuttuja) //ei toimi
eikä muutkaan tuon variaatiot, vai tarvitaanko tuohon jotain muuta?
tulostus ongelma!
2
236
Vastaukset
- ----------
Javascriptistä en tiedä mitään, mutta kai functiosi palauttaa jonkun arvon?
esim seuraava on php:tä mutta tajuat mitä tarkoitan
function testi() {
$x = 'moi';
}
echo testi(); // ei tulosta mitään
function testi() {
$x = 'moi';
return $x;
}
echo testi(); // tulostaa moi - xxxxxx
tuon yhden koodirivin perusteella.
Oletko varma että muuttuja on määritelty tuon käskyn suoritettaessa? (globali ja lokali muuttujat). esim
var globali = 'aaaaa'; //globali muuttuja
function func1(){
var local1 = 'bbbb'; //lokali muuttuja
document.write(globali) // toimii
document.write(local1) // toimii
document.write(local2) //ei toimi
}
function func2(){
var local2; //lokali muuttuja
}
eli lokali muuttuja on tunnettu ainoastaan siinä funktiossa missä se esiintyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741