Harhaanjohtajat -kirjan kirjoittaja, Terho Miettinen, on itse taustaltaan helluntailainen. Toinen kirjoittajista, Raija Pelli, ...
Harhaanjohtajat kirjoittavat harhaanjohtajista
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
on uskosta osaton toimittaja, joka on ollut julkisuudessa myös sen takia, että kertoo tulevansa näkijäsuvusta, näkevänsä yliluonnollisia näkyjä sekä saavansa viestejä tuonpuoleista. Tätä taustaa vasten on mielenkiintoista, että Harhaanjohtajat-kirjassa harhaanjohtajat pyrkivät johtamaan ihmisiä harhaan, pois päin raamatullisesta kristinuskosta. Tämä avaa uusia näkökulmia: Sielinvihollinen Saatana on käyttöönsä uuden keksinnön eksyttää ihmisiä varoittamalla eksytyksistä, joiden kategoriaan se asettaa kaikki terveen uskon ilmenemismuodot.
Raija Pelli kuvittelee juttelevansa edesmenneiden kanssa päivittäin. On luterilaisen kirkon jäsen. Ei ole raittiilla lähteillä hänkään! Eksynyt ei voi toista eksynyttä opastaa!
10 pistettä Raijalle ja Terholle asiapitoisesta kirjasta.
Voisivat tehdä toisenkin kirjan puhtaasti helluntailaisista Teuvo Hakkaraisesta, Johanna Tukiaisesta, Kailajärvestä, Aulikki Muikusta ja monista muista helluntailaisista vaikuttajista.- Anonyymi
hahaanjohtajat - kirjan sisältö on tasan sitä, minkä itse olin aikanaan jo esim. helluntailaisuudessa hyvinkin huomannut, ja kirjakin kirjoitettu vasta vuosia sen jälkeen kun itse irrottauduin ko. lahkosta. siihen aikaan ainakin, hallitseminen oli (on) suurin piirtein pelolla, kuten "oletko valmis, Jeesus tulee", ja paljon paljon muuta väärää, suoranaista valhetta huomasin, ja ihan niitä asioita, jotka kirjassa kirjoitettu.
että älkää viitsikö, niissä lahkoissa vaan, kun "ei saa arvostella "jumalan miestä ?? yms.
siihen aikaan, kun itse lähdin, niin esimerkiksi helluntailaisuuden "perustus" oli tarkkaan varjeltu, nykyäänhän ei enää tuota tietoa voi salata, ym, ym.
koettakaa ny vaan kestää totuus LAHKOSTANNE, vaan hyvin tuttua, pienikin arvostelu on "paholaisen puhetta", tiedän tämän aivopesun . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619